Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun ei saa miestä hetkeksikään pois mielestä. Miten saada tunteet loppumaan?

Vierailija
07.12.2020 |

Miten saada tunteet lakkaamaan miestä kohtaan, joka ei tunne luultavasti samalla tavalla mua kohtaan? Aikuisia olemme.

Mun joka solu huutaa tuota miestä enkä ole kokenut mitään vastaavaa pitkään aikaan. Miten saada mieli unohtamaan?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ensin huomannut aloituksen päivämäärää, mutta muistan lukeneeni tätä ketjua kun tämä alunperin ilmestyi. Olin silloin itsekin vahvasti ihastunut ja yritin lähinnä vältellä ihastuksen kohdetta, sen verran mitä nyt töissä ylipäätään pystyy. Sitten huomasin yhden toisen työkaverin olevan ihastunut samaan tyyppiin. Hän ei koskaan sanonut asiasta mitään, mitta tilanne oli päivänselvä. Mietin, olinko itse ollut yhtä läpinäkyvä. Todennäköisesti 😳. Onneksi tunteet laimenee jos niitä ei ruoki. 

Vierailija
62/63 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on fyysisiä oireita tästä ahdistuksesta.. en ole kokenut vastaavaa sitten teinivuosien.

Ahdistus johtuu siitä, kun olen täysin varma miehen kiinnostuksen puutteesta. En toivo mitään niin paljon, kun että tää tunne loppuisi! ap

En tiedä viitsinkö edes kertoa. Mutta itse koen ihastuksen tunteita äärimmäisen harvoin, luokkaa kerran vuosikymmenessä.

Ja nyt niitä viimein ilmaantui.....elokuvan hahmoa kohtaan! 😂😂😂😂

Tästä nyt ainakin tietää, ettei mitään ikinä kehity :D mutta silti, nautin tästä tunteesta. Kun pitkästä aikaa ajatuksissani maailmassa on muutakin kuin harmaa arki, ja olen selvästi iloisempi.

Pystyisitkö itsekin kääntämään sen tunteen näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas ero, olimme yhdessä vaihtelevalla menestyksellä yli vuoden. Minun toimesta erosimme jo aiemmin, mutta palasimme yhteen uudelleen. Rakastan sitä miestä edelleen, vaikka itse olen eron aiheuttanutkin. Tässä en avaa syitä sen enempää. Joka päivä järkyttävä ikävä. Asuimme jo yhdessä eikä siinä ollut mitään hankaluuksia eli arjen toiminnot sujuivat hyvin. Omat traumat suurimpana syynä eroon. Voi kun saisi aikaa käännettyä jotta voisi toimia toisin. Olen jo ihan aikuisikäinen, eli olen mummikin, tietyissä jutuissa kuitenkin melko teini vielä.