Keski-ikä ei ole ainakaan mulla naisen parasta aikaa
Ei tämä ikä ole mitään hyvää tuonut. Nuorena sentään oli nätti ja vientiä riitti. Enää ei ketään miestä kiinnosta eikä mikään muukaan asia ole kunnossa.
Kommentit (30)
Tykkäsitkö käydä tanssimassa nuorena?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin ja tykkäsin käydä karaokessa. Liian nuorenahan mä kaiken lopetin, kun sen ekan mieheni otin. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin ja tykkäsin käydä karaokessa. Liian nuorenahan mä kaiken lopetin, kun sen ekan mieheni otin. ap
Se lyhyempi jalka ei tanssi haitannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haitannut yhtään mitenkään. Ei mua yleensäkään koko jalkavamma ole mitenkään haitannut. Nykyään on selkäsärkyjä mutta nuorena ei ollut niitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haitannut yhtään mitenkään. Ei mua yleensäkään koko jalkavamma ole mitenkään haitannut. Nykyään on selkäsärkyjä mutta nuorena ei ollut niitäkään.
Okei, olet sitten muistanut väärin joskus, kun olet siitä asiasta muistellut negatiiviseen sävyyn.
Totta. Nuorena tuntui että edessä oli avoin valtatie, nyt umpeenkasvava kinttupolku. Polvia särkee niin ettei pysty pyörällä ajamaan, selkä on niin jäykkä ettei kenkiä saa jalkaan, väsyttää aina ja pitää ottaa sen kymmenet päikkärit mutta silti väsyttää. Ulkonäkökin on mennyt, hampaat kellastuneet ja naama roikkuu.
Olen 41v ja saan varmaan hermoromahduksen seuraavilla synttäreillä.
Mä olin nuorena kaunis ja vientiäkin oli mutta olin niin tyhmä ja tietämätön, tein paljon vääriä valintoja ja kulutin aikaani turhuuksiin. En todellakaan kaipaa sitä takaisin, mieluummin valitsen tämän itsetuntemuksen ja -hyväksynnän.
Kroppa pikku hiljaa vanhenee, miehet ei enää katso, mutta tunnen saavani tilalle niin paljon kaikkea hyvää. Ymmärrän miksi puhutaan kiitollisuudesta elämää kohtaan. Itselle avautui ihan uusi maailma erään harrastuksen kautta kun uskalsin luottaa itseeni. Elämä voi antaa niin paljon muutakin kuin miehiltä saatua huomiota, naiset! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, olet sitten muistanut väärin joskus, kun olet siitä asiasta muistellut negatiiviseen sävyyn.
Kyllähän siitä esim koulussa nimiteltiin mm lonkkavikaiseksi ja teininä yritin käyttää sellaista korokekenkää mutta ei se sitten haitannut, kun oli jo aikuinen.
Mulla oli nuorena koulussa sellainen kenkä, jossa oli 4cm paksumpi pohja kuin toisessa kengässä. Eihän se ihme ole että nauratti muita. ap
Minä haluan pitää työni. ap