Rehellsisesti, kuinka usein harrastatte seksiä?
Oletko sinkku vai parisuhteessa? Kuinka kauan olette olleet yhdessä, jos parisuhteessa?
Kommentit (662)
Sinkku olen ja harrastan seksiä muutaman kerran kuukauteen. Nyt varmaan kun koulu ja biletys alkaa taas niin useammin.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 12:19"]Miten te naiset oikeasti noin usein paneskelette??? Eikö teillä ole niitä perinteisiä syitä siirtää seksi huomiselle ja huomenna taas löytää uusi syy?????? Minä luulin olevani normimies, kun saan seksiä 2xkuussa. Mutta pahasti olen jälkeen jäänyt....
[/quote]
Apua, ootko tosissasi?? Mä taas ihmettelin, että miten pariskunnat harrastaa noin vähän! Kerran pari kuussa, kuulostaa epärealistiselta.. Kaikilla erilaiset tarpeet, tiedetään, mutta meillä harrastetaan vähintään 6 krt viikossa ja kuusi vuotta seurustelua takana.
4vuotta yhdessä. 4-5 kertaa viikossa. Silloin kun söin pillereitä oli 2kertaa viikko.
Nyt tekee mieli usesti.
Parisuhteessa oltu vuosi, seksiä harrastetaan 3-4 kertaa päivässä ja olen tyytyväinen tähän. :)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 12:38"]Haluaisin joka päivä. Vaimo 2 x vuodessa. Ei tasan mene tuuri kumppania valitessa...
[/quote]
Ei kai se nyt mitään tuuria ole, hyvänen aika! Jos nyt ette satu olemaan ei-seksiä-ennen-avioliittoa-porukkaa. Tapana on testata kemiat ja halut ennen vakiintumista. En siis todellakaan jaksa teitä vaimon pihtaamisesta valittavia miehiä! Missä vaiheessa seksistä nyt teille niin tärkeää tuli, kun ei se puolisoa etsittäessäkään sitä ollut?
37-v nainen, 7 vuotta avoliittoa, seksiä 3-5 krt/viikko
[/quote] naiset lopettaa usein seksin lapset saatuaan
1-5 kertaa viikossa, naimisissa ollaan :) yksikseni harrastelen sitten vähän enemmän jos ei yhdessä :)
Varmaankin 2-5 kertaa viikossa, paitsi kuukautisten aikaan taukoa. Avoliitossa ollaan.
2-3krt kuukaudessa joskus monta kertaa päivässä, joskus kuukausi ilman.30v kaksi lasta, naimisissa 5v.
Alkuaikoina koko ajan, siis ihan koko ajan vuoden veran, jopa herättiin öisin ja aamu alkoi sillä, sitten päivässä 4tuntia vähintään.
Riippuu viikosta, mutta kolme, neljä kertaa viikossa. Yhdessä olemme olleet 27 vuotta, josta naimisissa 23.
viisikymppinen pariskunta
Avioliitossa, yhdessä n. 10 v, seksiä kerran viikossa.
N. 3 kertaa viikossa, paitsi tietty menkkojen aikana. Oltu yhdessä 3,5 vuotta ja alle vuoden ikäinen lapsi.
Seurustelen, mutta emme asu yhdessä. Yleensä näen miehen kaksi kertaa viikoossa, seksiä illalla ja pikapano aamulla. Joskus kahdesti illalla.
Vaihtelee niin paljon, että paha sanoa. Joskus lyhyitä kausia 5 kertaa viikossa, joskus lyhyitä kausia useamma viikonkin ilman - yleensä kuitenkin n. 1-3 kertaa viikossa. Jos olisimme parempia harrastamaan pikapanoja, olisi varmaan useammin, mutta meillä tuhraantuu siihen kaikkine hyväilyineen, hivelyineen ja nuoleskeluineen aina minimissään 30 minuuttia, niin ei kiireisessä arjessa ei vaan saada aikaiseksi useammin.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:20"]
Vaihtelee niin paljon, että paha sanoa. Joskus lyhyitä kausia 5 kertaa viikossa, joskus lyhyitä kausia useamma viikonkin ilman - yleensä kuitenkin n. 1-3 kertaa viikossa. Jos olisimme parempia harrastamaan pikapanoja, olisi varmaan useammin, mutta meillä tuhraantuu siihen kaikkine hyväilyineen, hivelyineen ja nuoleskeluineen aina minimissään 30 minuuttia, niin ei kiireisessä arjessa ei vaan saada aikaiseksi useammin.
[/quote]
Ainiin, naimisissa 4 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:38"]
Yhdyntöjä n. 3-4kertaa/viikko, suihin otan lähes joka päivä. Yhdessä 4v.
[/quote]
Sama!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:21"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:38"]
Yhdyntöjä n. 3-4kertaa/viikko, suihin otan lähes joka päivä. Yhdessä 4v.
[/quote]
Apua, väärä lainaus, ei todellakaan sama! Vaan siis sama sen kanssa, joka oli ollut yhdessä 5v, seksiä 1-3 krt kuussa!
Sama!
[/quote]
Keskimäärin 2.4 kertaa viikossa. Laskin tässä yksi päivä omaksi ilokseni :) Olen merkannut yhdynnät kalenteriin jo muutaman kuukauden ajalta, sillä lapsi on tervetullut. Mutta ihan luontaisten halujen mukaan mennään siis.
Ahdistaa kans nää monta kertaa viikossa seksiä! Meillä ei ole ikinä ollut noin, ja nuoria ollaan. "Ongelmana" on aina ollut mieheni poikkeuksellisen suuri penis, mitä kyllä rakastan mutta ei voi panna ilman kunnollista esileikkiä. Hän ei jaksa sitä vaan haluisi pikapanoja joten ongelma on valmis. Meillä normaali seksinmäärä n. Kerran kuussa? Kärsin aiitä kun tuntuu niin kovin epänormaalilta, miehelläni seisoo joka aamu kun herää mutta ei vaan jaksa nähdä vaivaa kun harvoin. Ikinä ei olla voitu useammin ku muutama kerta viikkoon koska mulla taas paikat niin kipeänä hommien jälkeen. Että ei se iso kalu aina todellakaan onnea tee! Onneksi silloin kun sitä seksiä sitten on kunnon esileikkeineen, se on ihanaa. Haluaisin vaan useammin. Yhdessä viisi vuotta.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:25"]
Keskimäärin 2.4 kertaa viikossa. Laskin tässä yksi päivä omaksi ilokseni :) Olen merkannut yhdynnät kalenteriin jo muutaman kuukauden ajalta, sillä lapsi on tervetullut. Mutta ihan luontaisten halujen mukaan mennään siis.
[/quote]
ps. yhdessä 11 v.
kerran viikkoon suunnilleen. kummallista kyllä, seksi on yleensä parasta kuukautisten aikaan kun innostuu enemmän leikkimään ja käyttämään mielikuvitustaan :D