Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten unohtaa nainen

Vierailija
08.12.2020 |

?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
08.12.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Uusi harrastus, toinen nainen.

Vierailija
2/71 |
08.12.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi pitÀÀ unohtaa? MÀkin mietin sua.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
08.12.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Menin ihastumaan ja taitaa tulla nÀpeille pahemman kerran. En uskalla sitoutua.

Vierailija
4/71 |
08.12.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SitÀ kyllÀ kadehdin naisissa, ettÀ miten helppoa on unohtaa ja mennÀ surutta eteenpÀin.

Vierailija
5/71 |
08.12.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi pitÀÀ unohtaa, missÀ mÀttÀÀ? Puhu sille naiselle.

Vierailija
6/71 |
08.12.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin ihastumaan ja taitaa tulla nÀpeille pahemman kerran. En uskalla sitoutua.

Siis sun ongelma on se, ettÀ sÀ itse et "uskalla sitoutua"?

:-D

Vierailija
7/71 |
08.12.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kannaisi varmaan kertoa naiselle ajatuksistasi. Voi ihmetellÀ, jos annat ristiriitaisia viestejÀ. Ainakin hÀn tietÀisi tunteesi, vaikket sitten uskaltaisikaan sitoutua. EdellyttÀen, ettÀ nainen on vapaa.

Vierailija
8/71 |
08.12.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SitÀ kyllÀ kadehdin naisissa, ettÀ miten helppoa on unohtaa ja mennÀ surutta eteenpÀin.

Ei se helppoa ole. Mutta meillÀ on vÀhemmÀn aikaa, niin eteenpÀin on painettava.

Vierailija
9/71 |
08.12.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannaisi varmaan kertoa naiselle ajatuksistasi. Voi ihmetellÀ, jos annat ristiriitaisia viestejÀ. Ainakin hÀn tietÀisi tunteesi, vaikket sitten uskaltaisikaan sitoutua. EdellyttÀen, ettÀ nainen on vapaa.

Olettaen, ettÀ nainen itsekÀÀn haluaisi vÀlttÀmÀttÀ sitoutua.

Vierailija
10/71 |
08.12.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kannattaa silti kysyÀ. Ei kannata menettÀÀ rakkautta pelon takia.

Vierailija
11/71 |
08.12.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Perinteinen tyyli unohtaa nainen on ryypÀtÀ niin maan perusteellisesti.

Vierailija
12/71 |
08.12.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko jÀnnÀnainen

Vierailija
13/71 |
08.12.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihastuin varattuun ja tietysti yritin unohtaa. Ei onnistunut. Vasta myöhemmin sain tietÀÀ ettÀ suhde oli pÀÀttynyt kun nÀin toisen kanssa.

Vierailija
14/71 |
09.12.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se helppoa ole. Mutta meillÀ on vÀhemmÀn aikaa, niin eteenpÀin on painettava.

VÀhemmÀn aikaa? MillÀ perusteella?

Vierailija
15/71 |
09.12.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Varmaan perheen perustamista ajatellen, vaikken tuota kirjoittanutkaan.

Itse en kyllÀ ainakaan ole pystynyt jatkamaan mitenkÀÀn helposti eteenpÀin eron jÀlkeen. EiköhÀn suru ole terve reaktio menetykseen.

Vierailija
16/71 |
09.12.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Varmaan perheen perustamista ajatellen, vaikken tuota kirjoittanutkaan.

Itse en kyllÀ ainakaan ole pystynyt jatkamaan mitenkÀÀn helposti eteenpÀin eron jÀlkeen. EiköhÀn suru ole terve reaktio menetykseen.

Vierailija
17/71 |
09.12.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Uusi pano TinderistÀ auttaa.

Vierailija
18/71 |
09.12.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ainoa tapa on löytÀÀ paremman. En ainakaan itse ole muulla tavalla pÀÀssyt yli koskaan. Vaikka vÀlillÀ tuntuu toivottomalta, aina on parempiakin naisia olemassa. Kun tÀllaisen löytÀÀ, edellinen unohtuu kertaheitolla.

Viimeksi se parempi tuli kuin tilauksesta. Olin vÀhÀn riidoissa sen aikaisen tapailukumppanin kanssa, sitten parin viikon pÀÀstÀ tuli instabeibeltÀ nÀyttÀvÀ hoikahko blondi elÀmÀÀni ja hetken pÀÀstÀ seurusteltiin.

Vierailija
19/71 |
09.12.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

mies32v_ kirjoitti:

Ainoa tapa on löytÀÀ paremman. En ainakaan itse ole muulla tavalla pÀÀssyt yli koskaan. Vaikka vÀlillÀ tuntuu toivottomalta, aina on parempiakin naisia olemassa. Kun tÀllaisen löytÀÀ, edellinen unohtuu kertaheitolla.

Viimeksi se parempi tuli kuin tilauksesta. Olin vÀhÀn riidoissa sen aikaisen tapailukumppanin kanssa, sitten parin viikon pÀÀstÀ tuli instabeibeltÀ nÀyttÀvÀ hoikahko blondi elÀmÀÀni ja hetken pÀÀstÀ seurusteltiin.

SiinÀ mainittu ne olennaiset asiat kumppanissa.

Vierailija
20/71 |
09.12.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ me varatutkin mielellÀÀn tiedettÀisiin. YmmÀrrettÀisiin sitten miksi tuo henkilö kÀyttÀytyy miten kÀyttÀytyy tai jos ei voi olla vÀleissÀ. Omalla kohdallani minuun ihastuneet miehet ovat sekÀ kadonneet elÀmÀstÀni mitÀÀn sanomatta (jÀlkikÀteen on sitten selvinnyt ihastuminen), ettÀ toimineet minua kohtaan epÀreilusti. Sen sijaan ettÀ olisivat reilusti kertoneet ettÀ hei, nÀin on pÀÀssyt kÀymÀÀn. EihÀn se mikÀÀn velvollisuus tietenkÀÀn ole, mutta olisin ehkÀ voinut jopa auttaa.