Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kutsui minua exänsä nimellä!!

Vierailija
22.04.2014 |

Tämä päivä ei alkanut kuin elokuvissa..tai ehkä juuri niin. Mieheni oli menossa suihkuun ja huuteli minulle vihjailevasti "Tule Pirjo tänne Ilarin kanssa vähän suihkuun..." ja sitten hiljeni.

Kysyin että anteeksi millä nimellä kutsuit minua? Mies nolona änkytti jotain vahingosta. Minä lähdin sydän hakaten samantien töihin ja nyt en tiedä mitä pitäisi miehelle sanoa kun menen takaisin kotiin?? :(

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen joskus kutsunut miestäni exän nimellä vaikken ole missään tekemisissä exäni kanssa. Ja välillä mulla on kaksi anoppiakin, jos satun puhumaan jostain syystä exäni äidistä.

Luultavasti se exä oli jostain vain tullut miehelle mieleen, myös siis mahdollisesti ihan viattomasti (näki vaikka pyyhkeen, joka hänellä jo oli exän kanssa yhdessä ollessa tms) ja ajatus karkasi sen verran, että nimi vaihtui.

Vierailija
22/65 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:05"]

Tämä päivä ei alkanut kuin elokuvissa....

Minä lähdin sydän hakaten samantien töihin ja nyt en tiedä mitä pitäisi miehelle sanoa kun menen takaisin kotiin?? :(

[/quote]

Mihin aikaan tämä teidän päivä oikein alkoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa kutsunut miestäni exän nimellä, ja siitä huolimatta etten tiennyt edes, missä maanosassa se silloin viipotti. Johtui osittain siitä, että heillä on melkein samat nimet. Tyyliin Juha/Juhani. Itse asiassa näin on käynyt ainakin kaksi kertaa.

Vierailija
24/65 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:05"]

Minä lähdin sydän hakaten samantien töihin

[/quote]

Eiss... ihmiset ovat selvinneet keskitysleireiltä ja uskaltaneet matkustaa kuuhun, mutta sitten osalla sydän alkaa hakata yhdestä sanasta. :facepalm:

[/quote] Sinähän sen tiedät etten ole koskaan joutunut mitään pahempaa kokemaan. Onneksi olkoon. Sinua ei varmasti koskaan mikään järkytä. Varmasti helppoa elää tunteettomana kivikasvona. ap

Vierailija
25/65 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nyt olet kun sinulla on aikaa täällä chatata? Mihin aikaan olet menossa takaisin kotiin...miten kauan on vielä aikaa tätä pohdiskella mitä miehellesi sanot?

Vierailija
26/65 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:05"]

Tämä päivä ei alkanut kuin elokuvissa....

Minä lähdin sydän hakaten samantien töihin ja nyt en tiedä mitä pitäisi miehelle sanoa kun menen takaisin kotiin?? :(

[/quote]

Mihin aikaan tämä teidän päivä oikein alkoi?

[/quote]klo:11 mikäli sillä on mitään merkitystä? ap

Vierailija
27/65 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. oliko mies kauan tuon exänsä kanssa? Jos oli, niin se vois olla vaan vahinko.

Vierailija
28/65 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:39"]Missä nyt olet kun sinulla on aikaa täällä chatata? Mihin aikaan olet menossa takaisin kotiin...miten kauan on vielä aikaa tätä pohdiskella mitä miehellesi sanot?

[/quote] Työt päättyy kahdeksalta ja kotona olen noin 20.30. Siksi kirjoitin teille jotta saisin muitakin näkökulmia kuin vaan oman umpikujan ja ahdistuksen. Rakastan miestäni todella paljon ja en voisi uskoa että pettäisi exän kanssa mutta nyt pelkään sitä todella paljon. Miten hän nyt sen nimen sanoi?? ap

Vierailija
29/65 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sanonut puolet eksän nimestä SEKSIN aikana vuoden seurustelun jälkeen. Kyllä hävetti! En tiedä mistä Se oli tulossa, koska eksä ei ollut todellakaan mielessä, enkä ollut sitä edes nähnyt. Ja eksän kanssa seksiä oli ollut harvoin, eikä edes erityisen hyvää.

Vierailija
30/65 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:46"]Mä oon sanonut puolet eksän nimestä SEKSIN aikana vuoden seurustelun jälkeen. Kyllä hävetti! En tiedä mistä Se oli tulossa, koska eksä ei ollut todellakaan mielessä, enkä ollut sitä edes nähnyt. Ja eksän kanssa seksiä oli ollut harvoin, eikä edes erityisen hyvää.

[/quote] Tämä vähän helpotti ja sai hymyilemään. Kiitos ja anteeksi :) ao

Vierailija
31/65 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:45"]Ap. oliko mies kauan tuon exänsä kanssa? Jos oli, niin se vois olla vaan vahinko.

[/quote] 5 vuotta. ap

Vierailija
32/65 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkohan tuo oli ja hyvin hyvin todennäköistä, että taustalla ei ole mitään pettämsiä tai exästä haaveiluja. Kuten kerroit selvität asioita puhumalla, eiköhän se onnistu myös nyt.  Sinä sen parhaiten miehestäsi tiedät voisiko hänellä olla exän kanssa jotain, valehteleeko hän jne. Vähän hankala se on täällä mitään neuvoja antaa kun ei kukaan tiedä teidän kommunikointityyleistä tms. yhtään mitään..

Vierailija
33/65 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästähän on olemassa leikkimielinen visakin, kamari-roodeo,

eli nainen vatsalleen sängylle, mies naisen päälle, penis sisään,

ja sekunttikello käyntiin. aika lasketaan siitä kun mies sanoo

exän nimellä tätä naista. tik tak tik tak..

Vierailija
34/65 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:55"]Vahinkohan tuo oli ja hyvin hyvin todennäköistä, että taustalla ei ole mitään pettämsiä tai exästä haaveiluja. Kuten kerroit selvität asioita puhumalla, eiköhän se onnistu myös nyt.  Sinä sen parhaiten miehestäsi tiedät voisiko hänellä olla exän kanssa jotain, valehteleeko hän jne. Vähän hankala se on täällä mitään neuvoja antaa kun ei kukaan tiedä teidän kommunikointityyleistä tms. yhtään mitään..

[/quote] Toivottavasti oli vain megavahinko. Niin kuin sanoin hän ei ole koskaan antanut aihetta epäillä mutta minun vanhat ,oman exän aiheuttamat traumat pettämisineen nostivat nyt päätä. Ehkä vain olen liian herkkä. Edessä on todellakin keskustelu mutta mitä minun kannattaisi kysyä etten täysin itseäni nolaa kun kuitenkin on niin epätodennäköistä että taustalla olisi mitään pettämistä jne? Asiaa en kuitenkaan voi jättää mieltäni vaivaamaan. ap

Vierailija
35/65 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole lapsellinen ap. Jos suhteenne on tuon asian varassa, teillä on muutenkin ilmeisesti vaikeaa.

Vierailija
36/65 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:04"]Älä ole lapsellinen ap. Jos suhteenne on tuon asian varassa, teillä on muutenkin ilmeisesti vaikeaa.

[/quote] No kun ei meillä ole vaikeaa ollut missään vaiheessa. Miten itse reagoisit vastaavassa tilanteessa? ap

Vierailija
37/65 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ansaitsee järkisuhteen, jossa mies alempitasoinen, sitä mieltä, että on hyvin onnekas kun sai ap:n ja palvoo ap:tä, niin ettei ap voi koskaan kokea oloaan uhatuksi miehen ihailun määrän suhteen. 

Vierailija
38/65 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:55"]Vahinkohan tuo oli ja hyvin hyvin todennäköistä, että taustalla ei ole mitään pettämsiä tai exästä haaveiluja. Kuten kerroit selvität asioita puhumalla, eiköhän se onnistu myös nyt.  Sinä sen parhaiten miehestäsi tiedät voisiko hänellä olla exän kanssa jotain, valehteleeko hän jne. Vähän hankala se on täällä mitään neuvoja antaa kun ei kukaan tiedä teidän kommunikointityyleistä tms. yhtään mitään..

[/quote] Toivottavasti oli vain megavahinko. Niin kuin sanoin hän ei ole koskaan antanut aihetta epäillä mutta minun vanhat ,oman exän aiheuttamat traumat pettämisineen nostivat nyt päätä. Ehkä vain olen liian herkkä. Edessä on todellakin keskustelu mutta mitä minun kannattaisi kysyä etten täysin itseäni nolaa kun kuitenkin on niin epätodennäköistä että taustalla olisi mitään pettämistä jne? Asiaa en kuitenkaan voi jättää mieltäni vaivaamaan. ap

[/quote]

Kerrot miehelle, että susta tuntui se pahalle sun menneisyyden takia. Eiköhän mies osaa siinä kohtaa pahoitella jo ihan itse ja kertoa mistä möläytys juonsi juurensa :)

Lisäksi jos on fiksu mies, odottaa sua kotona valmis ruoka, korvat luimussa oleva mies tms, mikä sulle nyt toimiikaan, kun halutaan lepytellä :)

Vierailija
39/65 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä vahinko miehelä varmasti. Elä anna ex:säsi aiheuttamien pettymysten kummitella uudessa suhteessa. Minunkin mieheni kutsui alkuvuosina pari kertaa vahingissa ex:n nimellä. Tästä aikaa nyt vuosia eikä mitään syytä ole ollut epäillä silloin uskottomuutta, vaikka pahalta toki silloin tuntui. Nyt lähinnä huvittaa tuolloinen oma epävarmuus:) Elä tee siitä kuuluisasta kärpäsestä härkää:)

Vierailija
40/65 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:04"]Älä ole lapsellinen ap. Jos suhteenne on tuon asian varassa, teillä on muutenkin ilmeisesti vaikeaa.

[/quote] No kun ei meillä ole vaikeaa ollut missään vaiheessa. Miten itse reagoisit vastaavassa tilanteessa? ap

[/quote]

No ajattelisin, että olen lapsellinen hölmö jos tämä minua kiusaa JA tarkkailisin pari päivää miestä, että onko havaittavissa jotain kiinnostuksen laimenemista minuun. Jos olisi, ottaisin sen sitten puheeksi ja jos ei olisi ajattelisin, että hyvä, se ei tarkoittanut mitään. Itsekin oon niin hajamielinen, että saatan sanoa joskus mitä sattuu. Eli pystyn samaistumaan siihenkin, jos se oli vahinko.

Jos suhteutuisin noin kuin sinä pitäisin itseäni rasittavan epävarmana. Täytyy sen verran omaan vetovoimaan luottaa, ettei tuollainen soita heti lujaa hälytyskelloja.

Kuten sanoit on se ennen kaikkea sinulle itsellesi merkki omasta epävarmuudestasi. Lapsellinen kaataa SEN miehen syyksi. Jos et sitä tee, et ole lapsellinen, vaikka reagoitkin. Mutta luulen näkeväni jo seuraavaan hetkeen, että sä kaadat... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme