Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun ei saa miestä hetkeksikään pois mielestä. Miten saada tunteet loppumaan?

Vierailija
07.12.2020 |

Miten saada tunteet lakkaamaan miestä kohtaan, joka ei tunne luultavasti samalla tavalla mua kohtaan? Aikuisia olemme.

Mun joka solu huutaa tuota miestä enkä ole kokenut mitään vastaavaa pitkään aikaan. Miten saada mieli unohtamaan?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ap:n kanssa sama ongelma. Itse olen ratkaissut asian juoksemalla pitkiä lenkkejä. Jotenkin tuo fyysinen tekeminen helpottaa hetkellisesti tuskaa, ainakin minulla. Ja kun ihastus sitten joskus mahdottomuuteensa tulee lopahtamaan, niin onpahan ainakin hyvä kunto.

Tämä on mullakin. Mutta juoksemisen ulkopuolella... huoh. No, kokemuksesta tiedän, että kyllä se vielä hellittää ja haihtuu pois. On vaan tylsää olla sellainen ihminen, joka ihastuu hyvin harvoin ja kovaa. Sitten kun se harvinainen tapaus on väärä ihminen :(

Vierailija
42/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskittymällä muuhun asiaan, kiinnostukseen tai harrastukseen kotona välillä, silloin kun pystyt. Etsimällä muita ihailun kohteita, vaikkei niiden matkaan lähtisi, voi olla kaukainen kohde. Käsittelemällä asia loppuun, etsimällä vastaukset kysymyksiisi ajattelemalla, päästämällä irti jos pystyy joskus. Hyväksymällä rakastuminen tai rakastaminen, mutta miettimällä miten siitä hivuttautuu pois vai ajan kanssa. Tiedostaa toisen huonot puolet, ei vain se jalustalla oleva kuva.

Onko mies vapaa vai varattu? Jos on varattu, se siitä! 

Ja taas joku hermostui kun ajatteli oman miehensä olevan tulilinjalla 😂.

Sen kun haet pois, ihan uloskantohintaan lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskittymällä muuhun asiaan, kiinnostukseen tai harrastukseen kotona välillä, silloin kun pystyt. Etsimällä muita ihailun kohteita, vaikkei niiden matkaan lähtisi, voi olla kaukainen kohde. Käsittelemällä asia loppuun, etsimällä vastaukset kysymyksiisi ajattelemalla, päästämällä irti jos pystyy joskus. Hyväksymällä rakastuminen tai rakastaminen, mutta miettimällä miten siitä hivuttautuu pois vai ajan kanssa. Tiedostaa toisen huonot puolet, ei vain se jalustalla oleva kuva.

Niin, varattu mies ei koskaan eroa?

No kunnollinen mies ei edes kiinnostu sellaisesta naisesta, joka tulee parisuhteen väliin.

Vierailija
44/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole varattu ainakaan tietääkseni!

ap

Vierailija
45/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miehelle viestiä, kerro sun tunteet vielä viimeisen kerran. Jos saat pakit, voit alkaa käsittelemään hommaa loppuun.

Itsellä vähän samantyylinen tilanne ja hommaa sotkee vielä että oon varattu.

On tää vaan niin raastavaa :((

Vierailija
46/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole varattu ainakaan tietääkseni!

ap

No tottakai kysyt kahville siinä tapauksessa. Kerran täällä vaan eletään. Kumpi on pahempi, se että hän olisikin tykännyt sinusta mutta se ei koskaan paljastunut vai se että kysyit ja hän sanoi että ei kiinnosta? Minusta tuo eka vaihtoehto.

Vierailija
47/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas joku hermostui kun ajatteli oman miehensä olevan tulilinjalla 😂.

Sen kun haet pois, ihan uloskantohintaan lähtee.

No en taida, omassakin on välillä kestämistä.

Vierailija
48/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehillä ole tapana sellainen, etteivät kuitenkaan sano suoraan vaikka eivät olisi yhtään kiinnostuneita? Sen takia en viitsi kysyä mitään suoraan.

Ap

Vierailija
49/59 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä latasin tinderin ja annoin kaikille jotka vain suostuivat ottamaan.

N37

Vierailija
50/59 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vajonnut asian kanssa jo niin alas, että otin yhteyttä jopa ex mieheeni. Tämä ihan huvin vuoksi, että saisi jotain miespuoleista seuraa.

Miksi helvetissä se menee aina niin, että jos itse olet kiinnostunut niin toinen ei 100 % varmuudella ole! Olen varma että tuota miestä ei kiinnosta seurani yhtään, koska ei ole missään yhteydessä minuun.

Ap

51/59 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on joulukiireitä. Koeta onneasi joulun väliåäivinä tai soita ja toivota hyvää Uutta vuotta.

Vierailija
52/59 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene puhumaan sille hyvä nainen...

Ei se vastaa.

Vierailija
53/59 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene puhumaan sille hyvä nainen...

Ei se vastaa.

Ei ap välttämättä ole nainen. 

Vierailija
54/59 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajatellaan aina, että kiinnostuminen ja ihastuminen tarkoittaa jotain "jalustalle nostamista" ja valheellisen kiiltokuvan rakentamista?  Ei ainakaan minun ihastumistani koskaan lievennä se, että tiedostan toisella olevan myös huonoja puolia. Päinvastoin, tunteethan ovat vaan sitä syvemmät, jos ne ovat siitäkin huolimatta.

Vierailija
55/59 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vajonnut asian kanssa jo niin alas, että otin yhteyttä jopa ex mieheeni. Tämä ihan huvin vuoksi, että saisi jotain miespuoleista seuraa.

Miksi helvetissä se menee aina niin, että jos itse olet kiinnostunut niin toinen ei 100 % varmuudella ole! Olen varma että tuota miestä ei kiinnosta seurani yhtään, koska ei ole missään yhteydessä minuun.

Ap

Kiinnostukset menevät valitettavan usein ristiin.

Vierailija
56/59 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity meditointiin, olennaiseen ja ala seuraamaan Buddhan ajatuksia itsensä kehittämisestä. Sillä se lähtee.

Vierailija
57/59 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet jotain muuta. Niin saat ajatukset muualle. Keskityt omaan elämääsi. Onko hän varattu vai kuinka olet varma hänen tunteistaan.?

Vai oletko itse varattu. Vaikee sanoa nyt mitä tehdä. 

Jos teidät on tarkoitettu yhtee niin se sit tapahtuu aikanaa jos ei nii sit vaa jatkat elämää muutenki. Liika ajattelu on pahasta. 

Oon ollu itsekin samassa tilanteessa muutaman kerran. No kaikilla on vapaa tahto. Sille ei voi mitää. 

Vierailija
58/59 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä. 🥴

Vierailija
59/59 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin aina ihmetellyt juoksevien ihmisten syitä juoksuunsa. 

Nyt selvisi. 

Itse tutkiskelen mieluummin omaa mieltäni ja reaktioitani. Kun löydän syyn, kohtaan asian ja hoidan kuntoon.