Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WhatsApp-asiaa!

Vierailija
24.04.2014 |

Huomaako sitä jostain, jos joku on estänyt sinut whatsapissa? Entä mistä johtuu, että joillain ei näy sitä koska on viimeksi ollut paikalla? Onko ses joku asetus? :o mistä sen saisi?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu whatsapissa jonkun tutun tiedoissa, että ollu keskellä yötä whatsapissa esim. klo 2.36. Mitä tää toinen henkilö siihen aikaan whatsapissa on tehnyt? Onko käynyt stalkkaamassa muita. 😮

Vierailija
42/77 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollu whatsapissa jonkun tutun tiedoissa, että ollu keskellä yötä whatsapissa esim. klo 2.36. Mitä tää toinen henkilö siihen aikaan whatsapissa on tehnyt? Onko käynyt stalkkaamassa muita. 😮

No vaikka herännyt yöllä ja lukenut aikasemmin saapuneen viestin tai tekee vuorotyötä jolloin ei nuku samoin kuin sinä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmiset tekee sillä tiedolla että milloin joku on viimeksi ollut paikalla??

Tarviihan sitä monessakin tilanteessa. Esimerkiksi viikonloppuna voi katsoa yöllä onko joku ollut paikalla ja jos on ollut, niin hänelle viitsii laittaa myöhäänkin viestin. Voi myös kysellä joltain kaverilta missä menee kun näkee, että hän selvästi jossain vielä menee tuohon aikaan. Muutoin joutuisin kysyä kaikilta erikseen. Toki kaikki eivät puhelintaan katso kokoaikaa, mutta aika moni katsoo. 

Vierailija
44/77 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei,näkyykö whatsapissa jos henkilö on poistanut numeron puhelimen yhteystiedoista niin profiili kuva ja viimeksi paikalla tiedot eli se viimeinen paikalla olotieto ennen poistoa?tai jos on estänyt niin ei näy mitään muuta kuin nimi?

Eikö viimein paikallaoloajan näkyminen tarkoita vaan sitä milloin on ollut viimeksi paikalla,ei ole siis estänyt.

Vierailija
45/77 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Tietääkö kukaan jos henkilö vaihtaa whatsapp numeronsa tuleeko ko henkilölle viestiä lähettäessä 2 viivaa vai vain yksi? Epäilen et yks tuttu vaihtanu numeroa mut näkyy myös koska ollut viimeks online eli tuskin on estäny, en oo ihan varma miten nää menee?

Vierailija
46/77 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkö viimeinen paikallaoloaika voimaan jos estää jotakin vain tilatiedon?Voiko kuitenkin vastata viestiin?

Vierailija
47/77 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mun Wattsupissa enää näy vastaanottajien profiilikuvat? Ei siis kenenkään. Ei noissa mun viestilistan vasemmassa reunassa henkilön nimen kohdalla missää mitkä olen lähettänyt, eikä myös jos koetan avata sen viestinlähetystoiminnon jossa tulee kaikki puhelimen osoitekirjan henkilöt muttei enää kuvia niissäkään vaikka henkilöllä on kuva.

Profiilikuva näkyy kyllä mutta vain jos olen valinnut sen henkilön viestit auki ja klikkaan nimeä siinä keskellä...

Vierailija
48/77 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en näe henkilön paikalla ilmoitusta Whatsappviesteissä????

Vierailija
49/77 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en näe henkilön paikalla ilmoitusta Whatsappviesteissä????

Sen voi piilottaa

Vierailija
50/77 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä asetus piilottaa paikallaolon? Kun itse piilotan, niin viimeeksi paikalla olo on piilossa, mutta kun satun katsomaan yhtä aikaa kun toinen on paikalla, niin näkyy paikalla- teksti.

Vierailija
51/77 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko prepaid- liittymällä avata Whatsapp-sovelluksen? Saako kukaan selville prepaid-liittymän omistajaa?

Vierailija
52/77 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tietty voi prepaidiin laittaa whapin itselläkin sellanen kakkospuhkas. Valenimi tietty kexii siihen eikä omaa nimeä😀

Vierailija
53/77 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whatsapp asetukset>tili>tietosuoja>nähty viimeksi>ei kukaan

Vierailija
54/77 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poistan wa jonkun henkilön, niin poistunko myös minä poistetun yhteystiedoista.

Vierailija
55/77 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyvä kirjoitti:

Mites sitten kun näkyy että viesti on avattu, siniset väkäset siis mut silti tyyppi ei muka ole ollu paikalla moneen tuntiin? Onko sekin estojuttuja?

ei ole estojuttuja. viesti merkkaantuu luetuksi jos sen pyyhkäisee oikealle tai vasemmalle mutta paikallaolotieto ei päivity koska itse whatsapp ei aukea silloin.

Vierailija
56/77 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ominaisuus on kaverin Whatsappissa käytössä? Laitoin kaverille aamulla viestin klo: 10.02. Kaveri vastasi viestiin välittömästi sen luettuaan klo: 10.26. Molemmat täpät sinisenä ja viesti luettu klo: 10.25. Silti Whatsapp väittää että hän olisi viimeksi ollut paikalla eilen klo: 23.38?

Vierailija
57/77 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se helppoa kuin heidän teko. Ohjeita on netti pullollaan, jopa videolla neuvotaan ihan niinkuin kädestä pitäen, miten toimitaan missäkin tilanteessa.

Lukekaa nettiä.

Vierailija
58/77 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias kirjoitti:

Mikäs ominaisuus on kaverin Whatsappissa käytössä? Laitoin kaverille aamulla viestin klo: 10.02. Kaveri vastasi viestiin välittömästi sen luettuaan klo: 10.26. Molemmat täpät sinisenä ja viesti luettu klo: 10.25. Silti Whatsapp väittää että hän olisi viimeksi ollut paikalla eilen klo: 23.38?

Up

Olisin myös tästä kiinnostunut, ja siis ihan sama tilanne: kaverini vastasi viimeisimpään viestiini, mutta tilatieto väittää, että ollut paikalla viimeksi edellisenä iltana - jolloin vastasi silloin lähettämääni viestiin. Ihan kuin olisi asetus, jolla voisi näyttää milloin ollut viimeksi paikalla tietyssä viestiketjussa... Voiko olla?

Vierailija
59/77 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Utelias kirjoitti:

Up

Olisin myös tästä kiinnostunut, ja siis ihan sama tilanne: kaverini vastasi viimeisimpään viestiini, mutta tilatieto väittää, että ollut paikalla viimeksi edellisenä iltana - jolloin vastasi silloin lähettämääni viestiin. Ihan kuin olisi asetus, jolla voisi näyttää milloin ollut viimeksi paikalla tietyssä viestiketjussa... Voiko olla?

Lentokonetila ollut päällä kun on avannut WA:n

Vierailija
60/77 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen miettinyt, että menetänkö jotain sillä, että en ole WA:ssa. Tämän ketjun luettuani en todellakaan edes haluaisi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan