G: Millaisissa kuteissa ET kehtaisi mennä a) markettiin b) shoppailemaan Hki:n keskustaan?
Kommentit (9)
Mutta verkkarit ja college-housut jätän kotiin.
Muuten ei niin väliä. Kunhan vaatteet on siistit.
No joo, en ylipäänsä liiku missään likaisissa tai rikkinäisissä vaatteissa. Verkkarit kuuluvat minusta aina pelkästään ulkoiluun ja urheiluun, en niissäkään liiku muutoin. Mutta en minä nyt shoppailua minään Tapahtumana pidä, siis sellaisena, johon pitäisi jotenkin erityisestä tälläytyä.
Että pukeudun samallalailla prismaan ja keskustaan :)
Yleensä siis farkut tai mustat suorat/gargo housut ja säästä riippuen yläosa,nykyisin näin kesällä ollut mm halterneck toppi,valkoinen lyhythihainen fit-mallin paita,paitamekko ym ym
Ja joo,joskus on ihan sporttisandaalit :D keskustassa,hyvännäköiset,nahkaiset sellaiset. Sopii ihan hyvin gargohousujen ja kesätopin kanssa.
...ei se nyt niin ihmeellinen paikka ole se Helsinki...
Helsingin keskustaan pukeudun aina hyvin. Kaupoissa ja ravintoloissa saa paljon parempaa kohtelua, kun on kiinnittänyt huomioita ulkonäköönsä.
Kesällä en menisi sporttisandaaleissa keskustaan.
uima-asu, mini shortsit, saunatakki,
Tosin... tästä olen alkanut lipsua nyt... Kun oma honey työskentelee kaduilla (juujuu ;))) tosin vain sanallisen ulosantinsa varassa), niin sitä on alkanut katsoa peiliin ennen ulos astumista. Mutta pitäis tehdä jotain, olen herännyt nyt, että ulkonäölle pakko tehdä jotain. Ei tässä muuten ketään houkuttele.
a) tuulipuvussa
b) reisitaskuhousuissa, sporttisandaaleissa