Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ei saa miestä hetkeksikään pois mielestä. Miten saada tunteet loppumaan?

Vierailija
07.12.2020 |

Miten saada tunteet lakkaamaan miestä kohtaan, joka ei tunne luultavasti samalla tavalla mua kohtaan? Aikuisia olemme.

Mun joka solu huutaa tuota miestä enkä ole kokenut mitään vastaavaa pitkään aikaan. Miten saada mieli unohtamaan?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkimalla pakit siltä. Tai jos et saa niitä niin saatkin sen itsellesi!

Vierailija
2/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää mitkä ajatukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä nyt niin ihmeellinen ole. Kasva aikuiseksi. Miehen joka siittiösolu varmasti huutaa myös anteliasta keikää. Hän saa sitä ennemmin tai myöhemmin joltain.

Vierailija
4/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota àhtèríín.

Vierailija
5/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on fyysisiä oireita tästä ahdistuksesta.. en ole kokenut vastaavaa sitten teinivuosien.

Ahdistus johtuu siitä, kun olen täysin varma miehen kiinnostuksen puutteesta. En toivo mitään niin paljon, kun että tää tunne loppuisi! ap

Vierailija
6/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene puhumaan sille hyvä nainen...

Vierailija
7/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sinua.

Vierailija
8/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on fyysisiä oireita tästä ahdistuksesta.. en ole kokenut vastaavaa sitten teinivuosien.

Ahdistus johtuu siitä, kun olen täysin varma miehen kiinnostuksen puutteesta. En toivo mitään niin paljon, kun että tää tunne loppuisi! ap

Miten olet täysin varma? Mistä tunnette. Miten olette yhteydessä? Ootteko facessa, jota kautta lähestyä?

Vierailija
9/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
10/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus elämä voi yllättää. Toimi. Mitä voit hävitä? Et mitään. Joko saat selvyyden tai sitten jotain ihmeellisen ihanaa.

Vierailija
11/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siitä tyytyväinen, että ajattelin pitkästä suhteesta eronneena etten enää koskaan voi tuntea mitään tällaista. No... yllätys yllätys sitten kävi näin, mutta miestä luultavasti ei kiinnosta. Olemme olleet jonkin verran tekemisissä, mutta miehen puolelta merkit ovat melko hatarat. En viitsisi nolata itseäni!

ap

12/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä tunteet haluat saada loppumaan ? Onko sinun häntä jatkuvasti ikävä ?

Onko ikävöinti sama asia, kuin rakkaus ?

Vierailija
13/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siitä tyytyväinen, että ajattelin pitkästä suhteesta eronneena etten enää koskaan voi tuntea mitään tällaista. No... yllätys yllätys sitten kävi näin, mutta miestä luultavasti ei kiinnosta. Olemme olleet jonkin verran tekemisissä, mutta miehen puolelta merkit ovat melko hatarat. En viitsisi nolata itseäni!

ap

Et todellakaan nolaa. Vaikka mies ei olisi kiinnostunut niin silti hänen mieltä kohottaa, kun joku ottaa yhteyttä. Kokemusta on!

14/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi ihanaa palaa liekkinä edes vielä kerran ?

Mitä hannaat ?

Rohkeasti vaan. Voit kokea elämäsi rakkauden 💖

Vierailija
15/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihastunut haavekuvaan, et todellisuuteen. Kyllä se siitä ajan kanssa haalistuu

Vierailija
16/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukutetaan noita, missä naista kehotetaan olemaan mieheen yhteydessä?

Vierailija
17/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittymällä muuhun asiaan, kiinnostukseen tai harrastukseen kotona välillä, silloin kun pystyt. Etsimällä muita ihailun kohteita, vaikkei niiden matkaan lähtisi, voi olla kaukainen kohde. Käsittelemällä asia loppuun, etsimällä vastaukset kysymyksiisi ajattelemalla, päästämällä irti jos pystyy joskus. Hyväksymällä rakastuminen tai rakastaminen, mutta miettimällä miten siitä hivuttautuu pois vai ajan kanssa. Tiedostaa toisen huonot puolet, ei vain se jalustalla oleva kuva.

Vierailija
18/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ap:n kanssa sama ongelma. Itse olen ratkaissut asian juoksemalla pitkiä lenkkejä. Jotenkin tuo fyysinen tekeminen helpottaa hetkellisesti tuskaa, ainakin minulla. Ja kun ihastus sitten joskus mahdottomuuteensa tulee lopahtamaan, niin onpahan ainakin hyvä kunto.

Vierailija
19/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Mies vaikutti kiinnostuneelta, mutta varmaksi en tiennyt. Itse en epävarmuuksissani uskaltanut näyttää omaa kiinnostusta. Nyt mies pysyy musta kaukana. Jos vielä hakeutuisi lähelle niin yrittäisin näyttää kiinnostusta. Harmittaaaa.

Vierailija
20/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukutetaan noita, missä naista kehotetaan olemaan mieheen yhteydessä?

Koska suominainen on tahdoton plösö, jonka mies ottaa halutessaan. Mitään vastuuta omasta elämästä ja rakkauselämästä ei suostuta ottamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan