Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen ruumiin kristitty saa taivaassa?

Vierailija
08.12.2020 |

Uskon ruumiin ylösnousemukseen..
mutta vähän epäselvää on ..mihin sitä ruumista tarvitsee?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo, uskis.

Vierailija
2/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen uskoo sen omalla tavallaan, minulle se on sitä, että ollaan ihan oman itsensä näköisiä (ilman sairauksia ja ruhjeita).

Tavataan kaikki sinne aikaisemmin menneet ja kaikki ovat sen ikäisiä kuin sinne mennessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti se olisi, jos siellä joutuisi oman itsensä näköisenä olemaan.

Vierailija
4/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitin jo eilen yöllä etusivulle jääneeseen ketjuun mutta jotkut eivät opi koska he ovat saavuttaneet sokeuden tekopyhyydellä tai sitten he eivät halua/halunneet ymmärtää.

Vierailija
5/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas rokkari se sanoikaan, että ilman muuta valitsee noista kahdesta kuoleman jälkeisestä vaihtoehdosta helvetin. Siellä on paremmat bileet...

Vierailija
6/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat 30v Richard Geren näköisiä.

Naiset ovat 30v Julia Robertseja.

Vierailija
7/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumishan on kuollut. Taivaassa kuolleita?

Vierailija
8/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat 30v Richard Geren näköisiä.

Naiset ovat 30v Julia Robertseja.

Ok, kiitos tästä. Alakertaan onkin näköjään jonoa, mutta lähden silti sinnepäin ⬇️🔥

Vierailija
9/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se taivas ja helvetti - tai jotain siltä väliltä - löydy joka hetki täältä maan päältä niin kauan kuin ihminen elää ja hengittää. Sitten kaikki on lopullisesti ohi.

Vierailija
10/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen uskoo sen omalla tavallaan, minulle se on sitä, että ollaan ihan oman itsensä näköisiä (ilman sairauksia ja ruhjeita).

Tavataan kaikki sinne aikaisemmin menneet ja kaikki ovat sen ikäisiä kuin sinne mennessään.

Siis se on kuin joku vanhainkoti?

Kaikki syntymässä kuo.lleet kans änisee sikiöäänellä..ja ovat sikiö tilassa?

dementikot horisee:kikkelisonkokkelis???

HÄH?

Vierailija
11/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä kropalla siellä taivaassa tekee?

Onko se joku NAKED REALITY HEAVEN.

Ollaan kaikki mummot ja papat alapää paljaana ja ryppyisinä siellä?

Vierailija
12/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ylösnousemus 4,6 miljardia takaisesta kalasta josta tuli ihminen.

Miksi tarvitsen ruumistani? Koska haluan elää tasan 1000vuotiaaksi ja silloin 1000vuotiaana haudatan itseni jotta chilin siemen itää ja tekee juuriston ruumiini syöden juuristolla ruumiini jotta sieluni lepäisi chilissä.

Kehoni on temppelini. Olen kasvattanut niin hyviä cacao papuja että DNA:hani voi, voi tulla atomi. Nyt DNA:ssani on terve poikkeama alkukantaisesta kapsaisiinista. Cacao papuni muuttuu kapsaisiinipitoiseksi suklaamassaksi sulattuuaan vatsassani ja nämä ovat ihmiskunnan historian parhaat cacao pavut.

Kapsaisiini voi muuttua atomiksi/atomeiksi.

Vierailija
13/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomme ruumiin ylösnousemukseen. Raamatun oppi ruumiillisesta ylösnousemuksesta on kristinuskon erityispiirre, joka ilmentää ihmisen kokonaisvaltaista arvoa. Ylösnousemus ei ole vain vanhan ruumiin henkiinherättämistä. Ylösnousemuksessa ihminen saa uudenlaisen, katoamattoman ruumiin, joka muistuttaa vanhaa ruumista mutta joka on eri tavalla muodostettu. Paavali vertaa vanhaa ajallista ruumista siemeneen ja uutta hengellistä ruumista siemenestä nousevaan kasviin. Ylösnousemuksessa tapahtuu vastaavanlainen muodonmuutos. Uudella ruumiilla on yhteys vanhaan ruumiiseen. Jeesuksen ylösnousemusruumis antaa meille viitteitä siitä, millainen ylösnousemusruumiimme on. Jeesuksen ruumis oli ylösnousemuksen ja taivaaseenastumisen välisenä aikana tunnistettava, fyysisesti kosketeltava ja ruokaa nauttiva, mutta fyysisistä lainalaisuuksista riippumaton. Uudessa ruumiissa ihminen on vapaa ajallisen maailman kärsimyksistä, epätäydellisyyksistä ja tarpeista

Vierailija
14/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ylösnousemuksessa ihminen saa uudenlaisen, katoamattoman ruumiin, joka muistuttaa vanhaa ruumista mutta joka on eri tavalla muodostettu."

