Millä rahoilla Aira Samulin elää?
Ei taida edes olla enää missään töissä että tienaisi omat rahat elämisen?
Kommentit (26)
Millä eläkeläiset noin yleensä? Aira hämää sinua kun ei kadonnut jonnekin näkymättömiin sen jälkeen kun täytti 65?
Eiköhän hän elä omilla rahoillaan ja miten toisten raha asiat voi kiinnostaa noin paljon ?
Näin nyt, mutta kohta se on sulla edessä, ettei edes 90 vuotias pääse eläkkeelle.
Et siedä, ettei hän sovi normaalimummon muottiin? Se on sun ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Oisko eläkkeellä?
Melkein nauroin. 94 v.
Hän kuuluu sijoittajanaisiin. On sijoittanut rahansa viisaasti.
Mitä? Aira Samulin on lähes 100v ja eläkkeellä yli 30v.
Ja on Suomen arvostettuin tanssiopettaja ja oma tanssikoulu vuosikymmeniä, oppilaita Jorma Uotisen jne.
Ja onhan hänellä suuri karjalaiskylä Hyrylänmutka, jossa edelleen liiketoimintaa.
Eikös Samulin myynyt ison merirantatontin tänä keväänä. Jostakin luin.
Luova kysymys kerrankin. Enemmän näitä niin jaksaa paremmin tätä av:tä.
En ole koskaan pitänyt Airasta. Vaikuttaa niin ylimieliseltä ja itseään täynnä olevalta.
N27
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pitänyt Airasta. Vaikuttaa niin ylimieliseltä ja itseään täynnä olevalta.
N27
Aijaa, mun mielestä vaikuttaa herttaiselta ja mukavalta
N22
Vierailija kirjoitti:
N27
Etkö millään kyennyt pitämään mielipidettäsi sisälläsi?
Millä rahoilla itse elät? Aira on tehnyt työtä koko ikänsä, eikä näytä vuosikymmeniä sitten ohitettu eläkeikäkään hiljentäneen vauhtia. Tee perässä.
Eiköhän elä eläkkeellä ja omilla varoillaan.
En voi muuta kuin toivoa, että itse olisi edes lähellä Airan kuntoa - jos elää noin vanhaksi.
Hänhän on tehnyt viime vuosina mm. kaupallista yhteistyötä seniorisänkyfirman kanssa ja toiminut varmasti kaikenlaisissa yhteyksissä asiantuntijana ja vieraana. Nyt koronan tähden myynyt taidekokoelmansa ja rantatontin, jotta voi maksaa Hyrsylänmutkan kuluja, kun työntekijätkin joutuivat lomautetuiksi.
Eläköön Aira! kirjoitti:
Aira on karjalainen! ✊🏻
Sekunda-arjalainen.
Eläkkeellä ollut varmaan yli 30 vuotta. Ihmeellinen kysymys. Tietty lisätuloja tulee esiintymisistä.
Oisko eläkkeellä?