Viidakon tähtöset 23.4.
Edelleen ihmettelen mikä Tia Kiurun suuta vaivaa? Mitä sille on tapahtunut? Jotenkin puutuneen näköinen.
Huomasitteko että Johannan nänni näkyy alkutunnarin kuvissa?
Kommentit (49)
Tuli mieleen, että ihmiset ovat kyllä ristiriitaisia. Monet tätäkin ohjelmaa kritisoivat valittavat, ettei ulkonäön (esim. lihavuuden) takia saa tuomita ketään. Sitten he itse tuomitsevat juuri esim. Viidakon Tähtöset ja ruotivat heidän kauneusleikkauksiaan todella törkein sanakääntein. Onko se, että on käynyt kauneusleikkauksessa syy ja oikeutus pitää ihmistä automaattisesti tyhmänä tai pinnallisena tai muutoin arvostella?
Ihan yhtä suvaitsematonta sanoa, että feikkinaiset on ällöttäviä, kuin vaikkapa lihavat on ällöttäviä.
Hirvee myötähäpeä aina kun Suvi yrittää olla cool ja puhuu englantia. :D Vastenmielinen ihminen.
olen poika/mies ...katson mielelläni mitä uudet julkisuuteen pyrkivät selvittävät noita viidakon ankaria oloja ..se myrsky oli selkeesti hurja (aika vaikea tollaisia lavastaa) ja aika pahoja tehtäviä ainakin alussa ollut..ehkä tosiaan haastavampia kuin aikaisemmissa jaksoissa..siitä kaikille noille hatun nostot!
mun ykköslemppari on noista johanna..mutta niinku tääl jo todettu..liian isot tisut..ei tule silti voittamaan kisaa vaikka käsittämätön tämän ritsamestaribarbien suoritus olikin :D . en osaa itse ampua ritsalla..joskus päässyt kokeilemaan sitä,kun sen kerran oppii niin oliko nyt jokaisella tuossa 10.ampumakertaa ..niin ne kaikki kymmenen saa helposti kantamaan maalin rajalle asti..kukaan ei tainnut sihdata alas vaik sielt saikin vähempi pisteitä..ehkä putoavalla laukaisu tavalla sieltä ois ropissut
inhoan noista tiiaa,sannaa,suvia ehkä jopa amandaa,laura on kans tosi ärsyttävä luonne vaikka vielä kestänytkin aika hyvin kisaa..onkohan noista kaikista tiina järkevin..katrie niin ja näin mutta silläkin aivan liian isot..
en tiiä bb-talosta mitään, mutta ois ollut hienoa nähä marianne ja alisa vielä näissä jaksoissa mukana...poistaisin sannan ja ehkä tiian tuolta..hyvä että se kristina putos jo heti alkuunsa!
ps. amandalla on kauhee ääni ja vielä stadin aksentilla se mataluus(röökin poltostako)tekee siitä jotenki ylimielisen oloisen..hyvä kroppa mutta siinä kaikki..
ihan jännäks mennyt jo =)
Annan ihmisten vapaasti kritisoida ja luen teidän kaikkien kommentteja mielelläni. Mulla on jäänyt nyt jakso tai pari väliin, mutta mieleen jäi Katrie joka on mielestäni älyttömän sympaattisen oloinen ihminen, ja tosi kaunis. T Kiuru pistää ärsyttämään, hänen kommenttien perusteella, asenteeen jne. Mikä juttu se oli ku hän sanoi että ihailee sellaisia julkkiksia jotka on saavuttanut sen "tittelin" jollain, että ei vaan notkumisesta. Mut eikö Tiia itse ole sellainen? No oli miten oli, jos valvon aijon todellakin alkaa taas seurata ohjelmaa.
Roskaa ja ihan PARASTA sellaista!!! : )
Muistakaahan tänään katsoa! Ilmeisesti joutuvat syömään jotakin epämiellyttävää...
Myötähäpeä tulee myös tuosta kuinka Sanna selittää kameralle ihan onnessaan kuinka hyvin tulee toimeen joukkueensa kanssa ja kuinka Suvi on luvannut järjestää juhlat viidakkoseikkailun jälkeen, samanaikaisesti kun kaikki muut joukkueen jäsenet haukkuu Sannaa kameralle. Mikä siinä on, että pitää olla noin falski? Edessäpäin ollaan hyvää pataa ja heti kun selkä kääntyy, alkaa puukot viuhua.
Mun mielestä tuo Johanna on nipo ja säälittävä tehtävien syöntitehtävien suhteen, uskomatonta. Kaikki muut suorittaa tehtävät, ja hän ei suostu edes yrittämään, todella raukkamaista. Oikein potuttaa muiden puolesta.
Johannallakin olisi voinut olla toisenlaista, jos olis joutunut toiseen tiimiin. Kiltit ihmiset joutuu herkästi kiusattavaksi. Eihän Johanna penaalin terävin kynä ole, mutta ihminen, joka pystyy sen myöntämään itsekin, on toisaalta aika fiksu.