Yhtään todistetta sinullakaan tuosta ei ole, ei voi olla. Atomeiksi me muutumme kuoltuamme.

Vierailija
15/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Me olemme yksi ruumis Kristuksessa. Tässä ja nyt ja ikuisesti.

Sinä olet Kristuksen ruumiin yksi jäsen, minä toinen.

Mutta minullakin on ruumis. Se kuolee kerran. Ja nousee ylös kerran.

Ja näin käy sinullekin. Tosin se voi tapahtua silmänräpäyksessäkin, jos olemme elossa,

kun Jeesus noutaa omansa. Silloin ruumiimme muuttuu hyvin nopeasti.

Mutta ei minun ruumiini muutu Kristuksen ruumiiksi, vain yhdeksi sen jäseneksi. Samoin sinun.

Vierailija
16/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kehomme ovat Maapallon osia.

Maapallolla ei ole mitään mikä ei olisi yhtä Maapallon kanssa.

Kehomme kuolee ja silloin jätämme maakulkuneuvomme ja siirrymme pois sinne mistä tulimme.

Ylösnousemus tarkoittaa että me tiedostamme ja muistamme kehossa ollessamme mistä tulimme ja minne menemme kun kuolemme.

Ylösnousemuksessa tietoisuutemme laajenee tiedostamaan ja muistamaan.

Olla tietoinen olento ei ole vain ihmisen etuoikeus, vaan myös Äiti Maa on tiedostava olento, ja ihmiskehomme olemme saaneet Häneltä lahjaksi, sekä hapen jota hengitämme ja veden juotavaksi ym.

Olkaamme kiitollisia niistä.

Meidän kehomme on vain osa meitä.

Olemme kuin varpaita jotka eivät muista että loppukehokin on

Vierailija
17/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ylösnousemuksessa ihminen saa uudenlaisen, katoamattoman ruumiin, joka muistuttaa vanhaa ruumista mutta joka on eri tavalla muodostettu."

Yhtään todistetta sinullakaan tuosta ei ole, ei voi olla. Atomeiksi me muutumme kuoltuamme.

Minä olen niin raihnainen ja monin tavoin sairas, että luulen ymmärtäväni sinua "puolikasihminen".

Mutta tiedän, että kerran kun tämä ruumiini lunastus tapahtuu, niin saan tuossa ruumiin ylösnousemuksessa pukeutua täysin terveeseen ja eheään ja kirkastettuun ja iankaikkiseen ruumiiseen Jeesuksen tähden

Vierailija
18/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei me olemme kaikki olleet menneissä elämissämme murhamiehiä, pappeja, hyväosaisia, ym.

Eikä siinä vielä kaikki, vaan myös me olemme olleet muillakin planeetoilla ja eläneet niissäkin satoja elämiä.

Olemme olleet ja olemme edelleenkin Enkeleitä.

Kaksinaisuuden pelin antoi mahdolliseksi muistamattomuus.

Ylösnousemus ei tarkoita ruumillista ylösnousemusta, vaan henkistä muistamista, kun muistamme keitä olemme.

Olemme yhtä kaiken kanssa.

Se on jokaisen oma asia haluaako kuluttaa puhki aivonystyränsä pohtiessaan kehon ylösnousemusta.

keho kuuluu maapallolle ja piste.

Raamatun luoma harha on johtanut vain harhaan.

Laske irti siitä, niin on helpompi ja kevyempi olla.

Vierailija
19/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta tiedän, että kerran kun tämä ruumiini lunastus tapahtuu, niin saan tuossa ruumiin ylösnousemuksessa pukeutua täysin terveeseen ja eheään ja kirkastettuun ja iankaikkiseen ruumiiseen Jeesuksen tähden."

Uskot, et tiedä.

Vierailija
20/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aaattelen että niin paljo ongelmia antanut että koko tää elämä oli pelkkä jumalan joku testi niin ei varmaaan loukkaannu jos ammun ittteni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä