Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nännit näkyvät paitojen läpi. Miten olette ratkaisseet asian?

Vierailija
22.04.2014 |

Mulla on aina nännit näkösällä oli keli tai fiilis mikä hyvänsä ja välillä tunnen ahdistusta siitä, mitä muut asiasta ajattelee. Nyt kun alkaa olemaan taas lämmin ja villatakkien ja huivien käyttö jää pois (joilla olen siis peitellyt itseäni)... mitä mä teen. Ei mikään maalarinteippikään ihossa pysy.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuviollinen paita auttaa jonkin verran peittämään nöpötystä. Silikonille olen allerginen ja hankalaa olisi jotain teippejä käyttää. Kun kuppikokoni on kasvanut, en harmikseni enää löydä istuvia topattuja liivejä :-( Jos tiedätte merkkejä niin vinkkejä, pliis. Viimeksi tarpeeksi jämäkät kupit oli ulkomailta ostamissani Penti rintaliiveissä.

Vierailija
42/49 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen vain vaivihkaa.

Problem solved.

Sinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa kaikkien nännien nöpöttää vaan.

Vierailija
44/49 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vanhoja Frendejä katsellessa huomasin, että Monican nännit näkyy paidan läpi (ei se tietty jakso!). Ehkä se oli ysärillä ihan normaalia, kun ei sitä selvästi oltu yritetty mitenkään peittää.

Vierailija
45/49 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan, että olisi yksi paksu t-paita, laitan kaksi ohutta. Tai alle hihaton ja päälle lyhythihainen, mutta aina kerrospukeutumista.

En jaksa leikkiä toppausten tai teippien kanssa.

Vierailija
46/49 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sitten vielä se, että olen reilusti 50+. Jotenkin tuntuu erityisen rivolta, että nännit koko aja näkyvissä. Nuorena tyttönä ei niin haitannut. Hassu juttu.

Minä taas nuorena käytin ihme patjoja tissien päällä mutta nyt 51-vuotiaana olen näköjään niin rivo, etten käytä paidan alla rintsikoita ollenkaan, koska en halua.

Olen hoikka ja pienirintainen mutta nännit näkyvät, voi kauheaa!!! Pitäiskö naiselta poistaa rintojen kumpukin? Tai panna kaapu päälle, ettei kukaan vain näe?

Voi herra auta, sillä olen niin syntinen!

Vierailija
47/49 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa vain nöpöttää. Nännit ovat luonnollinen asia.

Vierailija
48/49 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ratkaise mitenkään. Annan nännieni tuijottaa kiivaaasti hämmentyneitä miehiä silmiin.

Pitääkö sinua sitten katsoa nänneihin vai silmiin puhuessa?

Vierailija
49/49 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa kaikkien nännien nöpöttää vaan.

Just niin. Toisilla nöpöttää ja toisilla jöpöttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi