Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko hyvä, jos sellaisista perheistä otettaisiin lapset huostaan...

Vierailija
22.04.2014 |

...joissa käytetään alkoholia lasten läsnäollessa?

Eikö aikuinen, joka on nauttinut yhdenkin annoksen alkoholia, ole lapsesta pelottava? Alkoholin nauttiminen lapsiperheessä pitäisi silloin kieltää huostaanoton uhalla.

Tästä ei olisi haittaa kenellekään normaalille vanhemmalle ja alkon käyttäjien lapset saisivat paremman kodin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti, muutenhan laitokset täyttyisi turhista huostaanotoista:D Meidän naapurin mies on kova juomaan, ja kulkee aina tuon pihan poikki missä lapset leikkivät.Joskus mietin että mies saattaa humalassa olla arvaamaton, mutta muuten ei mua haittaa.

Vierailija
2/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sellaisesta jossa opetetaan että homous on sairaus, näin niitä kiusaajia syntyy. Ei ole lapsen hyvä kasvaa tuollaisten hihhuleiden kanssa jotka tuollaista paskaa suoltavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenruotsalaisilta lapset huostaan. Skål

Vierailija
4/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se lapsi tietää että joku on nauttinut yhden annoksen alkoholia? MIksi se olisi pelottavaa jos ihminen ei ole humalassa?

Vierailija
5/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:00"]

Mistä se lapsi tietää että joku on nauttinut yhden annoksen alkoholia? MIksi se olisi pelottavaa jos ihminen ei ole humalassa?

[/quote]

Käytös muuttuu vaikkei aikuinen sitä itse tajuaisikaan.

Vierailija
6/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen alkoholia nauttivan voisi ottaa huostaan ja viedä laitokseen :)

Vierailija
7/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:01"]

[/quote]

[/quote]

Käytös muuttuu myös väsyneenä, sairaana ollessa, erilaisten ihmisten seurassa jne. Mitäs tälle pitäisi tehdä?

Vierailija
8/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan nyt miettinyt ihan loppuun asti??

Meillä harvoin otetaan alkoholia lapsen ollessa hereillä, saunaolut ehkä toisinaan ja perhejuhlissa lasi viiniä tms. Ei se käytös sillä yhdellä lasillisella vielä miksikään muutu. Ja mihin ihmeeseen ne kaikki lapset sijoitettaisiin, kuka tätä valvoisi?

Siitä olen samaa mieltä, että runsaasti alkoholia käyttävät perheet tulisi olla paremmassa valvonnassa. Humalaista vanhempaa lasten ei tarvitsisi nähdä koskaan.

Vierailija
9/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

no no ei kaikilla muutu.

Vierailija
10/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalasta kajahtaa just eikä melkein mene hyvä ihminen lääkäriin olet sairas.

Vierailija
11/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos juon saunassa oluen tai ruoan kanssa lasin punaviiniä, sinusta lapseni pitäisi ottaa huostaan? Naurettavaa.

Vierailija
12/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Yhdestä annoksesta? Hohhoijaa...

Vierailija
13/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Kuulostaa jonkun uskonnollisen yhteisön pinnallisesti hyveelliseltä, piiloaggressiiviselta säännöltä. Kas kun ei määrättäisi huostaanotettavaksi kaikkia tyttölapsia, jotka eivät käytä huivia. Ilman huivia kun lapsi joutuu helposti vaikka muuten kunniallisten pedofiilien uhriksi. 

Vierailija
14/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin kerrotaan neuvolassa, poliisin valistuksessa ja kaikkialla. Väitätkö että suomalaisille muka valehdellaan tahallaan?

Vierailija
15/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä itse ainakin tosi pienenä jo opin huomaamaan onko vanhemmat juoneet vai ei. Muistan jo 5-6 vuotiaana miten minua ahdisti jos näin että vanhemmat joi yhdenkin oluen tai muun alkoholijuoman. Vanhempani olivat alkoholisteja, ja nyt kun mulla on omia lapsia, en ikinä juo heidän läsnäollessaan. Edes sitä yhtä saunasidukkaa.

Vierailija
16/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:15"]

No kyllä itse ainakin tosi pienenä jo opin huomaamaan onko vanhemmat juoneet vai ei. Muistan jo 5-6 vuotiaana miten minua ahdisti jos näin että vanhemmat joi yhdenkin oluen tai muun alkoholijuoman. Vanhempani olivat alkoholisteja, ja nyt kun mulla on omia lapsia, en ikinä juo heidän läsnäollessaan. Edes sitä yhtä saunasidukkaa.

[/quote]

Mutta jos vanhemmat hoitavat sen alkoholinkäyttönsä sivistyneesti, ei lapsikaan ahdistu. Mun vanhemmat käytti alkoholia vähän, muttei se satunnainen käyttö ahdistanut tai muutenkaan haitannut mua. Enkä ikinä nähnyt vanhempiani kännissä.

Vierailija
17/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:58"]

Ja sellaisesta jossa opetetaan että homous on sairaus, näin niitä kiusaajia syntyy. Ei ole lapsen hyvä kasvaa tuollaisten hihhuleiden kanssa jotka tuollaista paskaa suoltavat.

[/quote]

Monessa länsimaassahan on jo tapahtunut tuollaista. Esim. siltä yhdeltä uskovaiselta englantilaisperheeltä vietiin oikeus auttaa sijaislapsia, vaikka he olivat kymmeniä vuosia tehneet tätä auttamistyötä. Joissain maissa on jopa uhkailtu psykiatriseen hoitoon viemisellä, jos ei hyväksy homoliittoja.

Tällainen on uppoava länsi. No, ehkä Putin vielä pelastaa Suomen... Siinä ei paljoa vihreiden, homojen ja sivareiden höpinöitä kuunnella.

Vierailija
18/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin kerrotaan neuvolassa, poliisin valistuksessa ja kaikkialla. Väitätkö että suomalaisille muka valehdellaan tahallaan?

[/quote]

Niin viranomaisten ja auktoriteettien kyseenalaistaminenkin pitäisi olla huostaanoton syy!

Vierailija
19/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin viranomaisten ja auktoriteettien kyseenalaistaminenkin pitäisi olla huostaanoton syy!

Vierailija
20/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:15"]

[/quote]

johtuisiko siitä että tiesit mihin se voi johtaa? ymmärrän kyllä että juopunut vanhempi ahdistaa lasta, mutta lapsi joka tottuu siihen että  yksi saunasidukka on aikuisten juoma josta käytös ei muutu miten ihmeessä hän siitä ahdistuisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä