Viidakon tähtöset 23.4.
Edelleen ihmettelen mikä Tia Kiurun suuta vaivaa? Mitä sille on tapahtunut? Jotenkin puutuneen näköinen.
Huomasitteko että Johannan nänni näkyy alkutunnarin kuvissa?
Kommentit (49)
Villikissat ovat inhottavia Timantteja kohtaan. Koko ajan luulevat tietävänsä miten huono yhteishenki Timanteilla on ja heillä taas niiiiiin mahtava. Aina voiton jälkeen varsinkin Laura ja Katrie sanovat: "Siis täääähh miten ne nyt vaa luovutti kesken kisan?!?!? En mä vaa tajuu tollasta!" "Me ollaan paljon parempi kuntosia ku noi Timantit ja ollaan vaa fyysisesti parempia" koko ajan muutenkin kerskuvat voitollaan. Eivät suoraan Timanteille, mutta kameralle upeassa luxusleirissään. Ja kun esimerkiksi Alisa häädettiin pois kisasta, niin sanoivat kameralle ihan suoraan että "Siis sehän oli meille ihan niiku vaa jess jesss jeshhh!" Ja ovat vahingoniloisia kun toiselle joukkueelle tulee vastoinkäymisiä. Kertoo aika paljon omasta itsetunnosta kun pitää toisia ilkkua. En tykkää Villikissoista, ja toivon että joko Suvi tai Amanda voittaa kisan.
Mä olen positiivisesti yllättynyt Tiina Jylhästä. Mukavan oloinen luonne ja luo hyvää yhteishenkeä omassa ryhmässään. Ja hyvä kilpailuissa, koska omaa niin hyvän fysiikan.
Hei entäs Suvi Pitkäsen cameltoe siinä toisessa kisassa?!?! En kestä!!!!!!!:D:D:D
Mä myös symppaan villikissoja. Ovat saaneet tosi hyvän hengen joukkueeseensa, kaikki tsemppaavat ja kannustavat toisiaan! Kypsällä Tiinalla on ihan varmasti ollut oma oleellinen roolinsa joukkueen hengen rakentamisessa.
Muistan myös miten super-inhottavia monet BB-talossa mukavan oloista Johannaa kohtaan olivat. Siksi onkin kiva nähdä miten hyvin Johanna tuolla pärjää ja miten kiva ryhmähenki juuri hänen joukkueessaan on!
Johannalla olisi varmasti ollut BB-talossakin erilaista jos porukka olisi ollut "normaalimpaa". Nythän siellä pari skitsoa röökimuijaa ja muutama huonoitsetuntoinen pissis-pullukka läyhäsivät selän takana sen minkä kerkesivät.
Toivottavasti tuntevat nyt viiltävän piston sydämessään Viidakon tähtösiä katsoessaan: siellä se kovasti morkattu Johanna nyt on ja nämä morkkaajat taas ovat jämähtäneet omiin suppeisiin elämiinsä. No, sitä saa mitä tilaa ja ansaitsee.
Toivoisin että Johanna näyttää kaikille ja menee vielä pitkälle! Siitäpä saisivat kaikki epäilevät, kateelliset kiusaajat!
Johannan pahimmat BB-kiusaajat olivat voittaja-Teija, porilainen Anne, molemmat Jonnat ja Tea. Erityisesti Jonna I:lla vaikutti olevan pahoja itsetunto-ongelmia ja antipatioita Johannaa kohtaan. Puistattava tapaus koko Jonna: Glenn Closekin Vaarallisesta suhteeesta vaikuttaisi harmittomalta tämän tyypin rinnalla. Vieläkin ihmetyttää miten joku voi olla niin omistushaluinen ja luulosairas....ja kohdistaa kaiken viattomaan kanssa-asukkaaseensa. Huh.
Mua jäi edellisjaksosta vaivaamaan, kuka oli se Tia Kiurun ystävä jota Suvi Pitkänen muka leirissä mustamaalasi? Siis se Tian ja Suvin riidan aihe? Ilmeisesti liittyi jotenkin Suvin mieheen Teppoon ja liittyy pariskunnan aiempiin suhdekoukeroihin...onko kyseessä Tian mies vai naispuolinen ystävä?
Ei ole ainakaan Marianne Kallio, Tia kun on julkisesti morkannut Kalliota niin kauan kuin minä muistan.
Täytyy todeta että Sanna Suutari on yllättävän normaalin oloinen.
Ihan erilainen fiilis ja ryhmähenki joukkueissa. Toivottavasti joku villikissoista nappaa potin tänä vuonna. Timanteissa ei ole ketään, kenelle voiton soisin, Amandalle ehkä tietyin varauksin.
Miksi kaikki laitetaan tuon Sannan syyksi? Aika kamalia ihmisiä nuo pitkänen ja kiuru. kumpikaan ei näe omassa toiminnassaan mitään vikaa.
Aivan ällöttäviä tyttöjä timantit,kielenkäyttö niin tyhmää ja muutenkin persoonina keskenkasvuisia ja puheissa.villikissoilla hyvä yheishenki,positiivisia,ei valittele oloduhteista,positiivisa yhteen hiileen puhaltavia tyttöjä.timantit sais heittää pois koko pestistä
En olis ikinä uskonut, mutta mä olen Sanna Suutarin puolella. Sanna on oikeastaan normaali 36 v nainen ja äiti. Kaikki noi muut on pissiksiä ja jotkut vielä tosi ilkeitä.
Ihana tuo Tia kun aina kehuu itseään, on hyvä ampuja ja looginen päättelykyky huomattavasti keskivertokansalaista korkeammissa kantimissa ja mitälie muuta.
Jännä, kun nämä hänen itsekehun ansaitsevat ominaisuudet eivät kuitenkaan tule ilmi teoissa...
Sääliksi käy nuo muutamat tyttöparat,eikö ne itse tajua tekevänsä itsestään täysiä pellejä.
Suvi ja Tia on kyllä niin säälittäviä idiootteja.. En kyllä oikein tykkää tuosta Suutaristakaan, ei vaikuta oikein mukavalta ihmiseltä.
Katriella on kyllä upea kroppa, oispa itellä joskus vielä samanlainen...
Tuo Johanna on kyllä nössö, ei rupee edes yrittämään noita juonti tehtäviä. Miksi hän on mennyt tuonne kisaan? Toiset joukkuekaverit yrittävät, ja Johanna sapotoi toisten rehkimiset ja yrittämiset.
Mun mielestä Tia Kiuru on yksi kauneimmista naisista joita olen nähnyt. Mutta ehkä olenkin siinä vähän outo, että pidän mutruhuulia kauniina. Esimerkiksi Avril Lavignella on myös kauniit huulet.
Minkähän takia Pitkäsellä ja parilla muulla on tarve puhua suomea ja englantia sekaisin?.
no niin..nyt te johannan dissaajat ootte tyytyväisiä ku se luovutti..yllätyskäänne ..ei ollut varaa viel lähettää sannaa kotimatkalle, ku ennen pudotusäänestystä jo öö öö 4 tainnut lähteä tai joutunut lähtemään = alisa..ihan jännäks menee sarja,yllätyksiä tähänkin asti jo aika lailla tullut..
Samaa mieltä kuin eräs aiempi kirjoittaja Johannasta, höpsö ja suloinen. Ja vaikka onkin silikonit ja hiustenpidennykset, niin jollain tapaa myös todella kaunis! Hyvä kroppakin. Sellainen ihminen, jonka kaveri olisi kiva olla ihan vaan siksi, että se on niin söpö! Jostain syystä hänessä feikkiys ei häiritse. Myös Katrie on älyttömän kaunis nainen.
Marianne Kallion lähtö hieman harmitti. Symppasin häntä BB:ssä samasta syystä kuin Johannaakin. Vaikka ensivaikutelma oli bimbo, niin vaikuttaa ihmiseltä joka ei tahdo kellekään pahaa, ja joutui silti BB-talossa kiusaamisen kohteeksi.
Ihmisessä tärkeintä on, että osaa kohdella muita hyvin, vaikkei olisikaan se älykköjen älykkö. Ilkeys on ikävin luonteenpiirre, jolla ei (toivottavasti) pääse missään pitkälle.
Tiina on ihana äitimuori! Toivon, että voittaja on joko Tiina tai Johanna.
Tykkään koko Villikissat-tiimistä ja Timanteista Amanda on ihan jees. Muut ihan hirveitä. Tia Kiuru näyttää siltä, että sille olisi laitettu huulitäytteiden lisäksi poski-implantit, jotka vaikeuttaa puhumista ja kiristää naamaa. Ja ne massiiviset nukketekoripset peittää varmasti kaiken näkyvyyden. Alaspäin kaarretut kulmakarvat antaa jatkuvasti yllättyneen näköisen yleisilmeen.
Tiina Jylhä on symppis ja juuri sellainen "emomainen" - yllätyin positiivisesti hänen lämminhenkisestä luonteestaan. Johanna ei ehkä ole se penaalin terävin kynä, mutta sellainen ihanan höpsö ja kiltti luonne. Ritsa-ampumistaidot yllätti. Katrie vaikuttaa hyvältä tyypiltä, sopusuhtainen vartalo. Laura Ahola on huumorintajuinen ja energinen.
Villikissoilla on parempi ja positiivisempi yhteishenki. Kaikki tiimiläiset vaikuttaa mukavilta ja ystävällisiltä. Timantit tuntuvat katkerilta, riidanhaluisilta, kateellisilta, juoruilevilta ja turhamaisilta. Toivottavasti voittaja tulee Villikissojen jengistä! :)