Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WhatsApp-asiaa!

Vierailija
24.04.2014 |

Huomaako sitä jostain, jos joku on estänyt sinut whatsapissa? Entä mistä johtuu, että joillain ei näy sitä koska on viimeksi ollut paikalla? Onko ses joku asetus? :o mistä sen saisi?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyvä kirjoitti:

Mites sitten kun näkyy että viesti on avattu, siniset väkäset siis mut silti tyyppi ei muka ole ollu paikalla moneen tuntiin? Onko sekin estojuttuja?

ei ole estojuttuja. viesti merkkaantuu luetuksi jos sen pyyhkäisee oikealle tai vasemmalle mutta paikallaolotieto ei päivity koska itse whatsapp ei aukea silloin.

Minulla ei kuittaannu pyyhkäisemällä oikealle tai vasemmalle luetuksi mutta ilman viestin avaamista voi painaa "merkitse luetuksi" kohtaa.

Vierailija
62/77 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on estänyt sut, eikä minulle ole yhteystiedoissani tätä henkilöä enää, niin hänen nimi näkyy nron alla kuitenkin? Näkyykö aina, vai onko tehnyt jonkin muun asetuksen mulle? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen on estänyt sut, eikä minulle ole yhteystiedoissani tätä henkilöä enää, niin hänen nimi näkyy nron alla kuitenkin? Näkyykö aina, vai onko tehnyt jonkin muun asetuksen mulle? 

No ei takuulla ole tehnyt mitään asetusta. Ei se ole mahdollista. Sulla on syystä tai toisesta vielä itselläsi tämä yhteystieto tallessa, katso ettei esim vahingossa ole tuplana tallennettu (uusi vs vanha nro jompikumpi vahingossa jäänyt). Tai et ole poistanut vanhaa viestiketjuasi hlön suhteen. Ne kyllä jäävät jos et poista.

Vierailija
64/77 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lisään puhelimeeni jonkun puhelinnumeron, jolla ei ole mun puh.nroa enkä siis näy hänen WA:ssaan, niin eihän tämä henkilö näe mistään, että hän näkyy mulla WA:ssa?

Vierailija
65/77 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on, oottako testanneet?

Vierailija kirjoitti:

Jos lisään puhelimeeni jonkun puhelinnumeron, jolla ei ole mun puh.nroa enkä siis näy hänen WA:ssaan, niin eihän tämä henkilö näe mistään, että hän näkyy mulla WA:ssa?

Varmaan tuut näkyväksi vasta, kun eka viesti on lähetetty. 

En muista, että ketään ois erikseen tarvinut lisätä WhatsAppiin, puhelimen yhteystietolistassa näkyy, ketkä käyttää. Ei kai oo erikseen mitään WA-yhteystietolistaa?

Vierailija
66/77 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävä ominaisuus, että joku voi yksipuolisesti vahdata paikallaoloja ja et edes tiedä siitä. Tosin onnistuu ihan play kaupasta saatavilla appeillakin, vaikka numero olisi estossa.

Puolisoni ex seurailee vielä vuosia eronsa jälkeenkin näillä meitä molempia. Ilmeisesti toivossa, että eroaisimme joku päivä.

Vierailija
67/77 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla ollut ongelmia whattapsin kanssa joulukuussa 2021?

Vierailija
68/77 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla ollut ongelmia whattapsin kanssa joulukuussa 2021?

Mitä ongelmia sulla on ollu?

Mulla parin ihmisen viimeksi paikallaolo ei näy. Sanovat etteivät ole muuttaaneet asetuksiaan..

Vierailija
69/77 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä milloin joku on ollut viimeksi paikalla? Onneksi poistin whatsapin, facebookin ja instagramin pari vuotta sitten.

Vierailija
70/77 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka, jos minulla on henkilön numero muistissa ja näen hänen whatsappinsa mutta en paikalla olo aikaa.

Voiko se johtua myös siitä että tällä henkilöllä ei ole minun numeroani tallennettuna?

Vierailija
71/77 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmiset tekee sillä tiedolla että milloin joku on viimeksi ollut paikalla??

Samaa miettinyt. Mikä ihme tarve toisilla on kytätä muiden Whatsappissa oloa? Sen nyt vielä ymmärtää, että näkee onko toinen lukenut viestin vai ei.

No minulla on muutama ystävä, joka tekee vuorotyötä, enkä halua häiritä jos ovat vaikkapa nukkumassa.

Eihän se läsnäolo aika, mikään idioottivarma juttu ole, mutta suuntaa alkavaa.

Ja surukseni vilkaisen erään ihmisen tietoja lähes päivittäin, koska hänellä on itsetuhoisia ajatuksia ajoittain.

Olen helpottunut kun ”liikettä näkyy”.

Vierailija
72/77 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka, jos minulla on henkilön numero muistissa ja näen hänen whatsappinsa mutta en paikalla olo aikaa.

Voiko se johtua myös siitä että tällä henkilöllä ei ole minun numeroani tallennettuna?

EI

Henkilöllä on omat asetukset niin, ettei kukaan näe hänen läsnäoloaan.

Vierailija
73/77 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö paikalla pitäisi näkyä aina jos sinne yhtä aikaa sattuu.

Oli toisen tiedoissa, estetty siltikin.

Vierailija
74/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei näy vaikka ollaan kaverin kans yhtä aikaa paikalla. Miksi ei näy sitä paikalla??

Vierailija
75/77 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy paikallaolo kun puhelinnumeron jouduin vaihtamaan, joten jotain säätöä ovat tehneet

Vierailija
76/77 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt näin? Minulla oli hetken aikaa tuttavan yhteystiedot puhelimessa ja näin hänen läsnäolon WA:ssa. Tällä tutulla ei luultavasti ole minun numeroa, mutta näkikö hän vastaavasti minun paikallaolon? Yhtään viestiä ei laitettu.

Vierailija
77/77 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko olla estetty jos viimeksi paikalla näkyy mutta ei päivity? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän