Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellsisesti, kuinka usein harrastatte seksiä?

Vierailija
25.04.2014 |

Oletko sinkku vai parisuhteessa? Kuinka kauan olette olleet yhdessä, jos parisuhteessa?

Kommentit (662)

Vierailija
241/662 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:26"]

Ahdistaa kans nää monta kertaa viikossa seksiä! Meillä ei ole ikinä ollut noin, ja nuoria ollaan. "Ongelmana" on aina ollut mieheni poikkeuksellisen suuri penis, mitä kyllä rakastan mutta ei voi panna ilman kunnollista esileikkiä. Hän ei jaksa sitä vaan haluisi pikapanoja joten ongelma on valmis. Meillä normaali seksinmäärä n. Kerran kuussa? Kärsin aiitä kun tuntuu niin kovin epänormaalilta, miehelläni seisoo joka aamu kun herää mutta ei vaan jaksa nähdä vaivaa kun harvoin. Ikinä ei olla voitu useammin ku muutama kerta viikkoon koska mulla taas paikat niin kipeänä hommien jälkeen. Että ei se iso kalu aina todellakaan onnea tee! Onneksi silloin kun sitä seksiä sitten on kunnon esileikkeineen, se on ihanaa. Haluaisin vaan useammin. Yhdessä viisi vuotta.

[/quote]

Kai tiedät, että kaikilla miehillä seisoo kun he heräävät? :) (Mutta muuten siis voimia tilanteeseesi!)

Vierailija
242/662 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaisin saunan jälkeen :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/662 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:26"]

Ahdistaa kans nää monta kertaa viikossa seksiä! Meillä ei ole ikinä ollut noin, ja nuoria ollaan. "Ongelmana" on aina ollut mieheni poikkeuksellisen suuri penis, mitä kyllä rakastan mutta ei voi panna ilman kunnollista esileikkiä. Hän ei jaksa sitä vaan haluisi pikapanoja joten ongelma on valmis. Meillä normaali seksinmäärä n. Kerran kuussa? Kärsin aiitä kun tuntuu niin kovin epänormaalilta, miehelläni seisoo joka aamu kun herää mutta ei vaan jaksa nähdä vaivaa kun harvoin. Ikinä ei olla voitu useammin ku muutama kerta viikkoon koska mulla taas paikat niin kipeänä hommien jälkeen. Että ei se iso kalu aina todellakaan onnea tee! Onneksi silloin kun sitä seksiä sitten on kunnon esileikkeineen, se on ihanaa. Haluaisin vaan useammin. Yhdessä viisi vuotta.

[/quote]

Olen nro 77&78, ja meillä on sillä tavalla samanlainen tilanne, että seksi ei todellakaan onnistu ilman esileikkiä. Miehelläni ei käsittääkseni ole mikään valtava penis (en ole kovin monen kanssa maannut), mutta ehkä minun paikkani ovat pienet tai sitten johtuu vain siitä, että hänet on ympärileikattu. Mutta harrastamme osittain siksi seksiä harvoin, ettemme mitenkään voi vaan naida kiksauttaa tiskipöydällä, kun alkaa panettamaan. Esileikkiä on oltava, jotta mies mahtuu kivuitta sisääni.

Oma puolisoni kokee tämän myös toisinaan raskaana, mutta on sopeutunut tilanteeseen. Auttanee sekin, että melko usein harrastamme myös sitä, että tyydytämme toisemme pelkästään käsin/suulla. Tällöin yleensä molemmat saamme orgasmin nopeammin. Olen myös huomannut, että kunhan yhdyntää harrastaessamme teen paljon myös mieheni nautinnon eteen, näkee hän mielellään sen "vaivan", että saa minut kostumaan, jotta se onnistuu. ;)

Tsemppiä tilanteeseesi!

Vierailija
244/662 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:26"]

[/quote]

Kai tiedät, että kaikilla miehillä seisoo kun he heräävät? :) (Mutta muuten siis voimia tilanteeseesi!)

[/quote]

joo olikin muuten ihan hyvä muistutus, kiitos :)

Olen stressannut että jos hänellä halut hyrrää mutta seksiä on harvoin niin MISSÄ hän sitten ne himonsa tyydyttää. Kovasti väittää olevansa uskollinen ja vaan runkkaavansa suht usein. Mutta eihän se hyvältä tunnu kun saatavana oisin minäkin! Alussa hän oli aktiivisempi mutta on kuulemma kyllästynyt niihin kaikkiin rutiineihin mitä meidän pitää tehdä että homma kirjaimellisesti luistaa... lasta tehdessä seksiä oli kolmekin kertaa viikossa ja se oli molemmille aika tuskaista ja aivan liian usein :/

Vierailija
245/662 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran kuussa, sinkku

Vierailija
246/662 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa viikossa, lomilla enemmän. Sooloseksiä molemmilla noin kerta viikossa tuon lisäksi. 7 vuotta yhdessä, n. 30 vee pariskunta. 

Arkena ollaan liian kiireisiä ja väsyksissä usein. Yleensä menee n. 30 minsaa per kerta. Molemmat ollaan tyytyväisiä. 

Vierailija
247/662 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-5 krt/viikossa. Minä 53 ja mies 59 v. Yhdessä oltu 5 vuotta. Elämäni parasta aikaa!

Vierailija
248/662 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa viikossa, yhdessä 12,5 vuotta

Vierailija
249/662 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä paljon seksiä kun lukee vastauksia.. Aina kun sanon vähyydestä mies suuttuu. Ollaan oltu reilu 4vuotta yhdessä ja ensimmäiset kaksi vuotta seksiä oli joka viikko useampi kerta ja se oli kiihkeää, näki että kumpikin aidosti haluaa, eikä siitä tarvinnut edes puhua. 

Nyt sitä on välillä varmaan max 2-kertaa viikossa, välillä kerran kahdessa viikossa. Mieheni ei vaan enää halua minua samalla lailla kuin ennen, kyvyistä ei ole kiinni.. ja usein yöllä & aamulla seisoo ja vitsailee vaan seisokeistaan ja kävelee aamutoimille. 

Olen huomannut, että seksin vähyys on suorassa yhteydessä suhteen laatuun, ei olla enää niin läheisiä ja rakastavia ja olen todella surullinen :(  

Olen aina ollut seksuaalinen ihminen, nyt tuntuu, että olen kuin varjo entisestä. Ennen pidin seksikkäistä alusvaatteista jne.nykyään en enää kehtaisi edes pukea niitä päälle, pelkään että minut torjutaan tai mies velvollisuudesta harrastaa seksiä kanssani.

Meillä on ollut vaikeaa ja silloin tällöin riitoja ja on mietitty moneen otteeseen jatketaanko yhdessä, meidän suhteessa on joku "lukko" ja pelkäänpä, että jos se ei aukea meidän loppu ei ole onnellinen.

Niin ja joku varmaan seuraavaksi sanoo, että olen joku sotanorsu niin olen 165cm,56kg ja naisellinen.

Olkaa onnellisia kenellä on noin hyvä seksielämä.

Vierailija
250/662 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:26"]

[/quote]

[/quote]

joo olikin muuten ihan hyvä muistutus, kiitos :)

Olen stressannut että jos hänellä halut hyrrää mutta seksiä on harvoin niin MISSÄ hän sitten ne himonsa tyydyttää. Kovasti väittää olevansa uskollinen ja vaan runkkaavansa suht usein. Mutta eihän se hyvältä tunnu kun saatavana oisin minäkin! Alussa hän oli aktiivisempi mutta on kuulemma kyllästynyt niihin kaikkiin rutiineihin mitä meidän pitää tehdä että homma kirjaimellisesti luistaa... lasta tehdessä seksiä oli kolmekin kertaa viikossa ja se oli molemmille aika tuskaista ja aivan liian usein :/

[/quote]

Suosittelen teille liukkaria, tai sitten alat jo aamusta ajatella tuhmia niin olet jo tehnyt hieman esivalmisteluja :)

Ihmettelen kyllä tuota miestäsi (vai onko se poika vielä) että esileikki on sen mielestä vain rutiinia ennen panoa..

Vierailija
251/662 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:20"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 12:38"]Haluaisin joka päivä. Vaimo 2 x vuodessa. Ei tasan mene tuuri kumppania valitessa...

[/quote]

Ei kai se nyt mitään tuuria ole, hyvänen aika! Jos nyt ette satu olemaan ei-seksiä-ennen-avioliittoa-porukkaa. Tapana on testata kemiat ja halut ennen vakiintumista. En siis todellakaan jaksa teitä vaimon pihtaamisesta valittavia miehiä! Missä vaiheessa seksistä nyt teille niin tärkeää tuli, kun ei se puolisoa etsittäessäkään sitä ollut?

37-v nainen, 7 vuotta avoliittoa, seksiä 3-5 krt/viikko

[/quote]

Nainen saattaa muuttua suhteen aikana. Alkuun kelpasi kaksi kertaa päivässä. Sitten kaksi kertaa viikossa. Sitten kaksi kertaa kuukausessa. Synnytyksen jälkeen kaksi kertaa vuosikymmenessä, eli 5 vuoden tauko.

Missä välissä se avioero otetaan? Kun seksin määrä alittaa säännöllisesti kaksi kertaa viikossa, on todettava ettei puoliso täytä aviollisia velvollisuuksiaan ja eropaperit lähtevät postiin? Muuten sitä sietää loputtomiin.

t. siedätetty

Vierailija
252/662 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi yhdessä, toinen lapsi tulossa, minä 30, mies 40, seksiä 2-3 kertaa viikossa, oli menkat tai ei. Nyt ei ole toki menkoista huolta, kun viimesillään raskaana, miestä ei ole raskausmaha haitannut. Meillä on muutenkin paljon läheisyyttä ja seksi on osa tätä, harvoin mitään pikapanotouhuja vaan tykätään hiplata ajan kanssa :)

Vierailija
253/662 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 krt/viikko, joskus on aktiivisempia kausia, joiskus kuivempia. Yhdessä 23 vuotta, naimisissa.

Vierailija
254/662 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran viikossa tai puolessatoista? Juuri äsken kosiskelin miestäni puuhaan, mutta ei tuota huvittanut. Vielä viime viikolla uhosi olevansa "kyltymätön".

Vierailija
255/662 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-4 kertaa viikossa.. vaihtelevasti välillä on viikko että ei paneskella tai sitten parina päivänä perakkäin:) ja ei kuukautisten aikana (jos on niukat niin sitten)

Vierailija
256/662 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:18"]0-4 kertaa viikossa.. vaihtelevasti välillä on viikko että ei paneskella tai sitten parina päivänä perakkäin:) ja ei kuukautisten aikana (jos on niukat niin sitten)

[/quote]

Ja yhdessä melkein 2v. ja 1 lapsi ( yhteinen )

Vierailija
257/662 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olisin parisuhteessa niin vaikka kuinka monta kertaa päivässä, mutta ku en ole niin ei sitten.

Vierailija
258/662 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä keskimäärin 4 kertaa viikossa yhdessä oltu kolme vuotta ja avoliitossa :)

Vierailija
259/662 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä päivittäin, parhaina päivinä kahdesti esim. viikonloppuisin tai lomilla. Välillä on taukoa kun esim. mies työmatkalla. Yhdessä melkein 30 vuotta, joista naimisissa 24 vuotta. Ja 5 yhteistä lasta.

Vierailija
260/662 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota.. Miksi teitä ahdistaa muiden seksittelyt? :D