Vihaan miehiä
Jos mies ei saa naista, se on naisen vika. Jos nainen ei saa miestä, sekin on naisen vika, koska hän liian vaativa tai susiruma jota kukaan ei halua. Miestä ei voi vaatia rakastumaan rumaan naiseen, koska biologia sitä ja tätä. Nainen vain kuvittelee itsestään liikoja, kun ei halua sitoutua rumaan mieheen.
Jos nainen vaatii asioita, hän on nirppanokka. Jos mies vaati asioita, hän on vain realisti.
Kun nainen pettää miestä, vie lapset ja perheen, tämä oikeuttaa vihaamaan kaikkia naisia. Kun mies pettää naista ja pahoinpitelee, on vain naisen oma vika kun rakastuu renttuun.
Jos mies epäröi perustaa perhettä naisen kanssa, se johtuu vain siitä että naiset voivat olla niin petollisia. Jos nainen epäröi perustaa perhettä miehen kanssa, hän on prinsessa joka ei ymmärrä kunnollisen miehen päälle.
Kommentit (29)
Siis mitä vittua? Kuka noin on käskenyt ajatella?
Nyt sitä pientä feministiä esiin! En mä ainakaan tollaseen paskaan alistu.
Tuollainen ajattelu ei ole feminismiä vaan pahimmanlaatuista sovinismia. Ja että se saa tykkäyksiä on sekin järkyttävää.
Lisätään vielä listaan että jos ukolla on toinen nainen niin se on vain ja ainoastaan sen toisen naisen vika.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:47"]
Tuollainen ajattelu ei ole feminismiä vaan pahimmanlaatuista sovinismia. Ja että se saa tykkäyksiä on sekin järkyttävää.
[/quote]
Nyt mamman netiketti kuntoon, yläpeukku viestittää empatiaa, sympatiaa tai samaistumista, ei sitä, että peukuttaja välttämättä kokisi aiheen positiiviseksi ja kivaksi.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:47"]
[/quote]
Sovinismiahan se onkin ja saa tietenkin tykkäyksiä, koska ihmisiä vituttaa tuo ajattelutapa. Itsekin olen törmännyt noin ajatteleviin ja välillä kyllä pistää kiehumaan pahastikin. En tosin vihaa miehiä, koska en usko tuon olevan monen ajattelutapa, mutta ne muutamat voivat suksia kuuseen mun näkökentästä.
Oli hyvin kiteytetty palstalla roikkuvien miesten ajatusmaailmaa. Miksiköhän aina missä naiset ovat, riesaksi tulee näitä "naiset sotaan kun minä pelaa pleikkaa valitusruikutus" miehiä?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:47"]
[/quote]
Sovinismiahan se onkin ja saa tietenkin tykkäyksiä, koska ihmisiä vituttaa tuo ajattelutapa. Itsekin olen törmännyt noin ajatteleviin ja välillä kyllä pistää kiehumaan pahastikin. En tosin vihaa miehiä, koska en usko tuon olevan monen ajattelutapa, mutta ne muutamat voivat suksia kuuseen mun näkökentästä.
[/quote]
Siis nimenomaan aloittaja on sovinisti, haloo.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:14"]
Jos mies ei saa naista, se on naisen vika. Jos nainen ei saa miestä, sekin on naisen vika, koska hän liian vaativa tai susiruma jota kukaan ei halua. Miestä ei voi vaatia rakastumaan rumaan naiseen, koska biologia sitä ja tätä. Nainen vain kuvittelee itsestään liikoja, kun ei halua sitoutua rumaan mieheen.
Jos nainen vaatii asioita, hän on nirppanokka. Jos mies vaati asioita, hän on vain realisti.
Kun nainen pettää miestä, vie lapset ja perheen, tämä oikeuttaa vihaamaan kaikkia naisia. Kun mies pettää naista ja pahoinpitelee, on vain naisen oma vika kun rakastuu renttuun.
Jos mies epäröi perustaa perhettä naisen kanssa, se johtuu vain siitä että naiset voivat olla niin petollisia. Jos nainen epäröi perustaa perhettä miehen kanssa, hän on prinsessa joka ei ymmärrä kunnollisen miehen päälle.
[/quote]Minä vihaan naisia jotka vihaavat miehiä. Pitäkää tunkkinne saatanan siiderivalaat!
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:14"]
[/quote]Minä vihaan naisia jotka vihaavat miehiä. Pitäkää tunkkinne saatanan siiderivalaat!
[/quote]
Komppaan. En vihaa naisia sukupuolena (ajatuskin on järjetön) mutta miehiä vihaavia naisia vihaan melkein jopa enemmän kuin naisia vihaavia miehiä.
Kun kun ap ei saa haluaamaansa komeaa miestä tai saa miehen, joka hakkaa häntä tämä oikeuttaa vihaamaan kaikkia miehiä...
Minulle on ihan sama, jos joku nainen vihaa miehiä tai käyttää elämäänsä negatiiviseen. Minulle riittää, että elämäni tärkeät naiset, vaimoni ja tyttöni ovat minun kanssa, minulle tärkeitä, minä heille ja me emme vihaa toisiamme. Ihan sama jos joku vihaa islamia, miehiä, naisia, amerikkaa, ...aiheita riittää.
En pidä yhtään ap:n kuvailemista miehistä ja olen itsekin mies. Meitä on moneen junaan. Mutta kuten sanoit itsekin ap, ei ole hyvä tuomita koko sukupuolta omien huonojen kokemusten perusteella. Näytät kuitenkin itse siihen sortuvan. Ei kannattaisi, sillä miehet ovat yksilöitä siinä missä naisetkin.
Tämä ap on tälläinen provosoiva kirjoittelija, jolla on useita provo keskustelu sivuja netissä. Joten näihin ei kannata ottaa kantaa. Mikä lie höyry pää, joka kaipaa vaan huomiota.Joten älkää vaivautuko turhaan reagoimaan näihin mies ja nais viha lietsomis teksteihin.On ko. henkilöllä ilmeisesti ongelmia itsensä ja seksuaalisen identiteetin kanssa.
EN lukenut mitään mutta, kyllä slaavilaisen naisen kanssa on helppoo.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 03:09"]
Ajattele näin arvoisa Ap:
Olet kuningatar ja miehesi on luotu sinua palvelemaan.
Olet kuningatar ja miehesi kerjää sinulta huomiota.
Olet kuningatar ja miehesi haluaa suojella sinua muilta miehiltä.
Olet kuningatat ja näytät hyvältä.
Älä anna sovinistien ajatuksien päästä ihosi alle.
[/quote]
Tämmöisiä vajaamielisiä ideoita kun päästää päähänsä, niin kohta pää on entistä enemmän sekaisin.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:14"]
[/quote]Kuka tahansa voi keksiä tuollaisia juttuja mutta kyllä naisen elämä vain on keskeisimmillä tavoilla helppoa ja voisi sanoa sen olevan niin miesten ansiosta.
-Jokainen nainen pääsee lisääntymään, elleivät fyysiset viat (hedelmättömyys) estä sitä.
-Jokainen nainen saa seksiä ja parisuhteen ja ainakin toista naista milloin haluaa.
Miehistä vain osa saa noita asioita. Joten kannattaisiko keskittyä todellisuuteen eikä siihen mitä joku ääni päässä sanoo? Ne äänet eivät rajoita mitään ellei itse halua rajoittua niiden mukaan. Miehiä rajoittaa todellisuus; päivästä päivään samaa runkkaamista, pakkeja, ihmisten häviämistä chatistä kun sukupuoli paljastuu mieheksi, haaveita kahvitreffeistä, joille pääseminen on niin mahdotonta että ajatus lisääntymisestä tuntuu naurettavalta Hollywood-utopialta. Seksikin on hirveää taistelua, missä pitää vaikka lääkkeiden voimalla yrittää nauttia vastentahtoisesta ihmisestä, joka ihailee enemmän omaa sukupuoltaan ja naureskelee miehille. Semmoinen tuskien taival miehen elämä on.
-Mies 29v-
Sinulle Mies28v alias leikisti-Mies29v-nykyisin, oikealta nimeltään Mies65v (tai Nainen, mahdollisesti):
Lakkaa kuvittelemasta, että on jokin etu, että nainen "pääsee lisääntymään, saa parisuhteen ja seksiä", jos kyse on vain siitä, että hän joutuu elämään yhdessä ihmisen kanssa, josta ei lainkaan pidä. Ei kenenkään pidä ottaa kumppania, josta ei ole lainkaan kiinnostunut. Ei naisen sen paremmin kuin miehenkään.
Lakkaa ajattelemasta, että naisella ei saa olla toiveita kumppanin suhteen. Sinulle ei kuulu pätkääkään, vaikka jollain olisi epärealistisetkin vaatimukset.
"Seksikin on hirveää taistelua, missä pitää vaikka lääkkeiden voimalla yrittää nauttia vastentahtoisesta ihmisestä"
Jaahas. Siis elämäsi ilman seksiä on hirveää ja elämä seksillä vielä hirveämpää? No, siinähän kärvistelet. Kukin saa ansionsa mukaan.
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
Tuossa ajatusmaailmassa liikkuvat myöntävät, että miehet ovat eläimiä, jotka eivät osaa hoitaa omia asioitansa. Hankalasti jälkeenjääneitä henkisellä tasolla. Naisen pitää hoitaa kaikki, koska vain nainen siihen pystyy.