Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aijumalautaaa, tän jätkän blogi!

Vierailija
18.03.2014 |

http://rakkauskoutsi.blogspot.fi/

En tiedä itkeä vaiko nauraa, myötähäpeä!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh xDDD

Vierailija
2/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas itseriittoinen tyyli tyypillä. Liekö yhtä ärsyttävä oikeassa elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttä paskaa

Vierailija
4/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko neidin oma blogi.

Vierailija
5/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt mitä vikaa? Ihan samanlaista kun todellisessa elämässä.

Vierailija
6/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos pojulla ikää 16 v vai miten?

Vierailija
7/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mainos tämä, en avaa koskaan, kun täällä mainostaa.

Vierailija
8/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koutsi, grabaa, nainen on kombo. 

xD

No, mä en selvästi kuulu kohderyhmään. Mutta on toi nyt kuitenkin huomattavasti rakentavampaa juttua verrattuna vaikka Laasaseen. Eletään ja annetaan toistenkin (hyväntahtoisten) elää!

Vierailija
9/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yritä mainostaa (eikä tosiaan ole minun blogi, härregud:D), en vaan rehellisesti voinut käsittää tuota blogia. Ok, jotkin havoinnot ovat ihan hyviä, mutta pääasiassahan tuo on brassailua. Halusin vaan tuoda teille jotain hupia elämään! Ja kuulla mieliepiteitänne tästä, josko joku pystyisi ilman silmien pyörittelyä, naurunpyrskähdyksiä ja pään seinään hakkaamista lukemaan. Ap

Vierailija
10/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ei vittu, toi kirjotustyylikin. Tulee mieleen Anna&Sebastianin Sebu.. Oikeesti, kirjottakaa nyt niitä blogejanne vähän kunnollisemmalla kielellä niin joku vois vaikka ottaa todesta. Ehkä. Noi fraasit mitä toi käyttää, ja ylicoolit sanavalinnat..

Hajotus!

Vierailija
11/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 11:42"]

Koutsi, grabaa, nainen on kombo. 

xD

No, mä en selvästi kuulu kohderyhmään. Mutta on toi nyt kuitenkin huomattavasti rakentavampaa juttua verrattuna vaikka Laasaseen. Eletään ja annetaan toistenkin (hyväntahtoisten) elää!

[/quote]

Sen verran silti kritisoin, että rakkaudesta tuolla blogistilla ei kyllä ole hajuakaan. Aika harhaanjohtava otsikointi siis. Kumppanin tai seksipartnerin etsiminen/löytäminen on aivan eri asia kuin rakastaminen. Myös rakastelu on eri asia kuin rakastaminen, se "koutsille" tiedoksi jos sattuu tänne puolelle eksymään. ;)

Vierailija
12/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti mitä pidemmälle tota lukee, niin sitä enemmän kokee myötähäpeää. Varsinkin kun se kirjottaa sitä omalla naamallaan. Toi kuun valossa seksiä -kohtaus.. Mikä toi runomainen kappalejakokin on :D  EIHH!!

Vierailija
13/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 11:49"]

Ei helvetti mitä pidemmälle tota lukee, niin sitä enemmän kokee myötähäpeää. Varsinkin kun se kirjottaa sitä omalla naamallaan. Toi kuun valossa seksiä -kohtaus.. Mikä toi runomainen kappalejakokin on :D  EIHH!!

[/quote] Eihän siinä seksiä ollut, vaan suutelemista.

Olen ihan samaa mieltä, että sanavalinnat ovat teinimäiset, mutta onhan tyyppikin ilmeisesti nuori. Silti, jos katsoo niiden sanojen taakse, niin on sillä järkeviä ajatuksia. Tosin eivät kuulosta omilta ajatuksilta niinkään, vaan sellaisilta neuvoilta mitä jossain kursseilla tai kirjoissa neuvotaan naisten lähestymiseen.

Mutta hyvähän teidän on täällä hihitellä, kun ette ole miehiä ja siten teidän ei tarvitse yleensä tehdä mitään aloitteita lähestymiseen.

Ehkä naurattaa tyyppi nyt, mutta jos se ei häpeile vaan antaa mennä vaan rohkeasti, niin kyllä se naisia löytää.

Vierailija
14/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuh! Olen luultavasi samaa ikäluokkaa tuon jätkän kanssa (olen 22), ja epäilen vähän temppujensa toimivuutta muhun : D no, varmaan molemmin puolinen onni ettei mitä luultavimmin ikinä kohdata.

"Mä lähestyin kahen vuorokauden aikana kuutta eri mimmiä, jotka koin omasta mielestä kiinnostaviks"

Kuutta! On jollaki pokkaa : DDD en katsois hyvällä, en vaikka oisin yks noista "mimmeistä". 

