Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen ruumiin kristitty saa taivaassa?

Vierailija
08.12.2020 |

Uskon ruumiin ylösnousemukseen..
mutta vähän epäselvää on ..mihin sitä ruumista tarvitsee?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumis on ilman sukuelimiä ja peräaukkoa.

Ruumis on sileä , väritön ja karvaton.

Otsassa on yksi silmä ja aukko virsien veisuuta varten.

Käsiä ja jalkoja ei tarvitse

Sanoisin että palaamme sikiö muotoon:)

Vierailija
22/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemattoman. Ei ole olemassa taivasta, on vaan eläviä ihmisiä ja matojen ruokaa. Sorry!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sielä ainakin paljon ennenäkemättömiä tyyppejä, mm. kaikki aborteertut lapset. Suomestaki vuosittain 10 000 sielua syntymättömiä lapsia siirtyy paratiisiin oottammaan taivaaseenpäätymistään.

Vierailija
24/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen uskoo sen omalla tavallaan, minulle se on sitä, että ollaan ihan oman itsensä näköisiä (ilman sairauksia ja ruhjeita).

Tavataan kaikki sinne aikaisemmin menneet ja kaikki ovat sen ikäisiä kuin sinne mennessään.

Kaikki ovat sen ikäisiä kuin sinne mennessään? Uusi ajatus mulle. Yleensä on kai ajateltu, että ihmiset ovat kuin nuoruudessaan.

Vierailija
25/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan mitään loputonta harpun soittoa jaksaisi kuunnella, päivääkään. Lisäksi tiedän joitain sietämättömiä uskiksia, jotka ainakin omasta mielestään olisivat siellä taivaassa, joten oma valintani taitaa kallistua sen vihtahousun tarjoamaan vaihtoehtoon... Siellä soi rokki, ihan varmasti.

Vierailija
26/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki maailman valtaapitävät mieluiten nauttivat vauraudestaan ja asemastaan jo täällä elinaikana? Olisiko siinä jotain syvempää viisautta meille maanmatosillekin?

Vierailija
27/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aaattelen että niin paljo ongelmia antanut että koko tää elämä oli pelkkä jumalan joku testi niin ei varmaaan loukkaannu jos ammun ittteni.

Toivon että olet hyvä ihminen ja sielusi lepää.

Vierailija
28/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä mitään väliäkään, kukaan ei ole tullut kertomaan ja todisteita ei ole.

Eli kukaan kaiketi ei voi ola todistettavasti väärässä. Ensin kyllä ennemin todistaisin sen taivaan ja ylösnousemuksen, jos uskottavuutta haluaisin.

Vierailija
30/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat kertoneet satuja ja tarinoita pitkään. Usko tuonpuoleisiin lukeutuu tähän kategoriaan. Yhtään kunnollista todistetta ei ole kenelläkään esittää mistään tuonpuoleisesta ikuisesta elämästä.

Vierailija
31/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomme ruumiin ylösnousemukseen. Raamatun oppi ruumiillisesta ylösnousemuksesta on kristinuskon erityispiirre, joka ilmentää ihmisen kokonaisvaltaista arvoa. Ylösnousemus ei ole vain vanhan ruumiin henkiinherättämistä. Ylösnousemuksessa ihminen saa uudenlaisen, katoamattoman ruumiin, joka muistuttaa vanhaa ruumista mutta joka on eri tavalla muodostettu. Paavali vertaa vanhaa ajallista ruumista siemeneen ja uutta hengellistä ruumista siemenestä nousevaan kasviin. Ylösnousemuksessa tapahtuu vastaavanlainen muodonmuutos. Uudella ruumiilla on yhteys vanhaan ruumiiseen. Jeesuksen ylösnousemusruumis antaa meille viitteitä siitä, millainen ylösnousemusruumiimme on. Jeesuksen ruumis oli ylösnousemuksen ja taivaaseenastumisen välisenä aikana tunnistettava, fyysisesti kosketeltava ja ruokaa nauttiva, mutta fyysisistä lainalaisuuksista riippumaton. Uudessa ruumiissa ihminen on vapaa ajallisen maailman kärsimyksistä, epätäydellisyyksistä ja tarpeista

Minä vannon kautta kiven ja kannon että olen täydellinen ylösnousemus 4,6miljardia vuotta sitten kalasta kehittyneestä ihmisestä ja kehoni, sieluni ja ruumini ovat saman näköiset silmät mukaanlukien. Ken uskoo niin uskoo.

En itse uskoisi että Jumala olisi lähtenyt hakemaan Taivaan isältä sfääreistä hengellisyyden chacran ilmaa tuottaakseen cacao papuja siitä ilmasta jos en olisi aito.

Ps. Se cacao puu siunattiin Donald Trumpin jalohopeallaC-l-i-p-p-e-r metallilla minun nimeen jotta saisin takaisin minulta varastetun jalohopeanC-l-i-p-p-e-r metallin takaisin. Sellaisella rukouksella meksikolaiset kasvattivat cacao papuja minulle minun ohjeistamana, eli minä kasvatin ne, se oli myös siunaus sille cacao puulle.

Vierailija
32/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki loppuu lopullisesti siihen paikkaan, kun ihminen todetaan kliinisesti kuolleeksi. Tietysti ne atomit sun muut palautuvat luonnon kiertokulkuun.

Vierailija
33/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemassa jätämme tämän ajallisen kehomme, joka on vajavainen eikä kestä loputtomiin. On sairauksia ym. vaivaa. Siellä toisella puolella olemme vapaita maallisen kehon vaivoista. Itse ajattelen asiasta näin.

Vierailija
34/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolemassa jätämme tämän ajallisen kehomme, joka on vajavainen eikä kestä loputtomiin. On sairauksia ym. vaivaa. Siellä toisella puolella olemme vapaita maallisen kehon vaivoista. Itse ajattelen asiasta näin.

Onko usko ja toivosi myös niin?

Vierailija
35/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki loppuu lopullisesti siihen paikkaan, kun ihminen todetaan kliinisesti kuolleeksi. Tietysti ne atomit sun muut palautuvat luonnon kiertokulkuun.

Ehei ..

Sincc

Vierailija
36/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehei ..

Sincc

:)

Vierailija
37/37 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii juzt E! Heii! Varokaa kolmatta maailmansotaa, "ei edes capsaisiini puhdista elimistöä". Sarkasmi on helppo laji.

Radikalismi on loputtava. Taannoin idiootit alanuolittivat kuin qwertyilin että coronaviruksen levittäminen josta pitää rangaista uskon ja toivon mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi