Voisitko lainata minulle vkonlopuksi chihua tai pinseriä...tai toyta?
Hirveä koirakuume ja haluaisin tutustua rotuun :D
Kommentit (25)
Ihan perheenäidin syliin pusuteltavaksi raukka joutuisi ja kotioloihin :D
Mikään noista ei sovi ainakaan pikkulapsiperheeseen...
Toisaalta ihan söpö ajatus :)
Itse en kyllä vaan pystyisi antamaan omaa koiraani kenellekään vieraalle viikonlopuksi. Olisi koira ihmeissään ja minä kauhuissaan :D
Toisaalta ihan söpö ajatus :)
Itse en kyllä vaan pystyisi antamaan omaa koiraani kenellekään vieraalle viikonlopuksi. Olisi koira ihmeissään ja minä kauhuissaan :D
Lapset onkin just ohittaneet pikkulapsivaiheen ni MÄ tarvitsen nyt jonkun karvakaverin. Isoja rotuja ollut aina aikaisemmin ja hieman ihastuneen epäluuloinen olen näiden pikkurotujen taipumuksista. Olisi kiva saada käytännön tuntua.
Näinpä. En minäkään omaani tuntemattomille antaisi.
Mutta tulipahas ainakin yritettyä :D
ap
missäpäin asut? jos lähellä niin tehdään treffit ja voit tutustua chihuun mut mukaasi en kyllä anna !
No mä jo katselin paikallisia kasvattajia. Heidän luonaan saa kuulema käydä tutustumassa.
Jos haluaisit kertoa kokemuksesi rodusta niin onko haukkuva, sisälle merkkaava (haluaisin uroksen), arka vai ylirohkea. Ja ennen kaikkea älykäs? Kaikki ennakkoluuloni toivottavasti johtuvat koiran ihmisistä ja heidän laiskuudestaan opettaa kainaloon kappattavan kokoinen tavoille.
Kiitos kuitenkin.
mulla on nyt kolmevuotiaana alkanut haukkumaan.merkkaa sisälle.ja on tosi arka ihmisille.koiria ja uusia paikkoja yms ei pelkää.en tiedä missä vika..kuitenkin mulla toisen rotuinen koira myös jonka kanssa ei noita ongelmia ole.
plussana tosi hellyydenkipeä ja seurallinen.viihtyy lämpimässä peiton alla :-).mut jakdaa myös kävellä 10 km lenkkejä.oppii temppuja nopeasti ja tykkää touhuta ja kulkee helposti mukana joka paikkaan.iso ego ja ei pelkää minkään kokoista koiraa.
12:lle
Onko se sun toinen koira myös uros? Tuo sisälle merkkaaminen kuulostaa muuten kummalliselta taipumukselta.
En tajua tätä pikkukoirien "sisäsiistimättömyyttä". Kerran meillä vieraili Pomeranian uros ja merkkasi sekin meille :/
Kyllä mä tykkään, että koiran pitää ulos tehdä kaikki tarpeensa.
ja ps.mulla myös oli ennokkoluuloja pikkukoirien omistajista...ja kappas vaan nyt mulla itselläni on just sellainen pikkurakki :-\ vaikka isojen koirien kanssa ei olekaan ollut ongelmia.joku sakemanni on helppo kouluttaa mut chihu onkin ihan toinen juttu. t 12 ja 13.
12 vastaa..joo molemmat on uroksia ja chihu joka siis merkkaa on kastroitu..
Wäää, tätä mä just pelkäsin.
Pakko vissii alkaa taas unelmoimaan "oikeasta" koirasta :)
Meillä on chihu poika ja on ollut mielestäni helpoin koirani ikinä. Mutta kyllä se on koirana tässä perheessä pidettykin, eikä missään nimessä inhimillistetty. Helposti siihen "vauvailuun" kyllä sortuisi, chihujen ilmeet ja eleet on hyvin ihmismäisiä :) Meidän koira ei lenkillä muille hauku. On todella kuuliainen ja tervepäinen nuori uros. Ikänsä vuoksi on merkkaillut sisälle..Sohvaa on pesty monta monta kertaa..Kotona merkkailu on sittemmin jo loppunut, mutta vieraassa paikassa saattaa joskus vielä hairahtua.
Mutta chihusta saa kyllä ns. kusipään hyvin helposti jos ei anna sen olla koira eikä näe tarvetta kouluttaa sitä.
"Ikänsä vuoksi on merkkaillut sisälle", what?
Onko koirilla mielestäsi jokin merkkailuikä, jolloin on OK, että tällaista tapahtuu?
Itselläni on ollut 3 uroskoiraa, joista yksikään ei ole koskaanikinämilloinkaan nostanut jalkaansa sisätiloissa.
Kuitenkin tarvit asusteeksi jonnekin pissisbaariin. Älkää antako, laukkuun joutuu kanniskeltavaksi, raukka.