Vierailija
15/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, nuoren miehen tekstiä ja ajatuksia. Kyllä se siitä vielä aikuistuu. Ja kyynistyy.

Vierailija
16/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 11:57"]

Huhuh! Olen luultavasi samaa ikäluokkaa tuon jätkän kanssa (olen 22), ja epäilen vähän temppujensa toimivuutta muhun : D no, varmaan molemmin puolinen onni ettei mitä luultavimmin ikinä kohdata.

"Mä lähestyin kahen vuorokauden aikana kuutta eri mimmiä, jotka koin omasta mielestä kiinnostaviks"

Kuutta! On jollaki pokkaa : DDD en katsois hyvällä, en vaikka oisin yks noista "mimmeistä". 

[/quote] Siis kahden vuorokauden aikana kuutta? En tajunnut mitä ihmeellistä tuossa oli. Siis oliko se sinusta vähän vain paljon?  Tilastot ovat paljon naisia lähestyvän miehen puolella. Joku niistä kiinnostuu. Jos kokeilee vain yhtä ja tulee pakit, (eikä välttämättä sen vuoksi, ettet ole kiinnostava) niin siinähän olet sitten yksin.

Vierailija
17/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 12:03"]

[/quote] Siis kahden vuorokauden aikana kuutta? En tajunnut mitä ihmeellistä tuossa oli. Siis oliko se sinusta vähän vain paljon?  Tilastot ovat paljon naisia lähestyvän miehen puolella. Joku niistä kiinnostuu. Jos kokeilee vain yhtä ja tulee pakit, (eikä välttämättä sen vuoksi, ettet ole kiinnostava) niin siinähän olet sitten yksin.

[/quote]

Paljon! Kuka edes löytää niin montaa kiinnostavaa/kiinnostavan näköistä (jätkän kohdalla varmaankin seksuaalisesti kiinnostavaa, vähintään perusnättiä) tyyppiä parissa vuorokaudessa. Kuulostaa yliyrittämiseltä, hakemalla hakemiselta, hirveältä puutteelta. En usko, että päämääränä oli vilpitön kaveripohjainen  tutustuminen. Vaan iskeminen. 

Vierailija
18/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 12:12"]

[/quote]

Paljon! Kuka edes löytää niin montaa kiinnostavaa/kiinnostavan näköistä (jätkän kohdalla varmaankin seksuaalisesti kiinnostavaa, vähintään perusnättiä) tyyppiä parissa vuorokaudessa. Kuulostaa yliyrittämiseltä, hakemalla hakemiselta, hirveältä puutteelta. En usko, että päämääränä oli vilpitön kaveripohjainen  tutustuminen. Vaan iskeminen. 

[/quote] No siis sehän toimii niin, että näkee jonkun ulkoisesti viehättävän -> menee tutustumaan. Eihän se lähestyminen ole muuta kuin sitä, että menee juttelemaan sille. Kyllä minä ainakin löydän helposti vähintään kuusi kiinnostavan näköistä ihmistä kahden päivän aikana.

Pitäisikö sen sitten olla kaveripohjaista hakemista? Jos ei hae ystävää, vaan esim. seuraa treffeille, niin miksi pitäisi aloittaa jostain kaveripohjalta? En minä ainakaan niin toimi, vaan sanon rehellisesti mitä haen.

Vierailija
19/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 12:19"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 12:12"]

[/quote]

[/quote] No siis sehän toimii niin, että näkee jonkun ulkoisesti viehättävän -> menee tutustumaan. Eihän se lähestyminen ole muuta kuin sitä, että menee juttelemaan sille. Kyllä minä ainakin löydän helposti vähintään kuusi kiinnostavan näköistä ihmistä kahden päivän aikana.

Pitäisikö sen sitten olla kaveripohjaista hakemista? Jos ei hae ystävää, vaan esim. seuraa treffeille, niin miksi pitäisi aloittaa jostain kaveripohjalta? En minä ainakaan niin toimi, vaan sanon rehellisesti mitä haen.

[/quote]

Nojoo totta, ehkä tuo on se, miten maailma näyttäytyy miehille. Itse kun ei tarvitse muuta kuin istua paikoillaan ja hätistellä jutulle pyrkiviä tuntemattomia jätkiä tiehensä. Onneksi ei tarvitse enää potea huonoa omaatuntoa siitä että jättää jutun asteelle "nomoi, sori, on täs juttu kesken, moimoi", kun sain vain vahvistuksen sille, että olen yksi monesta lähestyttävästä.

Vierailija
20/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa bloggaajista vissiin aloittaa omalla murteella ennenkuin vaihtaa puhekieleen, tämähän on perus hesalainen! En ole tottunut noihin sanoihin niin siksi kuulostaa ylimieliseltä ainakin mun korvaan... en pidä Helsingin murteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi