Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvitytyjät: naiset olivat kauniimpia meikittä kuin studiossa.

Vierailija
22.04.2014 |

Onko kukaan samaa mieltä, että amerikkalaisen Selviytyjien naiset (jotka tietenkin on jo lähtökohtaisesti valittu niin, että näyttävät hyvältä telkkarissa) olivat kauniimpia luonnossa kuin meikattuna? Mielestäni kukaan heistä ei ollut paremman näköinen siellä studiossa hiukset laitettuina ja kasvot meikattuina.

Olen joka kerta katsonut samaa, ja miettinyt, olenko ainoa joka ajattelee asian näin. Meikki vanhentaa, ei kaunista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut kyseistä ohjelmaa, enkä tiedä miltä he näyttävät. Olen kuitenkin sitä mieltä, että useimmat naiset näyttävät kauniimmilta ilman meikkiä. -Itseni myös mukaanlukien. En ymmärrä meikkaamista ollenkaan. Siihen menee tolkuttomasti rahaa ja aikaa, vaatteet tuhriintuvat meikkiin, meikki on pahanksi luonnolle, useimpia meikkejä testataan eläimillä. Ja lopputulos: näytät pahemmalta kuin ilman meikkiä. Luonnolliset naiset ovat hemaisevimpia ;)

Vierailija
2/6 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta useimmat niistä on ollut paljon kauniimpia meikattuna ja laitettuna, mutta jotkut on kyllä olleet sellaisia että on näyttäneet raikkaamilta ja elinvoimaisemmilta ilman meikkiä siellä saarella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasittekos muuten sarjan fanit, että ensi viikon launataina on tämän Selviytyijien päätösjakso, sitten yksi vkl väliä ja seuraavana lauantaina alkaa uusi Selviytyjät. 

Vierailija
4/6 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Myös useimmat miehistä näyttävät saarella paremmalta kuin studiossa. Varmaan noihin suoriin lähetyksiin laittaudutaan liikaa, siksi ihmiset ehkä näyttävät jotenkin oudoilta.

Vierailija
5/6 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko todella että he ovat kokonaan meikkaamattomia siellä luonnossa? :D

Vierailija
6/6 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei se mikään viidakon tähtöset ole. vaikka on sielläkin silikonirintoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi