Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Me&i-vaatteet ovat niin huonolaatuisia vaikka ovat niin kalliita?

Vierailija
01.04.2014 |

Joo, tiedän, että ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa, mutta harmittaa silti. Tykkään kovasti joistakin me&i kuoseista. Kirppareilta olen vaatteita löytänyt ja joitakin kutsuilta. Mutta ei nämä vaatteet kyllä toiselle lapselle tule kestämään. Todella monet bodyt ovat jo ihan kulahtaneen näköisiä. 

Välillä näkee kirppiksellä näitä kulahtaneita ihan älyttömällä hintapyynnöllä. Toisinaan taas on paremmin säilynyttä vaatetta kaupan ja hyvällä tuurilla kohtuu hintaankin. Onko näin, että nämä hyvin säilyneet ovat sitten olleet vähemmällä käytöllä? 

Näin juuri sellaisenkin paidan MLL:n kirppiksellä, jonka jälleenmyyntiarvo oli 0 euroa. Nätti kuosi, mutta ei kelvannut kenellekkään, koska oli niin kulahtanut. Jotenkin luulisi, että näin kalliit vaatteet olisi myös vähän parempaa laatua. Vai onko vaan niin helppo kusettaa äitejä, jotka hullaantuvat vauvanvaatteisiin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laatu vaihtelee ihan tosi paljon. Mulla on vuonna 09 ostettuja vaatteita, jotka ovat kovalla käytöllä olleet kahdella lapsella ja näistä jää vielä kolmannellekin, eivät siis ole nyppyyntyneet tai haalistunet. Sitten on vuonna -12 ostettua vaatetta, joka ei kestänyt siis käytännössä  pesua eikä pitoa. Värit lähtivät, kankaan harmaa pohjaväri tuli valkoisten osien läpi, kangas nyppyyntyi nopeasti ym. 

Mua harmitti niin paljon, että viime vuonna en tilannut sieltä mitään. 

Vierailija
2/2 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla niin, että kys. merkki on halunnut pitää kustannukset samoina, vaikka puuvillan hinta on noussut, mutta pitää katteet samana? Voisi siis olla, että neulos on huonompaa laatua.

Mulla ei ole kokemusta kuin kahdesta Me&I-vaatteesta (sain käytettynä), joten mitään vertailua en osaa tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla