Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys paljon treenaaville naisille!

Vierailija
22.04.2014 |

Treenaako miehenne myös paljon ja näkyykö se kropassa?

Mulla on tosi pinnallinen "ongelma", kun mua välillä ärsyttää, kun mies ei tee mitään kroppansa eteen. Itselläni on timmu kroppa (en liiku pelkästään ulkonäön takia, mutta se tulee siinä sivussa ns. kaupan päälle) ja mies on ns. laihaläski. En itse fanita mitään lihaskimppuja, mutta sellainen kohtuullisen lihaksikas (tai edes kiinteä) mies on kyllä ilo silmälle. Omassa miehessä ei tuota silmäniloa valitettavasti ole. Koska en voi miestä "pakottaa" treenaamaan, on mun vaan yritettävä elää tuon asian kanssa, mutta nyt kun suhteesta on se SUURIN kipinä hävinnyt, alkaa toi ulkonäköasia vähän häiritsemään.

Tiedän, että olen tosi pinnallinen ihminen, kun näin ajattelen ja että tärkeintä on se sisin (mikä miehellä onkin oikein mahtava) ja plaa plaa plaa, joten yrittäkää takoa mun päähän jotain järkeä!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa, treenataan yhdessa myos. En voisi enaa olla miehen kanssa joka ei pida tomumajastaan huolta, treenaaminen kuuluu siihen ihan yhta olennaisena kuin hygieniastaan huolehtiminen, uni ja syominen

Vierailija
22/25 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies tekee silloin kun sinä treenaat? Onko mies koskaan harrastanut mitään liikuntaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihan sama "ongelma" ..oikeen ärsyttää. Ite tässä innostunut treenaamaan 5-6 krt vko, salia ja juoksua, jo toista vuotta. Kroppa tikissä ja fiilis loistava. Miestä ei kiinnosta..tai no käy se uimassa kerran kk:ssa ja on just semmoinen laihaläski! Jalat ja kädet semmoiset narut ja vatsa pömppö....yöh!

Vierailija
24/25 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on pitkään liikkunut aerobisesti, mutta vasta mun sali-innostuksen myötä havahtunut painoharjoittelun tärkeyteen ja jopa ottanut pt:n. Aerobistaustasta huolimatta on herkutellut itselleen 15kg ylimääräistä, mutta nyt kun hieman alkaa olla lihastakin, kokonaisuus on paljon parempi. Kyllä kyrsisi koko ajan, jos mies ei harrastaisi liikuntaa ja olisi vetelys!

Vierailija
25/25 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn puntilla mun miehen kanssa. Tehdään myös ruoat yhdessä ja suunnitellaan treenejä jne. En osais olla jos ei olisi yhteistä mielenkiinnon kohdetta. Molemmat treenattuja, dietit ja bulkit kylläkin pidetään eri aikoihin. (ei mitään virallista siis, mies esim nyt diettaillut kesää varten, mä en)