Erikoisinta, mitä laukustanne löytyy nyt?
Mulla on sellanen puinen, drinkkejä tehdessä käytettävä murskainjuttu, oisko joku jäänmurskaaja.
Kommentit (50)
Kissa. Iso laukku ja kisu tykkää ottaa siellä torkut.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 13:45"]
- Munasolun irrotuspiikin korkki
[/quote]
Mikä?
Kondomeja, korvatulppia, peräpuikkoja, 2 vuotta vanhaa suklaata (!!??).
Sohvan jalka, tai sen osanen (pyörä).
katkennut kengän korko ja miniatyyri-posliinikuppi varmaan laukkuni erikoisimmat
Mulla on niin pieni laukku, ettei sinne mahdu mitään ylimääräistä. Ehkä se on erikoista, että siellä on kolme huulirasvaa. Repussakaan ei ole mitään sen erikoisempaa kuin rautalääkettä ja vara-alkkarit.
Ei oikein mitään erikoista :( erikoisin varmaankin sidetarpeita (haavan sitomiseen).
loisteputkivalaisimen sytytin, oon kohta jo puoli vuotta sitä kantanut mukanani :)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 14:23"]Lasten vanukkaita.
[/quote]
Hyvä piilo!
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 13:55"]keittiön pesuallas
[/quote]
No on näköjään kyllä aika iso laukku sulla. :O
hammastahna, hammasharja, hammaslankain, hammastikkuja, hammaslankaa, suuvettä.
M
p.s. Pyrin puhdistamaan hampaat aina vessassa käynnin yhteydessä. Myös työpaikan vessassa. Kärsin pahanhajuisesta hengityksestä. Haju johtuu ienonkaloista, jotka ovat sen tyyppisiä ettei niille hammaslääkärin mukaan voi tehdä mitään. Harjaan hampaat tahnalla. Lankaimella puhdistan tietyt väli ja tikulla loput hammasvälit. Suuvedellä huuhtelen lopuksi. Hammaslanka on varalla.
Mullakin on vibraattori mukana. Aikanaan otin sen laukkuun työmatkan ajaksi ja sinne se jäi. On tullut tarpeeseen :)
Kiviä. Lapsi kerää niitä ja ne on aina otettava mukaan