Keskustellaanko Emmerdalesta?
Ketkä ovat suosikki- ja inhokkihahmosi? Itse tykkään esim. Nikhilistä. Tosi nipo mutta viihdyttävä. Jostain syystä olen aina inhonnut Dinglejä (paitsi Cainia), niille tapahtuu tylsiä juttuja.
Kommentit (32)
Oma suosikkini on aina ollut Chas, vaikka osaakin olla myös itsekäs ja ajattelematon. Olisin toivonut Chasin ja Carlin lopulta päätyvän yhteen, olivat alusta asti niin hyvä pari. Muita hyviä hahmoja ovat esim. Marlon ja Laurel sekä Alicia, vaikka onkin ärsyttävä. Inhokkeja ovat Debbie ja Val.
marlon ja laurel sais päätyä yhteen, ne on hyvä pari.
miten aaron muutti alun perin emmerdaleen? kun hän asui ennen isänsä luona
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:34"]
Mä taas en jaksanu ollenkaan sitä Aaron&Jackson-kuviota. Sitä saman vatkausta ja veivausta, ollako vai eikö vaiko sittenkin. Huoh. Ja se muiden jatkuva puuttuminen aikuisten ihmisten asioihin.
[/quote]
Joo, toi oli kyllä ärsyttävää. Tykkäsin hahmoista mutta se on-off-suhteilu oli vähän rasittavaa ja samaa toistettiin vielä Aaronin ja Edin kanssa. Jossain vaiheessa kyllästyin siihenkin että Aaron itki jatkuvasti. Ensin se oli sympaattista, sitten aika kulunutta. Mutta tykkäsin silti Aaronista. ap
Tykkään marlonista,valista,chasista ja cainista ja laurelista
En tykkää: brenda,debbie,megan ja declan ja aaron onneksi lähti jo.
Tällä hetkellä ei ole ketään erityissuosikkia, kun en sarjaa ole muutamaan vuoteen niin intensiivisesti enää katsonut. Dingleistä en ole tykännyt ikinä, ne on just niin wt-porukkaa, Belle on poikkeus, hänestä pidän. Marlonissa on jotain sellaista, hänen olemuksessaan, etten voi sietää, enkä tajua kun aina on saaanut kauniita naisia, nyt se (ilmeisesti tuleva vaimo tulevaisuudessa) on lopultakin laitettu tasoiseensa seuraan, eli sen Ashleyn eukon kanssa, en saa nimeä päähäni. Marlonhan on tyyppinä ihan ok, mutta se olemus ei vaan miellytä.bCharity on Dinglen porukasta pahin.
Nicolasta olen myös pitänyt, samoin Jimmystä ja Bobista. Vanhoista hahmoista Tricia oli suosikkini, myös Donnasta pidin aikoinaan.
Chas ja Charity ovat suosikkeja. Samoin Diane.
Sääli, että Carlista on tehty niin skunkki, oli hyv' sellaisena vähän pahiksena.
En ymmärrä yhtään, että joku pitää Cainista. Vastenmielinen niljake. Olisi saanut kuolla siihen pahoinpitelyyn.
Inhokkini on uusi perhe kaikkine jäsenineen, en muista nimiä: kaksi naista, ex-mies ja kaksi ärsyttävää lasta ja yliärsyttävä nuori täti.
Se on sarjassa kurjaa kun ehtii kiintyä joihinkin henkilöihin ja sitten poistuvat kuten gennie ja nikhil...
Katie on tosi tylsä. Ei saa tolkkua persoonasta. Rooli rakennettu tyhjäksi, ontto tyyppi. Ei ainakaan mitenkään smart. Lannanluoja. Pääkin samaa ainetta.
Aaron takas, ihana tuittupää. Mielummin sitä ihan hetskuna katselisin.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:55"]
[/quote]Aaronhan on tulossa takaisin, on juuri tehnyt Enkuissa uuden sopimuksen!
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:55"]
[/quote]Aaronhan on tulossa takaisin, on juuri tehnyt Enkuissa uuden sopimuksen!
[/quote]
voi ihanaa! <3 kiitos kun kerroit!
Mä taas en jaksanu ollenkaan sitä Aaron&Jackson-kuviota. Sitä saman vatkausta ja veivausta, ollako vai eikö vaiko sittenkin. Huoh. Ja se muiden jatkuva puuttuminen aikuisten ihmisten asioihin.