Laihduttajat HOX! Kirjoittakaa päivän ruokavalionne :) tässä mun:
aamupala: 1 ruisleipä kasviksilla ja hedelmä
lounas: lohisalaatti
Päivällinen: peruna, kana ja keitettyjä vihanneksia, ananasta
iltapala: banaani ja 2 kananmunaa
Onko hyvä? Laihdutettavaa lievästä ylipainosta normaalipainoon n. 15kg
ap
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 20:11"]
Voi apua näitä joitain vastauksia... Ei ihme että ylipaino on niin suuri ongelma. Syödään ihan mitä ja miten sattuu. Perusasiat hukassa. Laihdutetaan lihakset pois ja ihmetellään miksi lihotaan taas takaisin entistä löysempinä ja huonokuntoisempina.
[/quote] Voi jessus näitä tällaisia vastauksia. ala antaa vinkkiä sitten, äläkä vingu.
Aamupala: kaksi kananmunanvalkuaista
Lounas: broilerin rintafile, fetaa, uunissa paistettu sipuli-porkkana-kesäkurpitsa-mixi
Välipala: kaksi riisikakkua, tuoretta ananasta, kaksi taatelia
Päivällinen: salaattia, tomaattia, kurkkua, avokadoa ja jauhelihaa, kaksi taatelia
Iltapalaksi varmaankin jonkin sortin smoothie..
Nälkä ei ole, ja hoikkana pysyy :)
aamupala 45g puurohiutaleita + 100g vadelmia
lounas 200g vihanneksia, 100g tonnikalaa, 35g juustoraastetta, oliiviöljyä
välipala prodepatukka, normaalisti maitorahkaa mutta olin koko päivän liikkeellä ja en olisi saanut sitä kylmään
päivällinen 200g vihanneksia, 100g kanaa, 40g makaronia,oliiviöljyä
iltapala ruinari voilla, 250g maitorahkaa, 150g mehukeittoa
Aamupala: kaurapuuro,jossa rahkaa, vadelmakeittoa ja erilaisia pähkinöitä
Lounas:kaalia, tomaatti-sipulisalaattia, porkkana-juustokeittoa, makaronia( koulussa tomaattinen lohipata oli loppu :( )
Välipala:mansikoita ja pähkinöitä
Illallainen: makaronia, itse maustettuja kanasuikaleita, kananmuna, kurkku-tomaatti-punasipuli-paprika-salaatti
iltapala vielä syömättä, se on rahkaa ja marjoja/hedelmiä ja mahdollisesti cocovin supersnack.
Joka päivä tulee pyöräiltyä paikasta toiseen yhteensä n. 8-9 km, päälle tunti lihaskuntoa