Millainen olisi mies josta kiinostuisit sinkkunaisena?
Ulkoiset ominaisuudet, ikähaarukka, jokin tärkeä mielenkiinnon kohde?
mainitse oma ikäsi ainakin suunilleen :)
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina tuli pitkästä aikaa romanttinen elokuva, jonka katsoin loppuun nimeltään Christmas Homecoming. Miespääosassa oli Michael Shanks, roteva, liki viisikymppinen mies. https://www.imdb.com/video/vi3137322777?playlistId=tt5944496&ref_=tt_ov…
Elokuvassa viehätti paitsi miehen ulkonäkö, myös hänen ystävällisyytensä naista kohtaan, jota hän auttoi kaikin tavoin.
Yksi hienoimmista kohtauksista oli, kun he olivat jo suudelleet, ja olivat taas jo lähellä suutelemista, mutta sillä hetkellä nainen ei halunnutkaan. Mies ei valittanut eikä ärtynyt, totesi vain tyyliin, että nyt otettiin askel taaksepäin.
Miksiköhän tutustumiseen liitetään sotatermejä kuten piirittäminen ja iskeminen? Luulisi tanssin kuvaavan paremmin tutustumista. Välillä otetaan askel taaksepäin, mutta sitten taas sujuvassti ja yhteistyössä edetään.
Varmaan siksi, että monelle tutustuminen siihen kiinnostavaan sukupuoleen otetaan yhtä tosissaan, kuin sota? Aika harva osaa parisuhdeasioissa relata, vaan ne otetaan aina ihan kuin se parisuhdestatus olisi elämän ja kuoleman asia...
Voisi johtua siitä, että osa haluaa perheen, jonka perustamiseen ei ole rajattomasti aikaa ja vaikka kuinka sinkkuutta ihannoidaan jotkut kaipaavat vakituista tunnesidettä ja läheisyyttä; kumppania jinka kanssa elämänsä jakaa.
Älykäs, hyväkäytöksinen, ymmärtää sosiaalisia sääntöjä. Hyvä musiikkimaku ja tyylitaju. Haluaa tehdä asioita kanssani. Aikaansaava ja ahkera. Lempeä minua kohtaan. Ei päihde-, mt-, peli- tai elämänhallintaongelmia. Kiinnostunut asioista ja elämästä ylipäätään. Arvostaa kehoaan eli on hyvässä fyysisessä kunnossa. Maskuliininen ja arvostaa minun feminiinisyyttäni. Ei ole abrahamilainen tai ateisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei persu -> katsoo läpi sormien m*tup*tjailua
Itselleni ainakin persut turn off ihan jo sen vuoksi, että niillä on niin kovat arvot eivätkä ole mitenkään sivistyneitä, taiteellisia ym. asioita joita minä arvostan.
Itse olet hyvä esimerkki siitä umpimielisestä mustavalkoisuudesta (eli tyhmyydestä) jonka minä persuihin stereotypisesti liitän.
No eipä oma viestimisesikään kyllä hääviä kuvaa sinusta anna, ja toisekseen mustavalkoisuus on enimmäkseen teidän vasurien tauti(mustavalkoinen hyvä ja paha-käsitys).
Minulla ei ole enkä kannata yleisesti mitään kovia arvoja ja olen luultavasti lähes kaikin puolin paljon taiteellisempi kuin sinä ikinä pystyisit edes olemaan - mutta loppuviimein haluan vain suomalaisten hyväuskoisuudesta tulevan lopun mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. Pitää sitä nyt ihmisellä vähän olla jalat maassa ja käytännön järkeäkin päässä.
Vierailija kirjoitti:
-Olen mies 33v (tumma)
-175 cm
-65 kg
-Ansiotulot 0 euroa eli en palkkatyössä
-Pääomatuloja riittävästi/vuosi eli sijoituksilla elän
-Liikun ja harrastan kaikenlaista
-Ei korkeasti koulutettu
-Luonteelta kai ihan mukava (niin ne ainakin toiset väittää)
En etsi seuraa mutta kelpaisiko?
