Erikoisinta, mitä laukustanne löytyy nyt?
Mulla on sellanen puinen, drinkkejä tehdessä käytettävä murskainjuttu, oisko joku jäänmurskaaja.
Kommentit (50)
Erikoisinta laukussani on varmaan se että se on tyhjä
Laukussani kulkee aina tilaihme meikkipussi, jossa ei kuitenkaan ole meikkejä vaan kaikkea muuta:
Korvatulpat, hakaneuloja, laastareita, nenäliinoja, vanulappuja, pumpulipuikkoja, hammaslankaa, hammasväliharja (se ihan pieni mikä näyttää pulloharjalta) linkkuveitsen kokoinen hammasharja+15ml tahna, särkyläkettä, Finrexiniä, kampa, alushousut, sukkahousut, hiuslenkkejä, pikkupeili, sukat, sheiveri, tamponeja, Savett-pyyhkeitä, siteitä, mustekynä, paperia, pieni pahvinpala johon kieputettu erivärisiä lankoja+neula. Mielelläni laittaisin pussiin myös linkkuveitsen (veitsi, ristipää, talttapää, pullonavaaja ja korkkiruuvi) mutta teräaseiden kanniskelu on kai laitonta. (Pienempiä laukkuja varten on tietenkin pienempi pussi, jossa on vähemmän romua.)
Ikinä ei voi tietää mitä tapahtuu ja monesti on tarvittu :).
Minkä vitun (ehkä juuri sen) takia sitä dildoa täytyy mukana raijata, eikö kotona kerkee soloilee ? Joskus herjalla duunissa puhutaan runkkutauoista, mutta joku on vielä tosissaan dildon kanssa :D
Kai teillä dildon kantajilla on anustappi pikkareissa
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 16:03"]
Käpykakku
[/quote]
älä päästä miestäsi sen lähelle.
No, ennemmin tai myöhemmin joku tämän vastaisi kuitenkin, joten hoidan sen nyt sitten itse. Mulla on laukussani dildo. On ollut mukana viimeiset 7-8 vuotta aina. Tosin ei siis sama yksilö :) Itse koen tarvetta joka päivä ja sormipeli ei minulla toimi. Ei tule pettymyksiä kun on varustautunut :)
riimunnaru... eli köysi,jossa on pikalukko. Tarkoitettu hevosen taluttimeksi.
- Suomalaisittain erikoisempi juttu: oleskelulupa. Tosin asuinmaassani arkipäivää.
- Munasolun irrotuspiikin korkki
Niistä monien pikkusanojen jääkaappimagneettisarjoista (jääkaappirunous?) yksi magneetti, jossa lukee 'elämä'.
Viikon vanha metro-lehti taitaa olla omituisin asia. Muuten normaalit asiat, lompakko, kalenteri, meikkipussi ja miniapteekki (särkylääkkeet, vatsalääkkeet, laastarit jne).