Rehellsisesti, kuinka usein harrastatte seksiä?
Oletko sinkku vai parisuhteessa? Kuinka kauan olette olleet yhdessä, jos parisuhteessa?
Kommentit (662)
1-2 kertaa viikossa. Ihan ok. Välillä vähän enemmänkin jos virtaa riittää ja on kiimakausi päällä. M46
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:59"]
Useita kertoja viikossa. Ollaan oltu yhdessä noin 20 v ja seksi vain paranee koko ajan. Nytkin olen lähdössä töistä kotiin ja miehellä alkoi kesäloma. Hän laittoi juuri viestiä, että on sängyssä valmiina mua varte. Eli nytkin saan kyrpää heti kun pääsen kotiovesta sisään....ja nautin tästä täysin rinnoin.
[/quote]
Vaimon ekasta synnytyksestä on nyt muutama kuukausi ja seksielämä alkaa taas palautua normaaliksi. Ihana huomata, miten toista vielä himoaa ja seksistä nauttii todella. Ehkä 1-4 kertaa viikossa, keskimäärin varmaan 2. Ihan kivasti mielestäni. Ei sitä enää joka päivä jaksaisikaan niin kuin joskus.
Tietääkseni kummatkin myös itsetyydyttää. Molemmilla on lelujakin, mutta vaimon aktiivisuudesta en ole udellut. Itse runkkailen toisinaan, jos muu perhe sattuu olemaan poissa tai joskus hätäseen esim. suihkussa. Yhteisestä ajasta ei ole pois.
M30
Silloin kun nähdään niin 2-3 kertaa päivässä. Etäsuhde, joten kun nähdään niin päivät on yleensä vapaita joten aikaa on kivasti läheistydelle!
4-10krt viikossa, 5 vuotta yhdessä ja neljäs lapsi tulossa rv34. Miestä kuulemma kiihottaa lisää tämä masu
4-7 kertaa viikossa. Joskus päivässä kahdesti.
Yhdessä 20v..seksiä viimeeksi 7 v sitten. N43
N43 ja M 49 ...yhdessä 3 vuotta...hyvää seksiä lähes päivittäin. Olen helkkarin iloinen että lähdin huonosta liitostani jossa siiderivalaalta sai vongata pillua ja hyvällä säkällä sai kerran kuussa. Nyt uusi innokas vaimoni on itsekin aloitteellinen, pukeutuu seksikkäästi ja pitää todellä huolen että pussit ovat tyhjinä...eli puutteessa ei kannta elää !
Joka toinen viikko. N27, M30. Suhteessa 3 vuotta. Omat halut lähestyvät lähes poikkeuksetta nollaa kun suhde pitenee ja miehen vaatimukset kuulostavat painostukselta.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 03:01"]Joka toinen viikko. N27, M30. Suhteessa 3 vuotta. Omat halut lähestyvät lähes poikkeuksetta nollaa kun suhde pitenee ja miehen vaatimukset kuulostavat painostukselta.
[/quote]suosittelen eroa.toinen kärsii aina kun toinen pihtaa.haluton ja halullinen yhdessä ei vain toimi.itsellä sama tilanne.emäntä pihtaa kun ei jaksa/kiinnosta se touhu vaikka on 27v.itse olen 36v.asiasta puhuttu ja kertonut olen miten turhauttavalta tuntuu aina vongata ja pettyä.kotitöissä autan.teen ruuat.siivoan.kuskaan lapset menoilleen.hoidan kotieläimet.tiskaan.pyykkään jne.ja siksi että jäisi sitä yhteistä aikaa esim siihen seksiin.ennen syy oli juuri kiire.ei muka jaksanut mutta nyt kun teen kotohommat niin sama meno jatkuu eli seksiä eikä kyllä muutakaan läheisyyttä ole.itse olen hyperseksuaali joka tarvitsisi päivittäin seksiä ja mielellään 3-4kertaa päivässä.tänä vuonna on ollut kolme kertaa seksiä ja viime vuonna 9kertaa.kuitenkin muutrn meillä synkkaa hyvin.harrastetaan.käydää luonnossa retkillä ja muuta kivaa mutta läheisyys ja seksi puuttuu.lähinnä tuntuu et ollaan kavereita joilla on yhteinen talo ja lapset.itse kärsin tilanteesta paljon mutta vielä en ole periaatteesta käynyt hakeen läheisyyttä muualta mutta lähellä se alkaa olla.ja luvankin sain.kun kysyin että entä jos haen muualta sitten sen seksin ja läheisyyden joka kotoa puuttuu..voi kun olisi joku lääke joka veisi kaikki halut niin ongelma olisi poissa.aloitin taas tauon jälkeen voimaharjoittelun ja urheilun kun ajattelin että puran sinne sen puutteen aiheuttaman energian..ei auta sekään