Siis eihän tuossa ole mitään mistä kiinnostua tai olla kiinnostumatta. Kaikki tärkeä info puuttuu, joka voisi sen kiinnostuksen herättää:
- Jos et käy töissä, etkä kai opiskelekaan, niin teetkö kuitenkin jotain josta arkiin tulee jonkinlaista säännöllistä rakennetta?
-Mitä tuo liikun ja harrastan kaikenlaista tarkoittaa? Löytyisikö näistä jotain yhteistä kiinnostuksen kohdetta?
-Et ole korkeasti koulutettu, mutta oletko kuitenkin opiskellut jotain? Tai kiinnostunut jostain alasta?
-Luonteeltaan ihan mukava ei kerro mistään mitään. Introvertti/ekstrovertti? Tykkäätkö kokeilla uusia juttuja vai nautitko enemmän rutiineista? Onko arvot oikealla vai vasemmalla enemmän? jne.
90% miehistä on esim. tinderissä profiili, joka on yhtä tyhjää täynnä kuin listasi. Ja sitten nämä miehet ihmettelevät, kun ei tule matchejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Olen mies 33v (tumma)
-175 cm
-65 kg
-Ei korkeasti koulutettu
Siis eihän tuossa ole mitään mistä kiinnostua tai olla kiinnostumatta. Kaikki tärkeä info puuttuu, joka voisi sen kiinnostuksen herättää:
- Jos et käy töissä, etkä kai opiskelekaan, niin teetkö kuitenkin jotain josta arkiin tulee jonkinlaista säännöllistä rakennetta?
-Mitä tuo liikun ja harrastan kaikenlaista tarkoittaa? Löytyisikö näistä jotain yhteistä kiinnostuksen kohdetta?
-Et ole korkeasti koulutettu, mutta oletko kuitenkin opiskellut jotain? Tai kiinnostunut jostain alasta?
-Luonteeltaan ihan mukava ei kerro mistään mitään. Introvertti/ekstrovertti? Tykkäätkö kokeilla uusia juttuja vai nautitko enemmän rutiineista? Onko arvot oikealla vai vasemmalla enemmän? jne.90% miehistä on esim. tinderissä profiili, joka on yhtä tyhjää täynnä kuin listasi. Ja sitten nämä miehet ihmettelevät, kun ei tule matchejä.
Näin juuri. Tuossa ei ole tietoa lainkaan. Mitä elokuvia katsot, mitä kirjoja luet, mitä liikuntaa harrastat, mitä musiikkia kuuntelet, mitä puoluetta et ikinä äänestäisi jne. Nämä kertoisivat sinusta paljon enemmän kuin pituus ja paino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Olen mies 33v (tumma)
-175 cm
-65 kg
-Ei korkeasti koulutettu
Olettaen että ensinnäkin olisin suunnilleen ikäiseni: et.
Ensimmäinen ja suurin syy on se, että kyselet tuollaista asiaa ventovierailta ihmisiltä eli et pidä itse itseäsi huipputyyppinä. Toiseksi mikään kertomassasi ei herättänyt kiinnostustani eli joko et ollenkaan tunnista, millaista naista olet etsimässä tai sitten yrität miellyttää mahdollisimman monia olemalla mahdollisimman hajuton ja mauton jees-mies. Sen sijaan turnoffeja olivat hoikkuutesi, se ettet ole palkkatöissä etkä koulutettu. Sinulla ei liioin vaikuta olevan mitään "intohimon" kohteita eli sinä vaan harrastelet kaikenlaista.
Harrastukset ei ole intohimon kohde. Mutta tietysti matkustelu, mässääminen, tms lasketaan sellaiseksi?
Raitis ja reilu, ei horju eikä heilu. Kunnon mies toisin sanoen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Olen mies 33v (tumma)
-175 cm
-65 kg
-Ei korkeasti koulutettu
Ensimmäinen ja suurin syy on se, että kyselet tuollaista asiaa ventovierailta ihmisiltä eli et pidä itse itseäsi huipputyyppinä. Toiseksi mikään kertomassasi ei herättänyt kiinnostustani eli joko et ollenkaan tunnista, millaista naista olet etsimässä tai sitten yrität miellyttää mahdollisimman monia olemalla mahdollisimman hajuton ja mauton jees-mies. Sen sijaan turnoffeja olivat hoikkuutesi, se ettet ole palkkatöissä etkä koulutettu. Sinulla ei liioin vaikuta olevan mitään "intohimon" kohteita eli sinä vaan harrastelet kaikenlaista.
Harrastukset ei ole intohimon kohde. Mutta tietysti matkustelu, mässääminen, tms lasketaan sellaiseksi?
Mässääminen? No nyt päästiin asiaan, paljastit jotain itsestäsi. Ja ei kiinnostaisi.
Sellainen, jota en ikinä voisi saada. Kohtelias, komea, oma-aloitteinen, huumorintajuinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Olen mies 33v (tumma)
-175 cm
-65 kg
-Ei korkeasti koulutettu
Ihan itse parhaiten tiedät, mitkä sinulle ovat intohimon kohteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Olen mies 33v (tumma)
-175 cm
-65 kg
-Ei korkeasti koulutettu
-Luonteeltaan ihan mukava ei kerro mistään mitään. Introvertti/ekstrovertti? Tykkäätkö kokeilla uusia juttuja vai nautitko enemmän rutiineista? Onko arvot oikealla vai vasemmalla enemmän? jne.90% miehistä on esim. tinderissä profiili, joka on yhtä tyhjää täynnä kuin listasi. Ja sitten nämä miehet ihmettelevät, kun ei tule matchejä.
Näin juuri. Tuossa ei ole tietoa lainkaan. Mitä elokuvia katsot, mitä kirjoja luet, mitä liikuntaa harrastat, mitä musiikkia kuuntelet, mitä puoluetta et ikinä äänestäisi jne. Nämä kertoisivat sinusta paljon enemmän kuin pituus ja paino.
Eri.
Hirveän rajoittunutta... Mitä puoluetta et ikinä äänestäisi... Nykyisellään en vihreitä, kun on profiloitunut lähinnä vaihtoehtosukupuolten ja oma ideologia pyhittää keinot, jopa laittomat, mielenosoittajien tukipuolueeksi.
Asiat ovat ne jotka ratkaisevat, ei puolueen nimi.
Korkeakoulutus, mielellään akateeminen
Keskustelutaitoinen, hyvä kuuntelija
Kohtelias ja rauhallinen, mielellään introvertti
Ei pieniä lapsia
Maltillinen alkoholin käyttö, minun kanssani ei voi juoda viikonloppuisin viiniä tai maata lauantaita krapulassa bingettämässä sarjoja
Omia harrastuksia/mielenkiintoja
Suunnilleen samanlainen arvomaailma kuin minulla
Sinut itsensä kanssa.
Ulkonäöllä, pituudella tai painolla ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu, hauska/huumorintajuinen, omillaan toimeentuleva, hyväkäytöksinen, ulkonäöstään huolehtiva ei tarvitse olla mikään adonis, mutta puhdas, siisti ja asianmukaisesti pukeutunut.
Olisi kiva jos ulkoilu, hyvä ruoka ja elokuvat ja/tai kirjallisuus kiinnostaisi.
Ikähaarukka 35-45 ja jos exiä niin heihin asiallinen suhde.
N40
Minä täytän nämä kriteerit. Tykkään kuitenkin katsella formuloita ja rallia ja tämä tuntuu olevan joillekin naisille ongelma. Onko siis ajoittainen bensalenkkarointi kotisohvalla turn off?
M40
Mitä "ajoittainen" tässä tapauksessa tarkoittaa? Minä pidän penkkiurheilua ajanhukkana, mutta enpä toisaalta itsekään käytä aikaani vain korkeakulttuuriin tai sivistäviin asioihin, joten siinä mielessä olen valmis hyväksymään myös miehen hömppäharrastukset. Mutta jos elämä pyörii telkkarin tai videopelien ympärillä, niin sellaista en kyllä jaksa. Videopelit ovat mielestäni vielä pahempi juttu kuin urheilumatsien katsominen.
Minun kohdallani ajoittainen merkitsee normaalin kisakauden aikana joka toinen viikko lauantaina 1 tunti (aika-ajot) ja sunnuntaina 2 tuntia (itse kisa) formuloiden kohdalla.
