Yo-rivisi ja mitä teet nykyisin?
LEEEEEMMC
AMK:ssa sosiaali-ja terveysalalla opiskelen. Yliopistoon olin aina halunnut, mutta jotenkin ajauduin ammattisurkeaan.
Kommentit (187)
MEEBMM koulutus FM, työtön ennen kotiäitiyttä.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 10:36"]
Näin hyviä tuloksia ihmisiltä jotka kirjoittaa vauva-palstalle ja ei voi kun huokaista typerryksestä kuinka tyhmiä he ovat oikeassa elämässä, ei voi olla totta...
[/quote]
Tähän ketjuun vastaavat (luonnollisesti) lähinnä vain ne, jotka ovat kirjoittaneet hyvät paperit (kyllä, siksipä vastasin itsekin...). A:n kirjoittajat tai ne, jotka eivät ole lukiota edes käyneet, eivät näy tässä ketjussa. Monessa muussa kyllä :D.
CBBCM sosiaalialalla amk:tutkinnolla
Kirjoitukset meni surkeasti. Ei kyllä enää harmita mutta joskus oli kova pala, ei mielestäni vastannut lainkaan päättötodistusta.
CCCAA. Olen perintätoimistossa perintäkäsittelijänä.
En kirjoittanut ylioppilaaksi. Yliopistokin jäi kesken nyt 10 vuotta takana mainosalalla.
LEEMMM. Opiskelen yliopistossa, humanistinen tiedekunta.
EMMB. huoltoasematyöntekijänä tällä hetkellä :)
BBCCM sähkösuunnittelija isossa suunnittelutoimistossa..
LLLEEM
Olen johtavassa asiantuntijatehtävässä. Minulla ei ole mitään koulutusta vaan jätin yliopiston kesken, mutta töissä olen ollut yhtäjaksoisesti 23-vuotiaasta asti (nyt 37v). Ajatuksissa on aina ollut, että jos (kun) uraputki jossain vaiheessa törmää seinään niin vaihdan alaa. Saas nähdä, ihan hyvin menee toistaiseksi, mutta en välttämättä halua tällä alalla olla eläkeikään asti.
EEEEEEMM, sairastan masennusta ja välttelen töitä. Olen hakenut amikseen.
LLLM
KTM, asiantuntija pankissa
CCCC ja vastaava työnjohtaja korjausrakentamisessa.
Bcmc muistaakseni neljä ainetta oli pakollista kirjoittaa. Voi olla et toinen c olikin b. Nykyään minulla on iso, yksin tyhjästä luotu yritys työntekijöineen. Olen enemmän tekijä/toteuttaja kuin että lukisin historiaa ja laskisin tarpeettoman vaikeita laskutoimituksia.
LMCC tai LMMC, ei muista enää kun kirjoitin niin kauan sitten. Sen muistan että äidinkieli oli parin pisteen päästä Laudaturista ja ruotsi samoin, ne harmittivat tuolloin, mutta myöhemmin huomasin ettei niillä ole mitään väliä.
Olen logistiikan spesialisti suuressa kansainvälisessä yrityksessä.
CMMAA muistaakseni. Toimin asiantuntijatehtävissä, yksi ylempi korkeakoulututkinto löytyy, toista opiskelen työn ohella. En olisi uskonut sillä koulumenestyksellä ;)