Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä nukutuksen aikana tapahtuu?

Vierailija
25.04.2014 |

muuta kuin leikataan :)

olin leikkauksessa ja menin sinne (leikkausvaate päällä makaa,tarrat ehdittiin pistää ottaan ja 5minuutissa nukutettiin muuta ei tehty paitsi tippa)

mutta mulla on kainalossa ''limaa'' jotain tunkeneet sinnekkin? :D vatsanalueen leikkaus,kaukana kainal0sta.Ja kurkkusta tuli illalla verta yskiessä,käteen tuli kauhea mustelma leikkauksen jälkeen...

ajan kulukseni kyselen jos täällä leikkausaleissa työskenteliviä tai muuten vaan tietäviä:D

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaan nukkuessa, kuorsaanko myös nukutettuna?

Vierailija
22/24 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin sellasta kysyä kun näytät tietävän oon menossa suun alueen leikkaukseen ja minulla on paha neula kammo onko kanyyli pakollinen ja onko intubaatio putki pakollinen

Riippuu siitä mitä sulta leikataan. Jos tarvitset nukutuksen, on kanyyli tietysti pakollinen koska sitä kautta annetaan nukutusaineet. Jos ei nukuteta vaan paikallispuudutus, sekin laitetaan neulan kautta. Pyydä vaikka suun kautta esilääkettä ja Emla puudutusvoidetta käsiin ennen kanyylin laittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastetaan munuainen.

Vierailija
24/24 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kynsilakkaa saa olla. Mulle on kaksi kertaa tehty aivokasvaimen poistoleikkaus ja mulla on rakennekynnet. Mitään kehotusta poistaa niitä en oo saanu. Heräämössä kyllä tulee kyllä kuulemma puhuttua sitä sun tätä, mitä ei sitten muista ollenkaan itse. Teho-osastolla alkaa sitten jo sitten olla tarpeeksi tajuissaan, että pystyy puhumaan hoitajien kanssa. Ja yön jälkeen osastolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi