Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kutsui minua exänsä nimellä!!

Vierailija
22.04.2014 |

Tämä päivä ei alkanut kuin elokuvissa..tai ehkä juuri niin. Mieheni oli menossa suihkuun ja huuteli minulle vihjailevasti "Tule Pirjo tänne Ilarin kanssa vähän suihkuun..." ja sitten hiljeni.

Kysyin että anteeksi millä nimellä kutsuit minua? Mies nolona änkytti jotain vahingosta. Minä lähdin sydän hakaten samantien töihin ja nyt en tiedä mitä pitäisi miehelle sanoa kun menen takaisin kotiin?? :(

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:55"]Vahinkohan tuo oli ja hyvin hyvin todennäköistä, että taustalla ei ole mitään pettämsiä tai exästä haaveiluja. Kuten kerroit selvität asioita puhumalla, eiköhän se onnistu myös nyt.  Sinä sen parhaiten miehestäsi tiedät voisiko hänellä olla exän kanssa jotain, valehteleeko hän jne. Vähän hankala se on täällä mitään neuvoja antaa kun ei kukaan tiedä teidän kommunikointityyleistä tms. yhtään mitään..

[/quote] Toivottavasti oli vain megavahinko. Niin kuin sanoin hän ei ole koskaan antanut aihetta epäillä mutta minun vanhat ,oman exän aiheuttamat traumat pettämisineen nostivat nyt päätä. Ehkä vain olen liian herkkä. Edessä on todellakin keskustelu mutta mitä minun kannattaisi kysyä etten täysin itseäni nolaa kun kuitenkin on niin epätodennäköistä että taustalla olisi mitään pettämistä jne? Asiaa en kuitenkaan voi jättää mieltäni vaivaamaan. ap

[/quote]

Kerrot miehelle, että susta tuntui se pahalle sun menneisyyden takia. Eiköhän mies osaa siinä kohtaa pahoitella jo ihan itse ja kertoa mistä möläytys juonsi juurensa :)

Lisäksi jos on fiksu mies, odottaa sua kotona valmis ruoka, korvat luimussa oleva mies tms, mikä sulle nyt toimiikaan, kun halutaan lepytellä :)

[/quote] Kotona tosiaan odotti kahvit ja suklaarasia eli oli helppo ottaa asia puheeksi :) Vannoi sen olleen vahinko ja että ei ole ollut yhteydessä exään. Oli pahoillaan että vahingossa minua loukkasi. Aina ei kyse ole pettämisestä vaikka helposti niin voi luulla.

Vinkiksi muille, antakaa tunteiden ensin laantua ja sitten rauhallinen keskustelu ilman haukkumista jne. Se toimii paremmin kuin raivopäinen huutaminen. T. ap joka lähtee nyt onnellisena töihin. Vastailen kyllä viiden jälkeen jos on viestejä tullut :)

Vierailija
42/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:23"]2 vuotta on pitkä aika kuitenkin, ihan varmana panee eksäänsä tai ainakin kaipaa sitä.

ovatko paljon tekemisissä nykyään?

[/quote] Eivät minun tietääkseni ole tekemisissä ollenkaan. Tai näin olen luullut. Sanokaa nyt että "kaikille käy joskus noin"!? ap

[/quote]

Mulle on käynyt noin :D

Oli varmaan 3v siitä kun viimeksi olin exän edes nähnyt tai edes paljoa ajatellut, mutta sitten kun oli pipo hukassa niin huikkasin "Eeva-Reetta, oletko nähnyt mun pipoa" (nimi keksitty). Jostain selkäytimestä se tuli, oltiin exän kanssa oltu 8v kimpassa ja jotenkin se vaan tuli.

Ei meillä sitä isompaa ihmetelty, yhdessä naurettiin, josko se olisi jäänyt Eeva-Reetalle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti oli vahinko. Itse olen kutsunut monta kertaa nykyistä miestäni ihan täysin vahingossa exän nimellä (7 vuotta oltiin yhdessä ja 1 lapsikin saatiin aikaseksi) onneksi nykyinen mies osaa ottaa huumorilla / ymmärtää vahingon eikä epäile heti salasuhdetta. Nykyisen kanssa nyt 5 vuotta yhteiseloa takana ja 1 yhteinen lapsi myös, kyllä olisi jäänyt monta ihanaa vuotta ja vauvakin saamattta jos mies olisi lähtenyt kävelemään ekasta kerrasta kun kutsuin vahingossa häntä väärällä nimellä.

Vierailija
44/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kutsui ainakin 3-4 kertaa minua exänsä nimellä aivan meidän seurustelun alkuaikoina ja tiedän kuinka pahalta sinusta tuntuu tuo. Itse loukkaannuin joka kerta tuosta, mutta ymmärrän kyllä myös sen että miehellä ja exällään oli pitkä suhde ja varmasti tottumuksesta väsyneenä sanoi väärän nimen (vaikka heidän erostaan olikin vuosia jo kulunut).

Nykyään mies on kutsunut minua myös veljensä nimellä, joten en ota asiaa enää niin vakavasti vaikka se silloin sillä hetkellä loukkasi (kun mies kutsui exänsä nimellä). Ja itsekin olen kutsunut miestä naispuolisten ystävien nimillä.. Vahinkoja sattuu varsinkin väsyneenä.

Neuvoisin sinua kertomaan miehelle miltä tuo hetki tuntui ja miten paljon se sinua loukkasi, ehkä mies ottaa onkeensa.

Vierailija
45/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä sitä loukkaannutaan. Olen itse aika hajamielinen ja kyllä sais kaikki olla mulle alvariinsa kiukuissaan kun kutsun lapsia toistensa nimellä, miestä exän nimellä, exää mieheni nimellä ym ym. Sanat muutenkin välillä hukassa. Enkä todellakaan tee sitä piittaamattomuuttani, lienee periytyvää. Äiti oli samanlainen.

Vierailija
46/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ääneen sanonut, mutta olen ajatellut nykyistäni samalla nimellä kuin millä kutsuin ensimmäistä miestäni. Se, että sen sanon vielä ääneen tekee tuloaan. Yhdessä 4 vuotta. Enkä taatusti ole ollut yhteyksissä ekaan mieheen, koskapa hän kuoli 5 vuotta sitten. Sitä niin tottui kutsumaan jollainen nimellä sitä puolisoaan.

Vierailija
47/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:15"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:11"]Tietysti Se tuntuu pahalta, muttei tarkoita, että mies haikailisi eksänsä perään. Jos on pitkään lausunut toisen nimeä joskus niin Se voi tulla tosiaan vaan vahingossa.

Voit miettiä esimerkiksi kuinka moni päättää lopettaa kiroamisen, mutta silti Sellanen sana voi tietyssä tilanteessa tulla, vaikkei sillä mitään tarkota.

[/quote] Miten se exän nimi voi yhtäkkiä kahden vuoden jälkeen tulla suusta? He olivat 5 vuotta yhdessä. Kertaakaan ei ole hänen nimeään sanonut ja nyt kun oli suihkuun menossa. Voisiko tosiaan olla vain vahinko vai miten tämän pystyy hyväksymään ja unohtamaan? ap

[/quote]

Kenties harrastaneet yhteisiä suihkutuokioita exän kanssa, joten nimi pulpahti esiin jostain alitajunnasta, ennenkuin ehti ajatella.

Vierailija
48/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:23"]2 vuotta on pitkä aika kuitenkin, ihan varmana panee eksäänsä tai ainakin kaipaa sitä.

ovatko paljon tekemisissä nykyään?

[/quote] Eivät minun tietääkseni ole tekemisissä ollenkaan. Tai näin olen luullut. Sanokaa nyt että "kaikille käy joskus noin"!? ap

[/quote]

mies on saattanut ohimennen nähda exän ja vaihtanut pari sanaa. Mulle ainakin käy välillä niin, että jos näen pitkästä aikaa vanhan tutun, tai jos vaikka näen unen jossa tämä henkilö, saatan illalla vahingossa kutsua vaikka lasta tällä nimellä. Silkka vahinko varmasti ukoltasi. Kerro hänelle että pahoitit mielesi, mutta huolestu vasta jos alkaa toistumaan useammin.

Vierailija
49/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah kyllä, hajamielisyyden piikkiin tuo voi mennä helpostikin. Ikäänkuin sylki tuo vaan sanat suuhun. Kuvittelet sanovas toista mitä sanotkaan.

Minä olen kutsunut mm. Nyksää exän nimellä, exää nyksän nimellä, nyksää kissan nimellä ja kissaa kalusteen nimellä. Kaikki tuo vaan siksi että olen keskittynyt samalla muuhun, esim tv:n katsomiseen.

Vierailija
50/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:05"]Tämä päivä ei alkanut kuin elokuvissa..tai ehkä juuri niin. Mieheni oli menossa suihkuun ja huuteli minulle vihjailevasti "Tule Pirjo tänne Ilarin kanssa vähän suihkuun..." ja sitten hiljeni.

Kysyin että anteeksi millä nimellä kutsuit minua? Mies nolona änkytti jotain vahingosta. Minä lähdin sydän hakaten samantien töihin ja nyt en tiedä mitä pitäisi miehelle sanoa kun menen takaisin kotiin?? :(

[/quote]

Mulla oli kauan sama puhelin numero. Nykyinen numero ollut jo 4vuotta... silyi meinaan aina anataa sen canhan numeron. ..:/. Ei uhan sama juttu mutta...

Vierailija
51/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkä aivopieru. ota pilleri ja rauhotu.

Vierailija
52/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitäkin tapahtuu, että kutsuu esim. opettajaa äidiksi jne. Luultavasti sama asia kyseessä, eli ihan inhimillinen ajatusmoka. :)

Vierailija
53/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:46"]Mä oon sanonut puolet eksän nimestä SEKSIN aikana vuoden seurustelun jälkeen. Kyllä hävetti! En tiedä mistä Se oli tulossa, koska eksä ei ollut todellakaan mielessä, enkä ollut sitä edes nähnyt. Ja eksän kanssa seksiä oli ollut harvoin, eikä edes erityisen hyvää.

[/quote] Mites nyxä siihen reagoi? :D

Vierailija
54/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa, minä kutsuin miestä 10 vuoden avioliiton aikana ainakin pari kertaa vuodessa exän nimellä. Vihaan exää, joten kyse ei taatusti ole mistään lämpimistä tunteista. Joku lapsus vaan aivoissa tapahtui.

Vierailija
55/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuin exää meidän kissan nimellä. Kissa ei tykännyt.

Vierailija
56/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan erehtynyt kutsumaan miestäni exän nimellä, joskin olen joskus vieläkin miettinyt häntä exän nimellä tyyliin "missäköhän se *exännimi* viipyy". Ollaan seurusteltu nyt pari vuotta. Toivottavasti en koskaan möläytä ääneen hänelle väärää nimeä. Eikä kyse ole siitä, että ajattelisin exää. Päinvastoin, mua kuvottaa pelkkä ajatuskin exästä ja jos hän mieleen juolahtaa, niin tulee puistatus. Exä ei ollut kusipää, vaan hän oli nössö itsetuntoongelmainen luuseri ja minua kaduttaa ja jopa hävettää, että seurustelin moisen nyhvänän kanssa. Nykyinen mieheni on toista maata. Mut pointti on, että väärän nimen sanominen ei välttämättä merkitse yhtään mitään, vaan voi olla ihan puhdas vahinko.

Vierailija
57/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:10"]

Joko ex ei ole ex tai sattumaa, että nykyinen hoito saman niminen.

[/quote]

Höpöhöpö, tollasta vaan nyt sattuu, ei siinä mitään sen kummempaa ole. Itseltäkin on päässyt suusta vahingossa eksän nimi, enkä taatusti ole sitä ihmistä missään määrin ajatellut, en ainakaan seksúaalisesti. Minä nyt sanon monia muitakin vahigossa väärälläimellä, ei siinä tosiaankaan mitään sen kummempaa ole.

Vierailija
58/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma keino välttää nämä mahdolliset virheet on kutsua puolisoa kultaikai tai muuksi vastaavaksi.

Minä kerran vahingossa kutsuin miestäni meidän koiran nimellä.

Vierailija
59/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mäkin rakasta aviomiestäni sanonut vahingossa ex-miehen nimellä. Eikä todella tarkoita että exäni perään haikailisin tai edes ajattelisin sitä..

Vierailija
60/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hein minäkin olen vahingossa sanonut miestäni parikin kertaa eksäni nimellä. Se ei tarkoita että olisin kaivannut eksääni tai jotenkin miettisin häntä erityisen paljon. Lause tuli vaan takaraivosta (pitkä suhde takana eksän kanssa ja erosta oli pari vuotta. Mieheni kanss aoltiin oltu alle vuosi yhdessä). Mies ei noteerannut asiaa mietenkään, esitti ettei kuullut vaikka varmaan kuuli sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä