Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko lainata minulle vkonlopuksi chihua tai pinseriä...tai toyta?

Vierailija
24.04.2014 |

Hirveä koirakuume ja haluaisin tutustua rotuun :D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle chihu on aina ollut ihan koira jonka kanssa tehdään samoja juttuja kuin isojenkin kanssa.metsässä,lenkillä,agilityssä.ei kanneta käsilaukussa ja ei vauvana pidetä.tiiä mistä sitten tuo kuspäisyys johtuu,mut ei kannata yleistää..nro 12

Vierailija
22/25 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaas sitten, miten chihu koulutetaan niin, ettei se merkkaa sisälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ikänsä vuoksi merkkaillut sisälle"

Joku tuota lausetta kyseli. Tarkoitin sillä sitä, että kun uroskoira saavuttaa sukukypsyyden niin on se pientä harjoittelua sen olemisen kanssa :)

Ja mulla on ollut 32kiloinen uros ja ei koskaan merkkaillut sisälle, mutta nyt puhuttiin pikkukoirista ja jos olen jotain huomannut niin sen, että niissä urokset kypsyy hitaammin ja jostain syystä myös jalka nousee herkemmin sisällä. Elämä tuntuu olevan varsinaista häseltämistä näillä uroksilla tietyn aikaa :)

Silloin kun chihuni alkoi heräilemään seksuaalisesti se saattoi unissaan pissata alleen.. Kerran pissasi syliini kun nukahti :)

Vierailija
24/25 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK. Jos teen pientä yhteenvetoa jutusteluistani chihujen emäntien kanssa niin puheissa tulee esiin juuri sisäänmerkkailut sekä ilosta- tai pelosta allepissaukset.

Ja lisään nyt listaan vielä tämän sinun yökastelunkin.

Chihujen minihousuvaipallahan voisi olla markkinarakoa :D

Vierailija
25/25 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 chihua ja 5 lasta. Mitään ongelmia ei ole ollut, että mielestäni chihut sopii hyvin lapsiperheeseen. Toki lapsille täytyy opettaa koirien kanssa oleminen, esim. koiraa ei saa häiritä, kun se on omassa nukkumispaikassaan/ kuljetuslaatikossaan. Mutta sehän nyt on sama kaikkien koirarotujen kanssa.