Rehellsisesti, kuinka usein harrastatte seksiä?
Oletko sinkku vai parisuhteessa? Kuinka kauan olette olleet yhdessä, jos parisuhteessa?
Kommentit (662)
1-5x/kuukausi, olemme olleet yhdessä 2 vuotta
Keskimäärin 2-3x viikossa. Reilu 30 v yhdessä.
Joka päivä vähintään kerran, joskus 5 kertaa päivässä. 6 kuukautta yhdessä.
Viimeksi ollut 2v sitten. Yhdessä oltu 15v.
Vierailija kirjoitti:
Mitens ny noin harvakseltaa?M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisiään vetelevä suhde. Lasten vuoksi tässä enää ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisiään vetelevä suhde. Lasten vuoksi tässä enää ollaan.
No voi harmi.Eikö miestäs kiinnosta enää yhtää?Kuinka sinä jaksat?M33
Keskimäärin varmaan 2-8 kertaa viikossa. (Onnellisesti) sinkku.
N22
Joka päivä, yhdessä vuoden verran.
Pitkässä yli 20v parisuhteessa 1-5 krt/viikossa, yleensä 2-3/vko koko suhteen ajan.
Avioliiton jälkeen sinkkuna vain 1-5 krt/kk eli olen puutteessa koko ajan nytkin, kunnes löydän sopivan kumppanin.
Yhden varatun miehen kanssa suhteessa olin reilun vuoden ja silloin seksiä sain pari kertaa viikossa, kun viikonloput se nyhjäsi vaimonsa kanssa. Oisin halunnut seksiä hänen kanssaan koko ajan, koska muutenkin haluan vähintäänkin sooloseksiä päivittäin. En jaksanut jäädä odottamaan miehen eroa, joten nyt oon taas sinkkuna. Ja puutteessa 😂
Joka päivä monta kertaa. Vaimo ei riitä kun ei anna kuin pari kertaa kuussa.
Siksi on kaksi muuta naista, 18v ja 47v sekä 18v nuorimies varmistamassa päivittäisen seksin saannin.
Vaimo väittää ongelmaa hormonaaliseksi osaltaan. Luopuisin muista heti ,mikäli kotoa saisi.
Parisuhdeterapiassakin on käyty. Suhteessa ei muuten ongelmia.
M51
1 - 3 krt/vko. Olen sinkku. Kaksi vakipanoa tällä hetkellä. Välillä joku uusi "yhdenillanjuttu", jotka sitten yleensä jäävät vakipanoiksi. Ja välillä vanhoja vakkareita jää pois syystä tai toisesta. Nautin tästä tilanteesta, tosin enemmänkin voisi olla, jos olosuhteet sallisivat, mutta kun lapset asuvat minulla, niin luokseni ei voi yleensä tulla, enkä voi aina itsekään pois olla. No, masturbointia sitten väliin :)
N50
muka kirjoitti:
1 - 3 krt/vko. Olen sinkku. Kaksi vakipanoa tällä hetkellä. Välillä joku uusi "yhdenillanjuttu", jotka sitten yleensä jäävät vakipanoiksi. Ja välillä vanhoja vakkareita jää pois syystä tai toisesta. Nautin tästä tilanteesta, tosin enemmänkin voisi olla, jos olosuhteet sallisivat, mutta kun lapset asuvat minulla, niin luokseni ei voi yleensä tulla, enkä voi aina itsekään pois olla. No, masturbointia sitten väliin :)
N50
Sullahan on asiat aika hyvin tos seksin saralla..Käytätkö dildoja masturbointii.M35
Rakastelemme 1-3 kertaa päivässä. Seurustelua takana 4 vuotta, yhdessä asumista 3,5 vuotta.
Normipäivänä tulee yleensä harrastettua heräämisen jälkeen ihanaa, unista aamuseksiä (koska päivä nyt vaan ei voi olla huono jos se alkaa orgasmilla) ja hyvät unet takaavaa yöseksiä ennen nukkumaanmenoa. Joinakin päivinä molempia myös vaan haluttaa niin paljon, että iltapäivälläkin pitää vähän saada.
Meille seksi on intiimiä läheisyyttä, stressinpurkua, puhdasta nautintoa, hauskanpitoa, jne. ja sitä tekee mieli joka päivä. Toki joskus sattuu päiviä jolloin kumpikaan ei jaksa tai jompikumpi on pahasti kipeänä tms mutta ne ovat aika harvassa.
3-6 kertaa viikossa. Kahdeksan vuotta yhdessä, naimisissa. Vapaaehtoisesti lapsettomia. Molemmat ollaan tyytyväisiä seksin määrään ja laatuun. Ihan paras tuo oma kulta.
Fakta on, että rakastalen mieheni kanssa joka päivä (tai yö). Tiedän olevani onnen tyttö, kun meillä on säännöllinen ja toimiva seksielämä. Itse olen tyytyväinen kerran päivässä seksimääräänkin, mutta aika usein mieheni haluaa rakastella minun kanssani useita kertoja yön tai aamun aikana. Tämän lisäksi saan mieheltäni suuseksiä joka viikko tai pari kertaa viikossa mies hoitelee minut sähköhammasharjan avulla. Ikinä en ole kieltäytynnyt, jos mieheni on tehnyt aloitteen... Mieheni tietää sen ja se kannustaa häntä tyydyttämään minut usein.
Vajaan vuoden ollut nykyisen miehen kanssa. Seksiä yleensä 1-4 kertaa päivässä, riippuu kuinka paljon on aikaa. Joskus 1 kerta kestää yli tunninkin ja joskus on useampi nopeampi rakastelu + suuseksi. Tosi väsyneenä yksi vartin kestävä pikainenkin on riittävä. :)
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä ollaan oltu 12.v 6kk ja naimisissa 8 vuotta. Lapsia on kertynyt 4jä.Synnysten jälkeen on ollut hiljaista mutta sitten kun siirtyy siinä tienoilla 6kk tienoilla omaan huoneeseen alamme taas rakastelemaan vanhaan tyyliin eli n.4 krt viikko ja lomalla/lapset hoidossa niin sillon saattaa olla 14krt mutta menkkojen takia ei harrasteta tienkään silloin.
Ikisinkku olen ja viime vuonna harrastin seksiä noin 20 kertaa. Neljän eri miehen kanssa. Tänö vuonna en ole harrastanut kertaakaan :( Huoh. Olisinpa kaunis ja isotissinen niin saisin miehiä.
Etäsuhde. Mutta nähdessä naidaan niin paljon kuin muut järjestelyt antavat myöden. En ihan siihen määrään kykene, mitä nainen haluaisi, mutta ei ole kummallekaan silti ongelma. Yhdyntäkertoja voi siis kertyä parissa päivässä yli kymmenen, mutta itse laukean ehkä kolmesti. Nainen niin monta kertaa että ei ole järkeä laskea niitä.