Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terve ja luonnonkaunis nainen

Vierailija
22.04.2014 |

Terveysjuttuja uuden elämäntavan myötä etsiessäni törmäsin tämmöiseen blogiin, joka näköjään on jo lopetettu, mutta voi juku, että tuo bloginpitäjä on kaunis! Juuri sellaisella luonnonkauniilla tavalla, mitä aina peräänkuulutetaan... Meikkaa tosi vähän eikä välttämättä tarttis ollenkaan meikkiä.. Tässä hyvä esimerkki siitä, kuinka terveys ja hyvä olo näkyvät ulospäin. Liikunta, terveellinen ruoka, positiivinen mieli.. muuta ei kai tarvita? Motivoi aika paljon itseäkin :)

http://4.bp.blogspot.com/_Ff4E5woEm8Q/S5ygbkZf0nI/AAAAAAAACp8/c1VjAPJrDsQ/s1600/kahvis2.jpg

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
42/48 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavishan tuo on... Omituinen maku joillakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
44/48 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 15:16"]

Ei oo mitenkään ihmeellisen näköinen mielestäni. Ei ruma mutta ei nyt mikään kaunotarkaan..

[/quote]

Just tän tyyppisiä kommentteja tällä palstalla nähdään AINA kun jotain kehutaan kauniiksi. Tuttu ilmiö: passiivis-aggressiivista ylenkatsetta, samanlaista kun jossain puhutaan mallikaunottarista niin joku Ritva siihen aina kommentoi, että "joka päivä tulee kadulla paremmannäköisiä vastaan":.. joopa joo, ei vain kestetä sitä, että joku on tosi kaunis. Miksei naiset voi vilpittömästi iloita kauneudesta ja katsoa sitä, eihän se ole muilta pois? Miksi pitää mollata? Ihmiset on eri tavalla kauniita, ei se vertailukaan kovin hedelmällistä ole. Ei oo kahta samanlaista.

[/quote]

Minkä takia sitten tehdä asiasta keskustelu, jos ei halua kommentteja? Ketä kiinnostaa "keskustelu" joka koostuu sadasta "Onpa kyllä kaunis!" -viestistä?

Kauneus nyt vaan on katsojan silmissä, minulle tuli luonnollisesta kaunottaresta aivan erilainen kuva ennen linkin avaamista.

Se ei tarkoita, että pitäisin henkilöä rumana tai helpottaisin kateellisuutta haukuilla.

25:

Ja miten kenenkään oma naama liittyy asiaan, jos sanoo tuntevansa kauniimpiakin? Eihän siinä itseensä verrata.

Kyseinen nainen on mielestäni ihan sievä, kroppani vaihtaisin hänen kanssaan heti jos saisin! Saa olla ylpeä siitä mitä on elintavoillaan saavuttanut.

Kasvot taas toisaalta hyvin tavalliset, toisaalta jotenkin ärsyttävät. Pidän omista kasvonpiirteistäni enemmän.

Olkaa hyvät, vetäkää nyt keittiöpsykologiat minun huonon itsetunnon pönkittämisestä yms.. :)

Vierailija
45/48 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pelottavanhan näköinen tuo on. Piirtyi oikein sieluni silmiin tuo ilme. Ja kyllä, olen kauniimpi kuin hän enkä edes meikkaa yhtään.

Vierailija
46/48 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ton bogin nimi on? Mä haluisin alkaa seuraamaan noin luonnollisen kauniin, terven ihmis blogia.

Vierailija
47/48 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikeaa hyväksyä että ihmisillä on erilaisia kauneusihanteita. Joku näkee ns. perus Pirkkona ja joku todellisena kaunottarena.

Mutta väittää että aina syy jos ei tykkää olisi kateus tai omat ulkonäköpuutteet on jotenkin rajoittunutta. Sanoisitko jollekin joka ei oikeasti tykkää vaikka tillilihasta että oot vain kade ja et osaa tehdä itse ruokaa. Jonkun mielestä sekin on huippu hyvää ja joku ajattelee siitä tillilimana. Oikeasti.

Mielestäni tämä nainen on ihan perusnainen ei ruma eikä kaunis. Laiha ja trimmattu, muttei erotu mitenkään suuresti muista laihoista tai trimmatuista. Niitäkin on todella paljon, oikeasti.

Todella kauniit ovat laihoja ja paljon muutakin.

Tästä henkilöstä jää vain puuttumaan se paljon muutakin, noin niinkuin kuvasta katsottuna.

Sen sijaan jos noi koulukiusaamisväitteet pitävät paikkansa niin sanoisin että todella ilkeä ja kannattaisi ehkä kehittää enemmän tuota henkistä puolta ja vähemmän pelkkää ulkokuorta. Koska se jos joku lisää ainakin muiden hyvinvointia.

Tosin toisille se oma "hyvinvointi" pyhittää kaiken muun tekemisen eikä muiden hyvinvoinnilla näytä olevan mitään merkitystä.

Vierailija
48/48 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha keskustelu, mutta laitanpa lusikkani soppaan ;)

se on totta, että iloisuus, positiivinen elämänasenne ja varmasti ne hyvät elämäntavatkin kaunistavat. eiköhän pääpaino ole kuitenkin olemuksessa eli positiivisuudessa :)

kuitenkin jos kauneutta ajatellaan pelkästään ulkonäkö-, ei olemuskysymyksenä, niin miksi on kateutta sanoa, että esim. jonknun kasvojen luusto ei miellytä omaa silmää? ei oo silmissä vikaa eikä kyse oo maan pyörimisestä, vaan siitä että vaikkapa kyseisen henkilön kasvot ei vaan musta ole miellyttävät siinä mielessä mitä kauniiksi sanoisin. 

http://www.heikkiharju.com/uploads/1/5/4/8/15480540/8531391.jpg

ja kiusaamisesta. eikö ole hyvä olla rehellinen, varsinkin jos ei itse enää hyväksy tekoaan? en kyllä tiedä mitä ko. kirjoittaja on siitä itse kirjoittanut. itse tykkäsin blogissa eniten resepteistä, alkoi mennä noi henkisyysjutut ja kotikutoinen hyvinvointiasiantuntijuus jossain vaiheessa todella pahasti yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi