Muita jotka eivät ole olleet ikinä treffeillä?
Itse olen 28-vuotias nainen enkä ole ollut ikinä treffeillä.
Onko outoa?
Kommentit (27)
En ole minäkään ollut. Kukaan kiinnostava mies ei ole koskaan ehdottanut treffejä. Joskus saattaa kyllä olla, että joku mies on tulkinnut treffeiksi sellaisen tapaamisen, joka on itselleni ollut vain tavallinen tapaaminen tuttujen kesken.
Kävin yksillä treffeillä nelikymppisenä ja siihen ne sitten jäivätkin. Treffeillä oli ihan mukavaa ja saipa uuden kokemuksen, mutta tajusin melko nopeasti, että treffimaailma ja parisuhteet eivät ole kaltaiselleni miehelle vaihtoehtoja. Voihan sitä joskus treffeille päästä, mutta kun tietää, että ei tule ikinä siitä pidemmälle pääsemään niin melko turha on aikaa treffeihin tuhlata ja aiheuttaa itsellensä surua.
Mä kävin kyllä useasti treffeillä jo yläasteikäisenä. Ai kauheaa, miten paniikissa silloin olinkaan. Enkä yhtään vähemmän paniikissa lähes viisikymppisenä eron jälkeisessä sinkkuvaiheessa. Jos se häiritsee, että ei ole käynyt treffeillä, niin asialle kannattaa tehdä jotain. Kai nillle pääsee, kun menee vaikka Tinderiin.
Minä olen ollut, mutta siitäkin on kohta 20 vuotta aikaa. Nykyään en varmaan keksisi, mitä sanoa tsi tehdä treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun ajattelen, niin en minäkään ole ollut niin, että joku olisi lähestynyt somessa tai livenä ja pyytänyt ulos. Tapaamiset on aina menneet niin että baarissa kännissä eka lääpitty ja sitten ehkä päädytty yhteen vähäksi aikaa ja käyty juhlimassa yhdessä. Ei mitään romanttisia ravintolaillallisia, kahvilla käyntejä tai kävelyitä puistoissa. :(
Itsehän sinä määrität sen kohtelun minkä hyväksyt. Älä mene kännissä baariin ja älä anna miesten lääppiä sua vaan etsi tasokkaampaa seuraa.
En ole koskaan seurustellut tai käynyt sen pidemmällä, ikä vähän päälle 30. Uskon oman ulkonäönkin antavan helposti sen vaikutelman, että toi nyt ainakin on saanut kerran elämässään. On vain semmoinen vika jota ei näe päältäpäin jonka takia en ole ikinä edes yrittänyt vaikka kiinnostusta on ollut.
Täältä sympatiat. Olen pian 38 eikä kukaan mies ole huomannut minua. Jos katoaisin maan päältä tänään, olisi ihan yksi ja sama olinko täällä ollenkaan. Teen siis omasta elämästäni niin mielenkiintoista kuin vain voin, mutta toisille ihmisille en ole mitään, saati sitten miehelle jotain romanttista.