Nännit näkyvät paitojen läpi. Miten olette ratkaisseet asian?
Mulla on aina nännit näkösällä oli keli tai fiilis mikä hyvänsä ja välillä tunnen ahdistusta siitä, mitä muut asiasta ajattelee. Nyt kun alkaa olemaan taas lämmin ja villatakkien ja huivien käyttö jää pois (joilla olen siis peitellyt itseäni)... mitä mä teen. Ei mikään maalarinteippikään ihossa pysy.
Kommentit (49)
Minulla ei muutoin koskaan nöpötä, mutta raskaana ollessa nöpötti kovana koko ajan. Ja vieläpä niin, että nöpötys oli päällä vuorotellen eikä yhtäaikaa. Käytän aina rintaliivejä, koska on isot rinnat, mutta niillä ei ollut mitään vaikutusta nöpötyksen piilottamiselle. Yritin piilottaa nöpöjä myös villapaitojen alle, mutta se ei auttanut, nöpötys tuli läpi. Oli ihan tosi kiusallista, koska olen yläkoulussa opettajana, ja tuntui, että niitä teinipoikia ei sitten voinut vähempää kiinnostaa opetettava aihe, kun opettajan nännit elivät ihan omaa elämäänsä. Yritin aina välitunnilla painella vessakopissa niitä nännejä alas, mutta turhaan. Kohta toinen taas sojotti pystyssä kuin Vapaudenpatsas ja toinen odotti vuoroaan syöksähtää esille.
Voisin ajatella, että imetyssuojat voisivat auttaa.
Mä käytän joka päivä nännitarroja just ton takia. Saa esim. Lindexistä.
Käytän aina toppaamattomia rintsikoita, istuvat parhaiten ja tuntuvat mukavilta. Minua ei haittaa jos jotakuta hämmentää paidan läpi näkyvät nännit
Nykyään lähes kaikki rintaliivit on kevyesti topattuja. Ne eivät käytännössä suurenna rintoja, vaan ainoastaan tekevät sen silotusefektin jota jokainen joka haluaa näyttää asialliselta haluaa suosia. Ja tukevat ohuita liivejä paremmin.
Kyllä minulla olisi törkeä olo, jos pitäisin ohuita rintaliivejä ohuen paidan kanssa niin, että nännien ääriviivat näkyvät. Ehkä tilanne on tosin ongelmallinen ylipainoisilla, joilla on jalkapallon kokoiset tissit, jolloin ei ihan oikeasti edes välttämättä löydy ohuesti topattuja liivejä. Silloin suosittelen laihduttamaan, jolloin ei tarvitse keksiä erikoisia ratkaisuja teippeineen.
Imetyssuojat ei kyllä todennäköisesti auta, koska niistä tulee jo rintoihin ylimääräinen möhkylä. Mutta olihan tuossa muitakin hyviä ohjeita, kuten se, että antaa nänniensä kivasti tuijottaa miehiä silmiin :D :D Sillä voi irrota kivaa kohtelua monessa muussakin paikassa, joskaan ei välttämättä aina oteta ihan vakavasti ja pidetä täysjärkisenä.
Huomaatteko naiset, taas kahlitsette ja samalla esineellistätte itseänne! Näette itsenne seksiä tihkuvana nänniparina ja yritätte sitten kieltää tämän normaalin ruumiinosan itseltänne ja muilta naisilta.
Kuka muka käyttää niitä ohutkankaisia mummoliivejä? Osta muotoonprässätyllä kupilla olevat rintsikat. Eivät tuo yhtään lisäkokoa, mutta siloittavat tissin tasaiseksi. Itselläni on suurehkot rinnat ja kaikki liivini, poislukien urheiluliivit, on tuollaisella muotoonprässätyllä kupilla. Mitään varsinaisesti topattuja liivejä ei tarvitse nännien piilottamiseen, ellei ne nyt ole jotkut hervottomat kivikovat nortinnatsat.
Mä en oikeesti ymmärrä tätä nänninnäkymiskammoa. Hitto. Ihminen on ihminen ja nainen on nainen. Miksi sitä pitäisi piilotella tai hävetä? Kaikesta sitä pitääkin kehittää ongelmaa.
Inhoan rintsikoita. Käytän tyköistuvaa narutoppia sellaisten paitojen alla, joissa koen sitä tarvitsevani. Yleensä se peittää ihan riittävästi. Jos siitä huolimatta nöpötystä näkyy, so what: koen tehneeni ihan tarpeeksi itseäni suojatakseni. Ei ole mun pulma vaan sen, joka siitä itselleen sellaisen tekee. Paksumpien paitojen alla en käytä mitään. Ja omaan kestonöpöttävät nännit, aina pitkät päällä.
Kyllä minulla nöpöttää t-paitaliivien ja urheilurintsikoiden läpikin. Riippuu paidan materiaalista, näkyykö se vai ei. Olen kokeillut silikonisia "nännilappuja", mutta jos paita on niin kiinni ihossa, että nöpötys näkyy, näkyvät myös lappusten reunat. Pahiten nöpöt näkyvät juoksupaitojen kanssa, ja hiki irrottaa ne laput.
Käytän aurinkolaseja jotta pystyn paremmin katselemaan nöpöttäviä nännejä.
Vai mitäs nyt kysyttiinkään?
Niin ja sitten vielä se, että olen reilusti 50+. Jotenkin tuntuu erityisen rivolta, että nännit koko aja näkyvissä. Nuorena tyttönä ei niin haitannut. Hassu juttu.
Minä kun käyn lenkillä ja laitan joustavat juoksuhousut jalkaani, niin munat pullistelevat ja osoittavat kohti vastaantulevia naisia. Mitä siitä, ei ole mun ongelmani. Siitäs saavat toljottavat naiset.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 17:36"]Mutta olihan tuossa muitakin hyviä ohjeita, kuten se, että antaa nänniensä kivasti tuijottaa miehiä silmiin :D :D Sillä voi irrota kivaa kohtelua monessa muussakin paikassa, joskaan ei välttämättä aina oteta ihan vakavasti ja pidetä täysjärkisenä.
[/quote]
Jotenkin vastenmielistä, että edes leikillään luodaan sellaista maailmaa, jossa nännien näkyminen tarkoittaa, ettei ihmisellä ole kaikki kotona.
Ehkä piankin ryhdytään tekemään kauneusleikkauksia, joissa nännit poistetaan.
Mulla näkyi nuorempana, ja annoin näkyä. Mitäpä siitä?
Mulla näkyy kanssa, mut on sellaset nortinfiltterit eli läpimitta todellakin on noin sama kuin tupakan tumpissa. Onko sekin nättiä, miehet?
Nänneistä ei ole omakohtaista kokemusta, mutta hyvin näkyy penikseni puvun housujen läpi. Ei haittaa tai kiinnosta.
t. emansipoitunut mies
Onhan se ongelma jos sen kokee sellaisena.
Ihoteipillä sen saa piilotettua. Niitä on sellaisia, jotka lähtee kevyesti irti, mutta ei itsestään. Toisena vaihtoehtona ajattelisin jäykkää kankaanpalaa, esimerkiksi vahvasta telttakankaasta saa varmasti leikattua sopivan kokoisen pienen lapun.
Olen leikannut pyöreän reiän paitoihin nännien kohdalle. Paita kannattaa silittää kaksinkerroin oikeasta kohdasta ja piirtää taustalle kaavakynällä oikea kohta, ja sitten leikata puolikuu pois. Vaatii tikkauksen särmään, muuten alkaa repsottaa. Mutta hyvät on olleet, miehet tykänneet erityisen paljon.
Ainakin Kappahlista saa ostaa silikonisia "nänninsuojuksia" (tuo nipple pads, joka yllä on mainittu), hinta on n. 5-6 euroa ja ovat tosi käteviä.