Rehellsisesti, kuinka usein harrastatte seksiä?
Oletko sinkku vai parisuhteessa? Kuinka kauan olette olleet yhdessä, jos parisuhteessa?
Kommentit (662)
Mamma <3 83 kirjoitti:
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä ollaan oltu 12.v 6kk ja naimisissa 8 vuotta. Lapsia on kertynyt 4jä.Synnysten jälkeen on ollut hiljaista mutta sitten kun siirtyy siinä tienoilla 6kk tienoilla omaan huoneeseen alamme taas rakastelemaan vanhaan tyyliin eli n.4 krt viikko ja lomalla/lapset hoidossa niin sillon saattaa olla 14krt mutta menkkojen takia ei harrasteta tienkään silloin.
Mua ihmetyttää tämä "ei tietenkään menkkojen aikana". Miksi ei? Kyllä me harrastetaan, suihku on keksitty tai jos on paha vuoto niin anaaliseksiä sitten.
Seksi jopa auttaa kuukautiskipuihin 😊
Sama oli exien kanssa, ei ole yhtäkään miestä menkat haitanneet.
N37
3-5 kertaa viikossa, ei aina yhdyntää mut jotain leluilla tms... Mut sehän monesti sitte johtaakin jo pitemmälle. Ja 40v pari ja oltu yhes 17vuotiaasta asti. Parasta aikaa nyt seksinkin osalta ko lapsetkin jo alkaa olla isoja 16,17,19v
Aina kun mies pystyy eli useita kertoja viikossa jopa saman päivän aikana esim neljästi.
Yhdessä 32 vuotta.
33 vuotta yhdessä, nykyään kahdestaan. La ja su aamulla, sekä muina vapaapäivinä. Viikon lomalla yleensä joka päivä. Enempi ei oikeastaan kiinnosta. Jotkut 50-60-kymppiset täällä sanoo, että joka päivä, en pysty samaistumaan ; )
Ei kai tuo pakko ole, mutta itse tykkään, ja rouvani myös. On ihan tavallinen viikko, jos hän tulee viikossa 20 kertaa ja minä 7.
Anteeksi mutta mitä hitt..Vuosien suhde ja seksiä riittää??? Mua on nyt niin huijattu. Yhdessä 20-vuotta ja seksiä on ollu nyt viime vuosina kerran-pari vuodessa. Ja en oo mikään vanha rupsu, vaan hoikka 40 v nainen. Mies vaan ei halua. Stressiä, ylipainoa, liikaa töitä ja kaljaa. No onneksi mulla on näppärät sormet ja paljon omaa aikaa. Ei lapsia 😁.
Seksiä meillä 1-2x viikossa ja yhdessäoloa 3v takana ja suht nuoria ollaan. Voi kun munkin mies haluis enemmän :/
"Näin usein parisuhteissa olevat suomalaiset harrastavat seksiä viikossa – katso oman ikäryhmäsi tilasto"
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005940647.html
Tällä ketjulla aika paljon kyselytutkimuksen keskiarvoja tiuhemmin "tikkaavia". Good for them! Mutta, jos muiden seksikerroilla on jotain merkitystä, kannattaa ehkä lukea tuotakin.
parisuhteessa joku 3-4 kertaa viikkoon, tällähetkellä sinkkuna joku 10-20 kertaa viikos (parhaimmillaan 5 kertaa päiväs) riippuen miten kerkee järjestelemään FB kans aikaa.
Noin kerran kuussa. Itse haluaisin paljon paljon useammin, mutta mies ei halua. Ennen halusin joka päivä, mutta nyt kun olen tottunut että 99/100 yrityksestäni torjutaan ja mies kieltää edes koskemasta niin halut ovat pikkuhiljaa hiipuneet ja olen alistunut kohtalooni ja haikailen että saisipa edes kerran viikossa. Mies haluaa, että syön pillereitä, koska se on edullinen ehkäisykeino. Mun mielestä kyllä yks kortsu kuussa tulis halvemmaks... yhdessä ollaan oltu 3v, josta puol vuotta naimisissa.
Olenkohan jo vastannut tähän? Seksiä on noin kerran kuukaudessa tai kahdessa. Vaimolleni telkkari ja kännykkä ovat kaikkea muuta tärkeämpiä vapaa-ajalla. En itsekään ole mikään superseksuaalinen. Minulle sopiva tahti olisi 1 - 3 kertaa viikossa. Lisäksi ilahduttaisi kovin, jos vaimokulta tekisi edes joskus aloitteen ja osoittaisi jonkinlaista laajempaa kiinnostusta seksiin ja edes pientä kokeilunhalua. Mutta ei...
Yhdessä n. 23 vuotta. Ikää 42 ja 47.
2-5 kertaa kuukaudessa. 22 vuotta yhdessä. Joka vuosi tahti vähenee ja vähenee ja laatu huononee. Ensin vaimo ei halunnut ja nykyään ei oikeen itseäkään kiinnosta. Välillä vaan puretaan paineet kimpassa.
Viimeinen vuosi pari kertaa. Ollaan viiskymppinen pari. Elämäntilanne on vaan tällainen eli toivoa on, että määrä lisääntyy.
Eli tällä hetkellä molempien aika ja nergia menee sairaan lapsen hoitoon ja yksinkertaisesti ei jakseta harrastaa seksiä.
Avioliitto oli lähes seksitön viimeiset vuodet. Nyt eronneena seurustelevana kun ollaan yhdessä, 3 kertaa vuorokaudessa vähintään.
25-v nainen ja ollaan miehen kanssa tapailtu puolisen vuotta. Seksiä harrastetaan aina kun nähdään ja viikonloppuisin yleensä useamman kerran. Eli 1-4 kertaa ehkä viikosta riippuen.
Tätä tapailua ennen olin kaksi vuotta ilman seksiä eli olen todella onnellinen nykyisestä tilanteesta.