Yo-rivisi ja mitä teet nykyisin?
LEEEEEMMC
AMK:ssa sosiaali-ja terveysalalla opiskelen. Yliopistoon olin aina halunnut, mutta jotenkin ajauduin ammattisurkeaan.
Kommentit (187)
EEEMMCCB
Opiskelen insinööriksi
LLLMMC
Töissä pitseriassa 7,9€ tuntipalkalla..
EMMCCC
Kirjoitin kaikki kerralla. En oikein jaksanut keskittyä lukemiseen ja möhlin kirjoituksissa tehtäviä, joissa olin kursseilla loistanut. Eiköhän näillä silti pärjää.
Minusta on tulossa opettaja.
EMCBA Teen kansainvälisen politiikan gradua, musta on tulossa siis YTM.
LLLCCB, opettajana toimin toisella asteella. Lukio meni laiskasti lukematta läpi.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 07:29"]Bcmc muistaakseni neljä ainetta oli pakollista kirjoittaa. Voi olla et toinen c olikin b. Nykyään minulla on iso, yksin tyhjästä luotu yritys työntekijöineen. Olen enemmän tekijä/toteuttaja kuin että lukisin historiaa ja laskisin tarpeettoman vaikeita laskutoimituksia.
[/quote]miksi alapeukku?
LLLLLL, hyvin kauan sitten... Olen toimittaja.
AABB (taidan vetää pohjat, mutta koulu ei kiinnostanut lukiossa)
Olen tuplamaisteri, valmistunut kahdesta eri yliopistosta Suomesta ja ulkomailta. Toimin lehtorina.
MMMCB, ajalta ennen E:tä.
Olin kotiäiti, nyt kai lähinnä kotirouva kun lapset ovat jo isoja, koulutukseltani tiedottaja ja visualisti.
EEMMCC, kemisti & terveydenhoitajaopiskelija
EEEMMM Pidän välivuotta töitä tehden, koska valmistuin vasta joulukuussa. Nyt haen yliopistoon opiskelemaan luonnontieteitä. Jos ei tärppää tänä vuonna niin teen töitä vielä vuoden ja kokeilen sit taas. En oo kovin hyvä näissä mutta löysin kutsumukseni :)
LMMBB opiskelen enkunmaikaksi yliopistossa.