Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 40v ja haluan vauvan.

Vierailija
12.04.2014 |

Mies vaan ei suostu.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 42 ja  sama haave. Mies vaan puuttuu kokonaan.

Vierailija
2/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 18:16"]

Mä oon 42 ja  sama haave. Mies vaan puuttuu kokonaan.

[/quote]

Onko sulla lapsia? mulla yksi, kohta 6v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omia lapsia. Äitiydestä olen unelmoinut viimeiset 15 vuotta, mutta olen aika realisti sen suhteen ettei minusta tule perheellistä ja 'nautin' ystävien ja työkavereiden lapsista.

2

Vierailija
4/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 36 ja lapseton, mieskin puuttuu. Vuosi vuodelta ahdistaa enemmän, tuntuu että mistään ei enää ikäiselleni löydy kelpoa miestä.

Vierailija
5/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh, olis kannattanut ajatella tuota 10 vuotta sitten. 

Vierailija
6/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hauva. Niin mä tein ;)

Vierailija
7/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans halusin vauvvan mutta mies vaikutti siltä että ei halua. Tiesi kyllä että en käytä ehkäisyä. Paniikkihan siinä miehelle tuli kun ilmoitin että oon raskaana ja ikää oli 43 vee ja 44 v sain vauvvan. Pidin pääni . Yritti saada tekemään abortin, ei tosin sanonut suoraan vaan kierrellen ja kaarlellen. Minä luin semmoset madonluvut että se puhe loppui kertakaikkiaan.

Vierailija
8/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 18:27"]

[/quote]

Mistä sinä tiedät kenenkään kymmenen vuoden takaiset ajatukset? Katsos kun vauvat eivät pelkän ajatuksen voimalla saa alkuaan tai synny.

Vierailija
9/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 18:32"]

Minä kans halusin vauvvan mutta mies vaikutti siltä että ei halua. Tiesi kyllä että en käytä ehkäisyä. Paniikkihan siinä miehelle tuli kun ilmoitin että oon raskaana ja ikää oli 43 vee ja 44 v sain vauvvan. Pidin pääni . Yritti saada tekemään abortin, ei tosin sanonut suoraan vaan kierrellen ja kaarlellen. Minä luin semmoset madonluvut että se puhe loppui kertakaikkiaan.

[/quote]mies oli paljon nuorempi

Vierailija
10/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös juuri 40v. täyttänyt ja yritämme vauvaa, 3.lasta. Ei tunnu tärppäävän enää niin helposti...

Vierailija
11/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Löysin mieheni valitettavasti reippaasti yli 30v siksi lapsikin vasta 6v, olisi ollut ihanaa jos olisin löytänyt mieheni jo 20v.

Vierailija
12/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua, ei ole paljon tehtävissä. Mutta onko hän ymmärtänyt, kuinka paljon sinä haluaisit? Oletteko keskustelleet ihan vakavasti ja rauhassa?

Vierailija
13/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 18:32"]

Mistä sinä tiedät kenenkään kymmenen vuoden takaiset ajatukset? Katsos kun vauvat eivät pelkän ajatuksen voimalla saa alkuaan tai synny.

[/quote]

Joo ei synny, mutta ei sekään hääviä ole, että kun lapsi pääsee ripille, äiti on 55 :O

Elämässä kannattaa pitää jonkinlainen kosketus koko ajan siihen ikävään tosiasiaan, että me kaikki vanhenemme ja järjestellä asioita hiukan sen mukaan. 

Vierailija
14/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 18:38"]

Jos mies ei halua, ei ole paljon tehtävissä. Mutta onko hän ymmärtänyt, kuinka paljon sinä haluaisit? Oletteko keskustelleet ihan vakavasti ja rauhassa?

[/quote]

Olemme keskustelleet vakavasti ja hän tietää ajatukseni,hänen mielensä ei muutu. Tuttava odottaa viimeisillään viidettä lastaan,hän on 38v ja siksi nämä tunteet nyt taas nousee pintaan.

Vierailija
15/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 36 ja lapseton, mieskin puuttuu. Vuosi vuodelta ahdistaa enemmän, tuntuu että mistään ei enää ikäiselleni löydy kelpoa miestä.

[/quote]

Sama tilanne, vähän vanhempi olen. Tunnen epäonnistuneeni ihmisenä.

Vierailija
16/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestanne. Aika varmaan auttaa ja tilanteeseen voi psyykkisellä työllä sopeutua. Hoivavietti on hyvä asia, ja sitä voi kohdentaa vaikkapa vapaaehtoistyöhön lasten hyväksi. Esimerkiksi ensikodeissa voisi olla sopivaa työtä. 

Vierailija
17/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kamalaa on siinä, jos äiti on 55, kun lapsi pääsee ripille? Onko se niin iso ero onko äiti esim. 50 vai 55. Minun mielestäni ei! Ja tuskin se lapsenkaan kannalta on! Nykyään 50-vuotiaat on kyllä monet tosi hyväkuntoisia!

Vierailija
18/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea yritykseen. Itse olin 40, kun sain ensimmäisen lapseni ja 42, kun sain toisen. Kaikki ne äidit, jotka ovat saaneet omansa alle 30-vuotiaina, ovat suureen ääneen kauhistelleen, että kuinka minä saatoin. Olen antanut kauhistella. Oma isoäitini oli 50-vuotias saadessaan viimeisimmän viidestä lapsestaan. Ei se ole mikään nykyajan muotivillitys saada lapsia vielä silloinkin, kun korvantaukset ovat kuivuneet. Eläköön erilaiset vanhemmat!

Vierailija
19/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vetoa, että nämä nelikymppiset ovat nuorempina olleet kovia veloja?

"Pthyi lapsia yök, minä elän itselleni"... nyt parutaankin sitten kun alkaa olla jo myöhäistä...

Vierailija
20/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:01"]

Onnea yritykseen. Itse olin 40, kun sain ensimmäisen lapseni ja 42, kun sain toisen. Kaikki ne äidit, jotka ovat saaneet omansa alle 30-vuotiaina, ovat suureen ääneen kauhistelleen, että kuinka minä saatoin. Olen antanut kauhistella. Oma isoäitini oli 50-vuotias saadessaan viimeisimmän viidestä lapsestaan. Ei se ole mikään nykyajan muotivillitys saada lapsia vielä silloinkin, kun korvantaukset ovat kuivuneet. Eläköön erilaiset vanhemmat!

[/quote]

No en mä enää valitettavasti voi vauvaa yrittää kun tuo mieheni ei siihen suostu. Pitää vaan jotenkin saada nämä ajatukset pois.