Miten kertoa peräpukamista? :-(
Olen tapaillut nyt jonkin aikaa erään miehen kanssa. Pari kertaa ollaan harrastettu seksiäkin. Viikonloppuna olisi taas tarkoitus mennä yöksi hänen luokseen mutta nyt minulla on kiusana peräpukamat. Kuinka kerron hänelle niistä? Pelottaa, jos hän ei halua koskeakaan minuun sen jälkeen kun kuulee niistä. Enkä toisaalta voi jättää kertomattakaan sillä kyllähän hän tuntee ja ehkä jopa huomaakin ne.
Kävin vaivan takia lääkärissä ja nyt minulla on lähete vetämässä peräpukamaleikkaukseen. Pikkuisenko nolottaa tämä vaivani nyt. Juuri kun tapasin hänet... Toipumisaikakin leikkauksen jälkeen taitaa olla aika pitkä. Pitikin tulla tällainen vaiva just nyt. :(
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 13:19"]Eihän se normi seksiin vaikuta? En ymmärrä miksi edes pitäisi kertoa moista...
[/quote]
sulla ei oo tainnut olla pukamia? Sillon kun mulla oli, niin seksi ei käynyt edes mielessä, kun käveleminenkin teki kipeää.
Eihän sitä tiedä vaikka mies sanoisi että niin mullakin on:D
Jos olette harrasteet seksiä ja hän ei ole huomannut pukamiasi, niin miten hän ne huomaisi sitten siellä yökylässä? Vai oletteko pitäneet pitkän seksitauon ja sillä välillä olet saanut pukamat, hakeutunut lääkäriin ja saanut lähetteen pukamaleikkaukseen?
Oletko munankipeä yh? Todennäköisesti mies on ollut kaltaistesi kanssa ennenkin ja nuo asiat on ihan tuttuja jo.
Mulla on aina ollut yksi pukama, ja miehet vihjailleet, jotkut, että voisin leikkauttaa sen, jos haluan. En oo vaivannut asialla päätäni. Yhden annoin panna peppuun ja se vaan pahensi tilannetta. Mun pukama ei vuoda eikä ole kipeä. Se vaan on.
Sanot asian niinkuin se on. Jos mies moista hätkähtää, niin se on hänen häpeänsä.
Eihän se normi seksiin vaikuta? En ymmärrä miksi edes pitäisi kertoa moista...
No jos tuollainen asia on miehelle kynnyskysymys, niin ei se kovin fiksu ole. Sanot vaan suoraan, että tällainen vaiva on ja olen leikkausjonossa. Ei tavallinen mies tuollaista pelästy.