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:43"]Yhdessä 14 vuotta, seksiä ollut tämän vuoden puolella 3 kerta... :( Mies ei halua ja meillä iso kriisi miehen alkoholin käyöstä
[/quote]täällä kanssa 3kertaa tälle vuotta.meillä ei juoda mutta 10vuotta nuorempi emäntä on kaikinpuolin haluton kun ei vaan kuulemma kiinnosta.vaihdetaanko? Tule sinä minulle ja emäntä sinne tilalle pihtaamaan.t 36v mies
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 05:47"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 03:01"]Joka toinen viikko. N27, M30. Suhteessa 3 vuotta. Omat halut lähestyvät lähes poikkeuksetta nollaa kun suhde pitenee ja miehen vaatimukset kuulostavat painostukselta. [/quote]suosittelen eroa.toinen kärsii aina kun toinen pihtaa.haluton ja halullinen yhdessä ei vain toimi.itsellä sama tilanne.emäntä pihtaa kun ei jaksa/kiinnosta se touhu vaikka on 27v.itse olen 36v.asiasta puhuttu ja kertonut olen miten turhauttavalta tuntuu aina vongata ja pettyä.[/quote]
Lastenko takia et itse eroa? Ehkä aiemmasta ei tullut ilmi, mutta seksittömyys ei ole itselle ongelma. En ole ikinä suhteessa halunnut niin paljoa. Omat fantasiat ovat paljolti sellaisia, että täysin tuntematon miesporukka kaappaa ja joukkoraiskaa, kun olen side silmillä. Tätä en ikinä tosielämässä halua toteuttaa. Normiseksi vaan ei kiihota erityisemmin. Se ei silti tarkoita, ettenkö haluaisi omaa miestä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 03:01"]Joka toinen viikko. N27, M30. Suhteessa 3 vuotta. Omat halut lähestyvät lähes poikkeuksetta nollaa kun suhde pitenee ja miehen vaatimukset kuulostavat painostukselta.
[/quote]
Kärsit itsetunto-ongelmasta ja käännät syyn mieheen, joka "painostaa"? En ole ikinä käsittänyt naisia, jotka tekevät siitä negatiivisen asian, että mies haluaa nussia tätä. Pihtaaminen ei ole ikinä ratkaissut yhtäkään parisuhdeongelmaa.
5-10 kertaa viikossa. Olen ollut frigidin kanssa suhteessa ja ei enää tulisi mieleenikään olla kituamassa kerran viikossa - parissa meinigillä.
[/quote]
Tyhmä mies, että jatkaa tuollaisessa suhteessa
Hahahaa unennäköä ja mitä suurimmassa määrin PROVO hahahaa!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:48"]Mieheni vastaus olis varmaan, että saa liian harvoin ku akka pihtaa. Ketä kiinnostaa antaa, jos seksi on pelkkää kassien tyhjennystä ja muu läheisyys on kuollu ajat sitten? Mies valittaa, että ois taas kassit täynnä, kun on muutama päivä kulunu viime suorituksesta. Annan korkeintaan kerran viikossa, mutta mieluummin pihtaan kauemminki, vaikka sen johdosta saan katella ja kuunnella äkäistä ukkoa. Kyllä mulla seksihaluja ois, mutta ei haluja miestäni kohtaan. Alkuaikoina seksi luisti hyvin ja silloin en voinu ymmärtää miksi jotku pihtaa, mutta tiiänpä nyt senki. Yhessä ollaan oltu yli 13 vuotta ja lapsia on neljä.
[/quot
Heips. Yksiin ei käy näköjään naimapuuhat. Yhdessä oltu 30 v. Haluja minulla olisi erästä miestä kohtaan mutta ei omaa. Valitettavasti. Luultavasti tunne on yksipuolinen tämän toisen miehen kohdalla. Kurjaa.
1-3 viikossa seksiä vaimon kanssa ja yhtä monta kertaa viikossa omin käsin siihen lisäksi. m36 yhdessä 16 vuotta
1-5 krt/vuosi, yhdessä 2v. Pitäiskö erota?