Syön tiramisua nälkääni! Olenko uusavuton?
Jääkaapissa ei kertakaikkiaan ole mitään, millä nälkä lähtisi, koska en jaksanut tänään käydä kaupassa. Nyt syön aiemmin ostamaani tiramisua ja toivon, että saan nukahdettua, kun olen huijannut mahaani. Nolottaa...
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 00:31"]
Olet saamaton.
[/quote]
Lievästi ilmaistuna.
Tuollainen herkku ei oikeastaan edes maistu hyvältä tyhjään vatsaan.
ap
No miksi sä hyvä ihminen et pidä huolta että sulla on edes jotain ruokaa kaapissa?
Nam! Ei elämä ole niin vakavaa, kyllä välillä voi jättää käymättä kaupassa ja syödä tiramisua nälkäänsä tai vaikka litran jätskiä! Mutta siis, välillä :) jos se olisi jokapäiväistä, niin silloin varmaan olisi muitakin elämänhallintaan liittyviä ongelmia. Ja jos on lapsia, niin niillä toki pitää olla kunnon ruokaa.
No mutta kyllähän ap;llä on ongelma tämän kanssa, ei muuten olisi täällä sitä kysynyt. Saamattomuuden lisäksi hän taitaa olla hieman epävarma ihminen.
Oli niin hektinen päivä pääsiäisloman jälkeen, että en ehtinyt kauppaan. Huoltsikalta en periaatteessa osta ruokaa.Tähän aikaan ei oikein hotsita leipominenkaan. Yritän kestää tämän häpeän.
ap
Jotain on pahasti pielessä, kun asiat ovat ajautuneet tuohon pisteeseen. Jos olet täysi-ikäinen, hankkiudu ammattiavun piiriin. Äläkä roiku tällaisilla palstoilla pitkin yötä, vaan mene ajoissa nukkumaan. Ja huomenna syöt sitten kunnon perunaruokaa.
ap:n sivupersoona :D
Periaatteessa et osta huoltamolta ruokaa, siis ruokaa, mutta syöt tiramisua ja podet siitä huonoa omaatuntoa. Sekö se parempi vaihtoehto sitte on? Ap on myös näin ollen itsestään välinpitämätön persoona.
Sori, mä vaan nälkääni heitin pientä läppää, mul ei oo edes tiramisua jääkaapissa.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 01:18"]
Sori, mä vaan nälkääni heitin pientä läppää, mul ei oo edes tiramisua jääkaapissa.
[/quote]
Tuo ei ole minun kirjoittamani.
ap
Siis tämä oli ap;lle, sori. Tottahan saat syödä mitä haluat, en halua moittia, se alotus vaan oli niin mainio et oli piti vähän sulle kuittailla.
Minä söin purkin smetanaa..