Miten unohtaa nainen
Kommentit (71)
Muistelet kaikkia niitÀ kivuliaita muistoja mitÀ naisista on seurannut. Joka pÀivÀ toistat peilin edessÀ itsellesi, ettÀ ei se (nainen) tÀllaista viallista miestÀ koskaan rakastaisi.
Toimii lopulta, lupaan sen.
Vierailija kirjoitti:
Muistelet kaikkia niitÀ kivuliaita muistoja mitÀ naisista on seurannut. Joka pÀivÀ toistat peilin edessÀ itsellesi, ettÀ ei se (nainen) tÀllaista viallista miestÀ koskaan rakastaisi.
Voohan sitÀ noinkin toimia, jos on pelkuri. Nainen ei ainakaan sun tapauksessa tainnut menettÀÀ mitÀÀn.
Oman kokemukseni mukaan sitoutumista pelkÀÀvÀt ilmaisevat kiinnostuksensa epÀsuorasti (koska silloin voi pelon aktivotuessa kieltÀÀ kiinnostuksenilmauksensa). Mietin, onko ap kertonut naiselle selkeÀsti kiinnostuksestaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SitÀ kyllÀ kadehdin naisissa, ettÀ miten helppoa on unohtaa ja mennÀ surutta eteenpÀin.
MillÀ lailla? Ex-kumppanini petti uuden puolisonsa kanssa, jÀtti minut ja muutti samantien yhteen uuden naisensa kanssa. MinÀ olin sinkkuna seuraavat 4 vuotta vaikka olisin mielellÀni ollut suhteessa ja siinÀ surkean itsetunnon vaiheessa olisin ottanut kenet vain. No, onneksi sitten elÀmÀ kuitenkin kantoi eteenpÀin, uusiin haasteisiin ja paikkoihin, kohtasin upean miehen ja sain oman itsetuntonikin kasaan. Mutta en sanoisi ettÀ minÀ sen uuden kumppanin helpommalla löysin.
Tarkoitinkin tilannetta, jossa nainen on se jÀttÀjÀ.
Vierailija kirjoitti:
mies32v_ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies32v_ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies32v_ kirjoitti:
Ainoa tapa on löytÀÀ paremman. En ainakaan itse ole muulla tavalla pÀÀssyt yli koskaan. Vaikka vÀlillÀ tuntuu toivottomalta, aina on parempiakin naisia olemassa. Kun tÀllaisen löytÀÀ, edellinen unohtuu kertaheitolla.
Viimeksi se parempi tuli kuin tilauksesta. Olin vÀhÀn riidoissa sen aikaisen tapailukumppanin kanssa, sitten parin viikon pÀÀstÀ tuli instabeibeltÀ nÀyttÀvÀ hoikahko blondi elÀmÀÀni ja hetken pÀÀstÀ seurusteltiin.
SiinÀ mainittu ne olennaiset asiat kumppanissa.
Nimenomaan. TÀmÀ oli lisÀksi vielÀ henkisesti kypsÀ (vaikka oli minua 7v nuorempi) ja oltiin samalla aallonpituudella.
Piti vielÀ tÀmÀkin pÀÀstÀ mainitsemaan. KyllÀ nyt kaikki ovat sinulle kateellisia :)
Piruuttani mainitsin, tÀllÀ palstalla kun niin monet nasiet sanoo ettei nuoria naisia muka kiinnosta hieman vanhemmat miehet :)
Siis sÀ olet ihan lapsi vielÀ. Munakarvatkin untuvaa. Et ole miehen iÀssÀ vielÀ aikoihin..Kai te nuoret nyt panette mitÀn vaan koreassa kuoressa, mistÀÀn muista tekijöistÀ viis. Vanhemmiten sitten tulee ne muutkin tekijÀt mukaan.
Ei se ikÀ valitettavasti tee naisesta automaattisesti parempaa. ElÀhtÀneemmÀn se kyllÀ tekee varmasti.
MitÀ sÀ edes nÀet siinÀ naisessa? Ei miehet vÀlitÀ naisista oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SitÀ kyllÀ kadehdin naisissa, ettÀ miten helppoa on unohtaa ja mennÀ surutta eteenpÀin.
EksÀ sanoo mulle samaa. Se ei tajua sitÀ, ettÀ mÀ yritÀn olla nÀyttÀmÀttÀ hÀnelle suruani, koska ajattelen ettÀ se tekisi hÀnet surulliseksi. YritÀn siis laittaa iloista viestiÀ ja esittÀÀ ettÀ pÀrjÀÀn. EksÀ taas kaataa kaiken surun ja vihan mun niskaan ja mulle tulee siitÀ paha mieli.
MikÀ jÀrki tuossa nyt on? EiköhÀn se mies kaipaisi nimenomaan sitÀ, ettÀ nÀkisi ettei se sinullekaan helppoa ole. Tuollaisesta iloisen esittÀmisestÀ tulee vain se kuva, ettÀ hÀn ei merkinnyt sinulle mitÀÀn ja porskutat onnellisesti eteenpÀin. Sellainen kuva minullekin on joistakin existÀ tullut, en tiedÀ sitten esittivÀtkö vai enkö tosiaan merkinnyt heille mitÀÀn, mutta pahalta tuntui joka tapauksessa.
Naisen logiikkaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo ikÀkeskustelu liittyy aiheeseen?
Palstamammat Àrsyyntyi kun 32v mies sai 25v naisen. EihÀn 32v edes ole mikÀÀn vanha, kummallista triggeröitymistÀ palstamammoilta.
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen tyyli unohtaa nainen on ryypÀtÀ niin maan perusteellisesti.
Ei ole oikein toimiva lÀÀke. Kokeilin sitÀ ja unohdin paljon asioita, naista en.
Vierailija kirjoitti:
đ niitĂ€ kyllĂ€ piisaa. Olen ajatellut, ettĂ€ seuraava voisi olla kuuromykkĂ€
mies52v
Paukutat sille puuhlÀÀltylleröinen viestejÀ joka kanavalla ja aina kun blokkaa jostain teet uuden profiilin tai hommaat prepaid-liittymÀn.