Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten erottaa huuliherpeksen finnistä?

Vierailija
24.04.2014 |

Huulen reunassa on punertava kohouma. Eilen illalla alkoi tuntua kipeältä tuo huuli. Kun venyttää huulen reunan siten, että sisäpuolella hampaat on kohouman kohdalla, niin siinä keskellä on vaalea, pieni patti. Se on oikeastaan hitusen huulen ulkopuolella (ihon puolella). Tuntuu kipeältä.

Mulla ei oo koskaan ollu herpestä, ja siksipä kyselen, että voiko tuo nyt olla herpesrakkula? Toisaalta tuon tyylisiä finnejä on muualla kasvoissa ollut silloin tällöin, joten finnikin voisi olla.

Kuinka pian tuon pitäisi muutua netistä kuvahaulla löytyvien herpesrakkuloiden näköiseksi, jos se herpes on? Jossain luki, että vuorokauden sisällä, mutta pitäisikö olla ihan tunnistettavan näköinen rakkula jo niin nopeasti?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jokin valkoinen kupla huulessani. En ole varma että onko se huuliherpes. Olen varma että se ei ole finni. Siihen sattuu vain kun kosketan sitä tai venytän. Muuten se ei satu vaan tuntuu vähän turvinneelta.

Vierailija
22/23 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan finni. Minulla on huuliherpes ja minulla oli jokin aika sitten finni juuri huulen alapuolella ja oli aivan erilainen kuin herpesrakkula. Kuvailemasi kaltainen. Herpes lähtee pois 2-3 päivässä, finni voi olla kauemmin.

Kyllä herpes taitaa usein kestää kauemmin kuin 2-3 päivää....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lääke herpekseen - http://ibright.lv/valtrexfi.htm Nopea toimitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi