WhatsApp-asiaa!
Huomaako sitä jostain, jos joku on estänyt sinut whatsapissa? Entä mistä johtuu, että joillain ei näy sitä koska on viimeksi ollut paikalla? Onko ses joku asetus? :o mistä sen saisi?
Kommentit (77)
Jos ihminen on estänyt sut, eikä minulle ole yhteystiedoissani tätä henkilöä enää, niin hänen nimi näkyy nron alla kuitenkin? Näkyykö aina, vai onko tehnyt jonkin muun asetuksen mulle?
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen on estänyt sut, eikä minulle ole yhteystiedoissani tätä henkilöä enää, niin hänen nimi näkyy nron alla kuitenkin? Näkyykö aina, vai onko tehnyt jonkin muun asetuksen mulle?
No ei takuulla ole tehnyt mitään asetusta. Ei se ole mahdollista. Sulla on syystä tai toisesta vielä itselläsi tämä yhteystieto tallessa, katso ettei esim vahingossa ole tuplana tallennettu (uusi vs vanha nro jompikumpi vahingossa jäänyt). Tai et ole poistanut vanhaa viestiketjuasi hlön suhteen. Ne kyllä jäävät jos et poista.
Vierailija kirjoitti:
Jos lisään puhelimeeni jonkun puhelinnumeron, jolla ei ole mun puh.nroa enkä siis näy hänen WA:ssaan, niin eihän tämä henkilö näe mistään, että hän näkyy mulla WA:ssa?
Miten on, oottako testanneet?
Vierailija kirjoitti:
Jos lisään puhelimeeni jonkun puhelinnumeron, jolla ei ole mun puh.nroa enkä siis näy hänen WA:ssaan, niin eihän tämä henkilö näe mistään, että hän näkyy mulla WA:ssa?
Varmaan tuut näkyväksi vasta, kun eka viesti on lähetetty.
En muista, että ketään ois erikseen tarvinut lisätä WhatsAppiin, puhelimen yhteystietolistassa näkyy, ketkä käyttää. Ei kai oo erikseen mitään WA-yhteystietolistaa?
ärsyttävä ominaisuus, että joku voi yksipuolisesti vahdata paikallaoloja ja et edes tiedä siitä. Tosin onnistuu ihan play kaupasta saatavilla appeillakin, vaikka numero olisi estossa.
Puolisoni ex seurailee vielä vuosia eronsa jälkeenkin näillä meitä molempia. Ilmeisesti toivossa, että eroaisimme joku päivä.
Onko muilla ollut ongelmia whattapsin kanssa joulukuussa 2021?
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla ollut ongelmia whattapsin kanssa joulukuussa 2021?
Mitä ongelmia sulla on ollu?
Mulla parin ihmisen viimeksi paikallaolo ei näy. Sanovat etteivät ole muuttaaneet asetuksiaan..
Mitä väliä milloin joku on ollut viimeksi paikalla? Onneksi poistin whatsapin, facebookin ja instagramin pari vuotta sitten.
Kuinka, jos minulla on henkilön numero muistissa ja näen hänen whatsappinsa mutta en paikalla olo aikaa.
Voiko se johtua myös siitä että tällä henkilöllä ei ole minun numeroani tallennettuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmiset tekee sillä tiedolla että milloin joku on viimeksi ollut paikalla??
Samaa miettinyt. Mikä ihme tarve toisilla on kytätä muiden Whatsappissa oloa? Sen nyt vielä ymmärtää, että näkee onko toinen lukenut viestin vai ei.
No minulla on muutama ystävä, joka tekee vuorotyötä, enkä halua häiritä jos ovat vaikkapa nukkumassa.
Eihän se läsnäolo aika, mikään idioottivarma juttu ole, mutta suuntaa alkavaa.
Ja surukseni vilkaisen erään ihmisen tietoja lähes päivittäin, koska hänellä on itsetuhoisia ajatuksia ajoittain.
Olen helpottunut kun ”liikettä näkyy”.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka, jos minulla on henkilön numero muistissa ja näen hänen whatsappinsa mutta en paikalla olo aikaa.
Voiko se johtua myös siitä että tällä henkilöllä ei ole minun numeroani tallennettuna?
EI
Henkilöllä on omat asetukset niin, ettei kukaan näe hänen läsnäoloaan.
Eikö paikalla pitäisi näkyä aina jos sinne yhtä aikaa sattuu.
Oli toisen tiedoissa, estetty siltikin.
Mulla ei näy vaikka ollaan kaverin kans yhtä aikaa paikalla. Miksi ei näy sitä paikalla??
Ei näy paikallaolo kun puhelinnumeron jouduin vaihtamaan, joten jotain säätöä ovat tehneet
Onko nyt näin? Minulla oli hetken aikaa tuttavan yhteystiedot puhelimessa ja näin hänen läsnäolon WA:ssa. Tällä tutulla ei luultavasti ole minun numeroa, mutta näkikö hän vastaavasti minun paikallaolon? Yhtään viestiä ei laitettu.
Voinko olla estetty jos viimeksi paikalla näkyy mutta ei päivity?
Minulla ei kuittaannu pyyhkäisemällä oikealle tai vasemmalle luetuksi mutta ilman viestin avaamista voi painaa "merkitse luetuksi" kohtaa.