WhatsApp-asiaa!
Huomaako sitä jostain, jos joku on estänyt sinut whatsapissa? Entä mistä johtuu, että joillain ei näy sitä koska on viimeksi ollut paikalla? Onko ses joku asetus? :o mistä sen saisi?
Kommentit (77)
Jotkut käyttää lastensa nukkumaanmenoajan tarkkailuun. Mutta mä käytän sitä ystävien tarkkailuun. Joo, kuvittele vaan sitä omaa kyttäämistäsi :D. Katson wapista onko vuorotöissä olevat kaverit hereillä, tiedän että käväisevät siellä herättyään. Sieltä tarkistan myös ovatko tauolla. Näin en herätä tai muuten häiritse puhelulla tai tekstarilla :).
Minulla on piilotettu paikallaoloaika, lukukuittaukset (ei siis muutu sinisiksi ne väkäset vaikka olisin lukenut) ja profiilikuva näkyy vain yhteystiedoille.
Siis kun Wa näkyy "viimeksi paikalla", tarkoittaako se et ylipäänsä on Wa ssa ollut vai että on ollut siinä meidän keskustelussa?
Vierailija kirjoitti:
Siis kun Wa näkyy "viimeksi paikalla", tarkoittaako se et ylipäänsä on Wa ssa ollut vai että on ollut siinä meidän keskustelussa?
ollut whatsappissa ylipäänsä.
Mistä ne lukukuittaukset saa pois päältä??
Mites sitten kun näkyy että viesti on avattu, siniset väkäset siis mut silti tyyppi ei muka ole ollu paikalla moneen tuntiin? Onko sekin estojuttuja?
Minulla on whatsapp palvelu. Olisin kysynyt, miten saan kellonajan näkyviin koska olen ollut paikalla? Nyt ei näy kellonaikaa. Kiitos vastauksesta!
Paikallaolotieto (viimeksi paikalla klo xxx) voi olla väliaikaisesti näkymättömissä, jos henkilön puhelimesta on vaikkapa akku niin lopussa, ettei se ota yhteyttä internettiin, tai ei jostain muusta syystä saa yhteyttä nettiin. WhatsApp:han tarvitsee toimiakseen sen nettiyhteyden.
Kellonaika kun olen paikalla ei näy WA:ssa kertoi tuttuni. En ole estänyt sitä itse (ehkä olen tunaroinut) mutta miten saan takaisin asetuksen jolloin olen paikalla. Kiitos vastauksesta!
kiitos vastauksesta Akku on ok. Jotain nyt oon töpännyt. Kellonaika ei vain näy enk osaa hakea sitä asetuksista.
toi whatsapp ainakin mulla sekoillut lähiaikoina toden teolla.
noiden paikalla olo klo aikojen jne suhteen....
ettei liity välttämättä mitenkään asetuksiin.
kiitos vastauksesta Akku on ok. Jotain nyt oon töpännyt. Kellonaika ei vain näy enk osaa hakea sitä asetuksista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmiset tekee sillä tiedolla että milloin joku on viimeksi ollut paikalla??
Mustasukkaiset puolisot tarvitsee sitä tietoa
Mikä tämä yhteystietoni on, voiko estää jonkun tietyn henkilön?
Kyttään miestä viimeisen paikallaolotiedon perusteella aina kun on poissa kotoa. Katson monelta on herännyt ja milloin ollut viimeksi paikalla. Siitä on tullut tapa. En tiedä miksi kyttään :D
Se ei kuitnekaan johda mihinkään tai muuta.
Muita kyttään sen vuoksi jos kyttään, että tietää tosiaan onko tyyppi hengissä, onko herännyt, yms.
Ei se paikallaolotieto anna paljon mitään, että sehänb näyttää olleensa paikalla jos pelkkä sovellus vaikka jäänyt auki ja kännykkä hakee jostian syystä uuden yhteyden verkkoon. Et kauheesti painoarvoa sille ei kannata antaa :D
Kaveri ainakin kyttää eri paikkakunnalla asuvaa poikaystävänsä varmistaakseen, että on poikkis on päässyt turvallisesti kotiin illalla. Poikkis on aika vaarallisessa työssä. Kaveri sanoi, ettei joka ilta kehtaa lähetellä "ootko ookoo?" -viestejä, joten Whatsapp auttaa.
Munkaan paikallaolotieto ei näy muille vaikka en oo tehny mitään 😡☹️☹️
Hei,näkyykö whatsapissa jos henkilö on poistanut numeron puhelimen yhteystiedoista niin profiili kuva ja viimeksi paikalla tiedot eli se viimeinen paikalla olotieto ennen poistoa?tai jos on estänyt niin ei näy mitään muuta kuin nimi?
No ethän sinä Whatsappista näe milloin teinisi on ollut puhelimellaa, vaan milloin hän on käyttänyt Whatsappia.