Rehellsisesti, kuinka usein harrastatte seksiä?
Oletko sinkku vai parisuhteessa? Kuinka kauan olette olleet yhdessä, jos parisuhteessa?
Kommentit (662)
5-10 kertaa viikossa. 2 vuotta yhdessä.
5 vuotta yhdessä, seksiä n. kerran viikossa. Asumme erillään, olemme muuttamassa yhteen.
Keskimäärin päivittäin. Joskus jää päivä tai pari välistä, mutta toisaalta viikonloppuina, lomilla tms. pari kertaa päivässä. Yhdessä 12v., lapsia viisi (2-10v.)
Olen elänyt kolmessa peräkkäisessä parisuhteessa, joissa kaikissa seksiä alkuhuuman jälkeen todella vähän, ehkä kerran kuussa. Nyt olen ihan yksikseni ja en edes muista koska viimeksi harrastin seksiä. Varmaan se oli joskus vuosi pari sitten. Olen mielestäni ihan normaali, hyväkuntoinen, hyväpalkkainen akateeminen mies, mutta seksin suhteen olen tehnyt valintani aina väärin. Nyt hoidan yksinhuoltajana lastani ja se tuntuu olevan seksin saamisen suhteen se kaikkein epätoivoisin tilanne. No, ehkä sitten joskus viisikymppisenä.
3-5 kertaa viikossa. Yritän jarrutella ja kuukautisten aikaan kieltäydyn ehdottomasti, mutta mies ei usko vaan ehdottelee sinnikkäästi jo yhden välipäivän jälkeen. Ei voi olla normaalia, ollaan jo viiskymppisiä, huh... en taida jaksaa tuon kanssa loppuun asti :(
1-3 kertaa kk, ei tahdo riittää minulle, siksi omaa kättä lisäksi 2-3 kertaa viikossa. Vaimoa ei vaan kiinnosta, 10 vuotta oltu yhdessä. Haaveilen että joskus saan vielä suhteen jossa on intohimoa. Rehellisesti sanoen välillä tuntuu siltä että elämä valuu hukkaan sitä odotellessa.
1krt/2-3kk. Ei riitä mulle, mutta vaimolle tuntuu riittävän :(
Nykyään varmaan kerran viikossa tai kahdessa. Haluaisin useammin mutta mies ei. Enkä jaksa jatkuvasti tehdä aloitteita ja pettyä.
N24, 6 vuotta yhdessä
Yhdessä 20 vuotta ja seksiä 3-6 kertaa viikossa riippuen tilanteista. Kivaa on:)
M41
joka tunti, ollaan oltu vast tunti yhessä :P
meitsi ollu jonku aika sinkku, vannon jos saan muija harrastan seksi joka tunti hhh yeahbabhy
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:54"]
Nykyään varmaan kerran viikossa tai kahdessa. Haluaisin useammin mutta mies ei. Enkä jaksa jatkuvasti tehdä aloitteita ja pettyä.
N24, 6 vuotta yhdessä
[/quote]
Just näin. Sama homma meillä.
N22, yhdessä 3 vuotta.
Avoliitossa olen, seksiä noin 5-8 kertaa viikossa, paitsi kuukautisten aikana annan vain suu- ja käsihoitoa :)
N23
Ehkä kerran joka toinen kk ja sekin mieheltäni nykyisin vain kerta sisään ja ulos ja se siinä. En ehdi edes tajuamaan mitä tapahtui. Tyydynkin sitten omiin avuihini. Ennen ei ollut näin. Yhdessä vajaa 19v ja 13-14v ikäiset lapset.
Ollaan reilu kolme vuotta oltu yhdessä. Määrä vaihtelee paljon, joskus tuntuu että vain pari kertaa kuussa ja nytkin taas sitten kolmesti kahden päivän aikana. Huomaa, että muukin hellyys lisääntyy.
7-14 krt/vko. Ja ihan rehellisesti. Kyllä meillä seksiä harrastetaan ihan joka päivä. Joskus aamulla sekä illalla. Esimerkiksi eilen 3 kertaa. Yhdessä 1v ja melkein saman verran asuttu yhdessä. N22.
Ei kuule mikään ihme alkuhuumassa. Odota 10 vuotta ja tule sitten rehentelemään.
Eikä kai tuossa ollut mistään rehentelemisestä kysymys :'DDD Ihan vaan vastasin rehellisesti kysymykseen jota kysyttiin :D Mikä kohta oli rehentelyä? :D
Todellakin liian harvoin!!!
Tänä vuonna vasta kerran... Saa nähdä kuinka käy.
Yhdessä 13v. 2 lasta.