Miten unohtaa nainen
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
mies32v_ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies32v_ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies32v_ kirjoitti:
Ainoa tapa on löytÀÀ paremman. En ainakaan itse ole muulla tavalla pÀÀssyt yli koskaan. Vaikka vÀlillÀ tuntuu toivottomalta, aina on parempiakin naisia olemassa. Kun tÀllaisen löytÀÀ, edellinen unohtuu kertaheitolla.
Viimeksi se parempi tuli kuin tilauksesta. Olin vÀhÀn riidoissa sen aikaisen tapailukumppanin kanssa, sitten parin viikon pÀÀstÀ tuli instabeibeltÀ nÀyttÀvÀ hoikahko blondi elÀmÀÀni ja hetken pÀÀstÀ seurusteltiin.
SiinÀ mainittu ne olennaiset asiat kumppanissa.
Nimenomaan. TÀmÀ oli lisÀksi vielÀ henkisesti kypsÀ (vaikka oli minua 7v nuorempi) ja oltiin samalla aallonpituudella.
Ei vaikuta jÀrin kypsÀltÀ jos tuollaisen miehen kelpuuttaa. Yök.
Kertoi itse ettÀ pitÀÀ omanikÀisiÀ miehiÀ lapsellisina ja on henkisesti vanhempi omasta mielestÀÀn. TiedÀn kyllÀ ettei vanhemmat naiset halua hyvÀksyÀ tÀllaista tosiasiaa mutta valitettavasti on totta.
Kaikki lapselliset ihmiset kuvittelevat olevansa henkisesti vanhempia. Se kertoo jo lapsellisuudesta.
T. Ihan ylpeÀsti ja innokkaasti 36v nainen jolla on harmaita hiuksia ja ihania naururyppyjÀ
Mulle sanotaan usein ettÀ olen henkisesti vanhempi enkÀ kyllÀ itse tunne niin... ehkÀ vaan annan itsestÀni sellaisen kuvan.
Oon kyllÀ samaa mieltÀ ettÀ ihmiset jotka mainostavat henkistÀ kypsyyttÀÀn eivÀt yleensÀ sitÀ ole.
mies32v_ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies32v_ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies32v_ kirjoitti:
Ainoa tapa on löytÀÀ paremman. En ainakaan itse ole muulla tavalla pÀÀssyt yli koskaan. Vaikka vÀlillÀ tuntuu toivottomalta, aina on parempiakin naisia olemassa. Kun tÀllaisen löytÀÀ, edellinen unohtuu kertaheitolla.
Viimeksi se parempi tuli kuin tilauksesta. Olin vÀhÀn riidoissa sen aikaisen tapailukumppanin kanssa, sitten parin viikon pÀÀstÀ tuli instabeibeltÀ nÀyttÀvÀ hoikahko blondi elÀmÀÀni ja hetken pÀÀstÀ seurusteltiin.
Nimenomaan. TÀmÀ oli lisÀksi vielÀ henkisesti kypsÀ (vaikka oli minua 7v nuorempi) ja oltiin samalla aallonpituudella.
Kertoi itse ettÀ pitÀÀ omanikÀisiÀ miehiÀ lapsellisina ja on henkisesti vanhempi omasta mielestÀÀn. TiedÀn kyllÀ ettei vanhemmat naiset halua hyvÀksyÀ tÀllaista tosiasiaa mutta valitettavasti on totta.
Vanhemmat naiset halua hyvÀksyÀ mitÀ tosiasiaa?
Puhu sen naisen kanssa. Muuten voit varautua ajattelemaan hÀntÀ lopun elÀmÀsi.
Ap ei kÀsittÀÀkseni sanonut, ettÀ naisessa olisi jotain vikaa vaan ettÀ hÀn itse pelkÀÀ sitoutumista.
Vierailija kirjoitti:
mies32v_ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies32v_ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies32v_ kirjoitti:
Vanhemmat naiset halua hyvÀksyÀ mitÀ tosiasiaa?
TĂ€mĂ€n haluaisin itsekin, âvanhempanaâ naisena tietÀÀ. MitĂ€ emme hyvĂ€ksy?
N36
Ap kÀrsii niin pahasta sitoutumiskammosta, ettei hÀn enÀÀ palannut ketjuun vastailemaan hÀnelle esitettyihin kysymyksiin.
Ajattele miestÀ. Retroaktiivinen interferenssi.
Silleen ettÀ sille naiselle tulee ikÀÀ tarpeeksi ja dementia
Vierailija kirjoitti:
SitÀ kyllÀ kadehdin naisissa, ettÀ miten helppoa on unohtaa ja mennÀ surutta eteenpÀin.
Olet aivan oikeassa jÀlleen kerran. EdellisestÀ parisuhteestani on 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt hyvÀ mies rehellisesti tunteistasi ja kuuntele mitÀ toisella on sanottavaa.
Kerroin ja punaista valoahan sieltÀ tuli vastaukseksi ja nyt pitÀs tÀstÀ jotenkin saada jÀÀhdyteltyÀ ja kÀÀntÀÀ ajatukset jotenkin muuhun
No parhaiten pÀÀset yli yrittĂ€mĂ€llĂ€ aktiivisesti unohtaa. Ihminen pÀÀsee yli, jos haluaa. ĂlĂ€ pidĂ€ yhteyttĂ€. YritĂ€ vĂ€lttÀÀ hĂ€nen nĂ€kemistĂ€. Ajan kanssa helpottaa. Kun et herĂ€tĂ€ tunnetta jatkuvasti uudestaan eloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt hyvÀ mies rehellisesti tunteistasi ja kuuntele mitÀ toisella on sanottavaa.
Kerroin ja punaista valoahan sieltÀ tuli vastaukseksi ja nyt pitÀs tÀstÀ jotenkin saada jÀÀhdyteltyÀ ja kÀÀntÀÀ ajatukset jotenkin muuhun
Ahaa. Siis kyseessÀ ei ollutkaan sinun sitoutumiskammosi, vaan nainen ei yksinkertaisesti ollut kiinnostunut. Tuo tietysti tuntuu pahalta, etenkin jos on harvoin ihastuvaa tyyppiÀ, mutta tulee niitÀ uusia tilaisuuksia vielÀ. Toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
SitÀ kyllÀ kadehdin naisissa, ettÀ miten helppoa on unohtaa ja mennÀ surutta eteenpÀin.
No ei se naisillakaan aina helppoa ole. Omasta erostani 3 vuotta, enkÀ ole vielÀkÀÀn löytÀnyt ketÀÀn joka herÀttÀisi samanlaisia tunteita kuin eksÀni. NÀen aika usein hÀnestÀ vielÀ uniakin. EikÀ kyse siis ole siitÀ etteikö minusta kiinnostuneita miehiÀ olisi ollut, eivÀt vain ole voineet korvata tuota eksÀÀni. HÀn taas on ollut jo useamman vuoden onnellisesti uudessa parisuhteessa, joten yhteenpaluu ei ole mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
No parhaiten pÀÀset yli yrittĂ€mĂ€llĂ€ aktiivisesti unohtaa. Ihminen pÀÀsee yli, jos haluaa. ĂlĂ€ pidĂ€ yhteyttĂ€. YritĂ€ vĂ€lttÀÀ hĂ€nen nĂ€kemistĂ€. Ajan kanssa helpottaa. Kun et herĂ€tĂ€ tunnetta jatkuvasti uudestaan eloon.
Ei pÀÀse vÀlttÀmÀttÀ ikinÀ yli. Ei vaikka ei missÀÀn nÀkisi eikÀ ikinÀ kuulisi enÀÀ. Vaikka miten monta ihmistÀ kÀyttÀisit niin kukaan heistÀ ei muutu hÀneksi. Kaikki on viallisia, koska ei ole hÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pÀÀse vÀlttÀmÀttÀ ikinÀ yli. Ei vaikka ei missÀÀn nÀkisi eikÀ ikinÀ kuulisi enÀÀ. Vaikka miten monta ihmistÀ kÀyttÀisit niin kukaan heistÀ ei muutu hÀneksi. Kaikki on viallisia, koska ei ole hÀn.
HÀntÀ rakastin paljon
Sua rakastan joskus enemmÀn
Ole mulle vÀhÀn aikaa hÀn
- J. Leskinen sen osasi osuvasti sanoittaa
Luulin, ettÀ nainen tiesi ap:n ihastuksesta, tunsi samoin, mutta ap:n sitoutumispelko esti suhteen. Mutta hÀnkö ei tiennytkÀÀn kuin vasta nyt eikÀ sitten ollut kiinnostunut ap:stÀ? Vai eikö hyvÀksynyt ap:n epÀvarmuutta sitoutumisen suhteen?
Ap taisi unohtaa ainakin tÀmÀn ketjunsa.
EksÀ sanoo mulle samaa. Se ei tajua sitÀ, ettÀ mÀ yritÀn olla nÀyttÀmÀttÀ hÀnelle suruani, koska ajattelen ettÀ se tekisi hÀnet surulliseksi. YritÀn siis laittaa iloista viestiÀ ja esittÀÀ ettÀ pÀrjÀÀn. EksÀ taas kaataa kaiken surun ja vihan mun niskaan ja mulle tulee siitÀ paha mieli.