Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kutsui minua exänsä nimellä!!

Vierailija
22.04.2014 |

Tämä päivä ei alkanut kuin elokuvissa..tai ehkä juuri niin. Mieheni oli menossa suihkuun ja huuteli minulle vihjailevasti "Tule Pirjo tänne Ilarin kanssa vähän suihkuun..." ja sitten hiljeni.

Kysyin että anteeksi millä nimellä kutsuit minua? Mies nolona änkytti jotain vahingosta. Minä lähdin sydän hakaten samantien töihin ja nyt en tiedä mitä pitäisi miehelle sanoa kun menen takaisin kotiin?? :(

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ilmiö kun kutsuu opettajaa äidiksi. Äärimmäisen noloa, mutta ei sille mitään voi. Eikä kukaan oikeasti sitä opettajaa äitinäön ajattele.

Minua on kutsuttu kerran eksän nimellä (toki silloin otin vähän nokkiini), mutta nyt on huomannut että milloin mies kutsuu minua koiran nimellä ja milloin äitinsä nimellä niin olen vain todennut että kumppanini on vähän lahopää noiden nimien kanssa :D

Vierailija
62/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sattunut noin puolin ja toisin. Meneehän ne lastenkin nimet välillä sekaisin. Onneksi ikä tuo jo sellaista tyyneyttä, ettei jaksa enää ihan höpöistä jutuista murhetta ja päänvaivaa ottaa. En stressaisi ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa nyt on? Oma äitinikin on kutsunut minua vahingossa siskoni nimellä, joskus jopa veljeni nimellä. :D Ja ala-asteella itse kutsuin vahingossa opettajaa äidiksi. 

Vierailija
64/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:46"]Mä oon sanonut puolet eksän nimestä SEKSIN aikana vuoden seurustelun jälkeen. Kyllä hävetti! En tiedä mistä Se oli tulossa, koska eksä ei ollut todellakaan mielessä, enkä ollut sitä edes nähnyt. Ja eksän kanssa seksiä oli ollut harvoin, eikä edes erityisen hyvää.

[/quote] Mites nyxä siihen reagoi? :D

[/quote]

Joko ei huomannut tai esitti ettei huomannut, en ottanut asiaa puheeksi :D

Vierailija
65/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:46"]Mä oon sanonut puolet eksän nimestä SEKSIN aikana vuoden seurustelun jälkeen. Kyllä hävetti! En tiedä mistä Se oli tulossa, koska eksä ei ollut todellakaan mielessä, enkä ollut sitä edes nähnyt. Ja eksän kanssa seksiä oli ollut harvoin, eikä edes erityisen hyvää.

[/quote] Mites nyxä siihen reagoi? :D

[/quote]

Joko ei huomannut tai esitti ettei huomannut, en ottanut asiaa puheeksi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä