Rehellsisesti, kuinka usein harrastatte seksiä?
Oletko sinkku vai parisuhteessa? Kuinka kauan olette olleet yhdessä, jos parisuhteessa?
Kommentit (662)
Pari kertaa vuodessa jos vaimoa jaksaa kiinnostaa. 15v yhdessä
1-3 krt/vko 22 v yhdessä, 4 lasta
Syökö niiden miesten vaimot pillereitä jotka saavat harvoin? Ja naisena kokemuksesta sanon ettei parempaa ehkäisykeinoa olekkaan kuin e-pillerit tai minipillerit. Tappaa nimittäin todella tehokkaasti seksihalut!
Yhdessä 10kk ja ehkä 1-2krt/vko. Ensimmäisinä 4kk melkein joka pv. Nyt aivan liian vähän. Itselläni riittäisi kiinnostusta jokaiselle pv:lle, mutta miestä ei tahdo kiinnostaa noin usein :/ pitää tyytyä liian usein omaan käteen.
Yhdessä vajaa neljä vuotta ja peitto heiluu ehkä keskimäärin kolmesti viikossa. Itse olisin valmis useamminkin. Menkkojen aikaan taukoa.
Muutaman kerran vuodessa. Ollaan oltu yhdes alle kolme vuotta.
Mies on stressaantunut ja ylipainoinen yrittäjä, eikä tee aloitteita seksiin. Itse olen lopettanut seksin ehdottelemisen ja muut ideat asian korjaamiseksi, koska hän ei ole innostunut niistä. Hän vaikuttaa olevan aidosti pahoillaan siitä, että meillä ei juurikaan ole seksielämää. Rakastan häntä, joten yritän jaksaa vielä. Muuten asiat elämässä melko ok.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 11:57"]Syökö niiden miesten vaimot pillereitä jotka saavat harvoin? Ja naisena kokemuksesta sanon ettei parempaa ehkäisykeinoa olekkaan kuin e-pillerit tai minipillerit. Tappaa nimittäin todella tehokkaasti seksihalut!
[/quote]
Syökö niiden vaimojen miehet pillereitä, jotka saavat harvoin? Kyllä! Ssri-pillereitä nimittäin.
Viimeksi seksiä (tai edes mitään siihen viittaavaa) on ollut 2-3kk sitten. Mies ei vaan sytytä ja on muutenkin huono sängyssä. Yhdessä 5v.
Nykyään vain keskimäärin kerran vuorokaudessa. On alkanut ikä painaa. Mies 58, nainen 48. Kerran vuorokaudessa on meille sopiva tahti. Runsaimmat kuukautiset hidastaa, mutta otetaan ne kerrat kiinni muutoin. Yhdessä ollaan oltu, molemmat 2-kierroksella, nyt noin 10 vuotta.
Reilu kolme vuotta yhdessä, asutaan erillään, molemmilla omat alaikäiset lapset eli nämä reunaehdot vähän rajoittaa. Keskimäärin 8-12 yötä kuukaudessa saman katon alla ja silloin lähes aina seksiä. Silloin harvoin kun kummankin lapset muualla niin vauhti kovenee. :) On tämä ihanaa entisen suhteen vuosien kuivuuteen verrattuna! N40+
Yhdessä 17v. Ikää 40/43. Seksiä 1-3kertaa kuukaudessa. Näyttää hiipuvan joka vuosi... lomalla ei koskaan.
♠M♠
Mieheni vastaus olis varmaan, että saa liian harvoin ku akka pihtaa. Ketä kiinnostaa antaa, jos seksi on pelkkää kassien tyhjennystä ja muu läheisyys on kuollu ajat sitten? Mies valittaa, että ois taas kassit täynnä, kun on muutama päivä kulunu viime suorituksesta. Annan korkeintaan kerran viikossa, mutta mieluummin pihtaan kauemminki, vaikka sen johdosta saan katella ja kuunnella äkäistä ukkoa. Kyllä mulla seksihaluja ois, mutta ei haluja miestäni kohtaan. Alkuaikoina seksi luisti hyvin ja silloin en voinu ymmärtää miksi jotku pihtaa, mutta tiiänpä nyt senki. Yhessä ollaan oltu yli 13 vuotta ja lapsia on neljä.
Kauheeta luettavaa nämä teidän sekstailumäärät per viikko (itselleni siis :)). Omassa suhteessa harrastetaan seksiä n.5 kertaa kuussa, välillä enemmänkin. Itse olen erittäin viriili 27 vee mies ja vaimoke sitten vähän vähemmän viriili, joten täysin hänen ehdoilla mennään tässä asiassa. Harmittaa kyllä kovasti, koska mä kyllä yritän, tosin viime aikoina innostuskin yrittämiseen lannistunut jatkuvan torjutuksi tulemisen takia. Sanoo kyllä että haluaa mua ja kyllä haluaakin kun sille päälle sattuu, turhan harvoin vain. Johtuisiko e-pillereistä? Sanoi kerran kokeilleensa ilman pillereitä ja oli kokoajan kiimassa. Oon mies joka puhuu ja pussaa ja pitää itsestään hyvää huolta ja kemiatkin kohtaa, niin luulis kelpaavan. Vaimoke vieläpä väittää että meidän seksimäärä on normaalia. Pitääpä ruveta pitämään galluppia kaveripiirissä. Minkäs näille mahtaa, kaikkeni annan ja teen...
Me harrastetaan kumppanini kanssa extreme paikoissa seksiä. Se on ainut mikä saa minut kiihottumaan. http://www.metropoli.net/viihdeuutiset/kiinnijaamisen-vaara-todella-kiihottaa-3-uskomatonta-seksiaktia/
Noin 2kertaa kahdes kuukaudessa 10 vuotta yhdes ja kaks lasta
4 kertaa päivässä, ekaks pano aamulla kun toinen herää niin toinen herätetään suuseksillä. Ja ihan normi pano siihen kylkeen. Sitten yleensä päivän aikaka 1-3 kertaa perseeseen pano ja illalla myös 1-4 kertaa. Yölläkin pari kertaa viikossa, pano. Yleensä pillupano mutta joskus persepano myös. Se mikä on mielessä koko ajan on pano ja pillut ja kyrvät ja perseet. Niin, panoa panon perään heti kun edellinen pano on pantu.
Onkohan mun vaimo käynyt kommentoimassa tänne tuon n.2 kertaa vuodessa.?
2-4 kertaa viikossa. Yhdessä 14v. 4 pientä lasta.
8v naimisissa, 2-5 krt/vko. Menkkojen aikaan taukoa, koska mies ei halua. Mä tykkäisin silloinkin, mutta koska muulloin mies haluais mua useammin, niin oon lopulta ihan tyytyväinen taukoihin. 2 vkoa taitaa olla pisin tauko näinä vuosina, ennätys ehkä 3krt/vrk.