Rallin osalta noin kuukauden välein 30 min koostelähetys to, pe ja la. Omasta mielestä ei mitenkään mahdottoman paljon penkkiurheilua telkkarista.
Jos sitten formula tai ralli lajina tai näitä lajeja katsova mies on jollekin naiselle ehdoton turn off, niin ihan hyvä on olla edes kyseistä naista tapaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Olen mies 33v (tumma)
-175 cm
-65 kg
-Ei korkeasti koulutettu
Eri.
Hirveän rajoittunutta... Mitä puoluetta et ikinä äänestäisi... Nykyisellään en vihreitä, kun on profiloitunut lähinnä vaihtoehtosukupuolten ja oma ideologia pyhittää keinot, jopa laittomat, mielenosoittajien tukipuolueeksi.
Asiat ovat ne jotka ratkaisevat, ei puolueen nimi.
Miten niin rajoittunutta? Tuo vastaushan kertoi sinusta ja ajattelustasi tosi paljon. Eli se on hyvä kysymys, joka auttaa miettimään, sopivatko arvomme yhteen. Esim pituus ei kerro asiasta yhtään mitään.
Yli 185cm, komea, itsevarma, älykäs, kuiva ja nokkela huumorintaju, laaja yleissivistys, pitää paljon seksistä, tykkää dominoida sängyssä, sopivan lihaksikas, työtön, feministinen, ei tykkää kummeleista/putouksista yms. Harrastaa paljon liikuntaa. Ikä 38-50.
Olen itse nainen 36v
Vierailija kirjoitti:
Yli 185cm, komea, itsevarma, älykäs, kuiva ja nokkela huumorintaju, laaja yleissivistys, pitää paljon seksistä, tykkää dominoida sängyssä, sopivan lihaksikas, työtön, feministinen, ei tykkää kummeleista/putouksista yms. Harrastaa paljon liikuntaa. Ikä 38-50.
Olen itse nainen 36v
Miksi pitää olla työtön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Olen mies 33v (tumma)
-175 cm
-65 kg
-Ei korkeasti koulutettu
Eri.
Asiat ovat ne jotka ratkaisevat, ei puolueen nimi.Miten niin rajoittunutta? Tuo vastaushan kertoi sinusta ja ajattelustasi tosi paljon. Eli se on hyvä kysymys, joka auttaa miettimään, sopivatko arvomme yhteen. Esim pituus ei kerro asiasta yhtään mitään.
Samaa meinasin tulla sanomaan. Ilmeisesti Tinderissä ei ole kovin paljon tilaa kertoa itsestään, nettideiteissä sen sijaan on. On päivänselvää, että tuo mitä mies 33v kirjoitti, sulkisi pois ison osan naisia - mutta mitä sitten? Sehän vain säästäisi molempien aikaa. Hän ei haluaisi parisuhdetta vihreiden naisten kanssa eivätkä vihreät naiset hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse nainen 36vMiksi pitää olla työtön?
Saisi mielellään olla työtön jotta riittäisi aikaa minulle. Mutta ei kai se pakko ole, jos muut kohdat natsaisivat. En kuitenkaan haluaisi pitkää päivää painavaa miestä. Ah, ai niin, ja iso kalu on must have.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse nainen 36v
Olen 95% varma että tämän on kirjoittanut mies. Tuossa on liikaa noiden ruikuttajamiesten kliseitä, enkä ole ikinä kuullut todellisen naisen haaveilevan vanhoista miehistä tai puhuvan ’sängyssä dominoimisesta’.
Jos olisin sinkku, haluaisin miehen, joka on
-monipuolisesti älykäs, korkeasti koulutettu, haluaa keskustella aiheesta kuin aiheesta.
-rauhallinen, hieman ujo, viihtyy kuitenkin minun seurassani vaikka olen puhelias
-korkea moraali. Ei naistenmies, ei persu, ei materialisti, ei råsisti.
-pitää eläimistä, erityisesti koirista. Pitää lukemista ja kävelyä/lenkkeilyä mukavana harrastuksena
-tykkää älykkäistä komedioista.
Siinä nyt vähän alkuun.